Napraattopic 10

24-11-2014 10:04 3107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dat werkt ook niet, met je partner op hetzelfde forum zitten
ik zou hem er afgooien

het is tenslotte een vrouwenforum ;)
quote:fluim schreef op 25 november 2014 @ 15:42:

ik zou hem er afgooien

het is tenslotte een vrouwenforum ;)Hoe weet je nou dat TAM niet bij die 30% als man vermomde vrouwen hoort?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Wat jammer lady ziva.

Fijn dat je wel ook leuke herinneringen aan het forum hebt.

Het ga je goed!
Lieve Steinbeck, dank je voor je lieve bericht. Ik moet echt even voor mezelf kiezen. En je mag me natuurlijk altijd mailen!! Als je mijn mail niet hebt, dan stuur even een pb naar mijn wederhelft, dan komt het goed! En ja, de mail naar de mods is al verstuurd en stiekem vind ik het best lastig. Maar soms moet ik gewoon naar mijn gevoel luisteren!

Lieve Stora, ik kom zeker een keer naar jouw land om een keer door je vacht te kroelen. Je herkent me dan aan, uhhhh, een Limburgse vla??? Geef je smaak maar door!

Doornroosje, eigenlijk wel gek zo he, na die vraag laatst van jou?
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 november 2014 @ 14:33:

[...]

Ze doen niets, zolang je maar gewoon leuk forumt, ja knikt en amen zegt en je vooral nergens mee bemoeit en geen weerwoord hebt.

O ja, en de oude garde respecteert, adoreert en hard lacht om hun 'ons kent ons' en 'weet je nog toen'-topicjes.

MissI, ik heb eigenlijk nog nooit op jou gereageerd, ook al komen we beide al lang op het napraat topic. Maar het moet me nu toch van het hart.

Je voelt je hier aangevallen en geeft keer op keer aan dat je niet over je wil laten lopen. Dat laatste is prima natuurlijk, niemand hoeft over zich te laten lopen.

Maar wat me opvalt zoals ik jou heb leren kennen als forumster hier in het napraattopic, is dat je in alle verschil van mening met anderen hier altijd erg de confrontatie zoekt en dan maar niet los wil laten. Je blijft dan bezig tegen degene met wie je onenigheid hebt. Daarbij uit je je soms erg onprettig en hard.

Wat ik jammer vind is dat je dit zelf niet lijkt te zien. Jouw eigen gedrag draagt m.i. bij aan de problemen die je met mensen ondervindt en als je wil dat de omgang met mensen hier leuker is, dan kun je daar ook eens naar kijken. In mijn ogen doe je dat te weinig. Je kunt best kritisch zijn en voor jezelf opkomen, hoe er gereageerd wordt ligt ook aan de toon die je gebruikt.
Jammer Lady Ziva.

Ook ik mocht een superlieve pb van jou ontvangen.

Nogmaals dank!

Het ga je goed lieve meid!
Huts!
quote:fluim schreef op 25 november 2014 @ 15:40:

dat werkt ook niet, met je partner op hetzelfde forum zitten

Haha, dat was juist geen probleem. Geloof me, het heeft heel wat avonden plezier opgeleverd!

Conny
Ladyziva wat jammer dat je weggaat!

Ik wist trouwens helemaal niet dat jouw wederhelft hier forumde.. Of mis ik een grapje? (Is niks nieuws trouwens )
hebben jullie nou nooit het probleem gehad dat als hij gebanned werd, jij er ook achteraan vloog?

(en ja tats, ik dacht er over na haha)
Lady, ik ga je missen!
Bella, de inhoud van het bericht is nog goed terecht gekomen Zorg goed voor jezelf!! Doe je je pa nog de groeten?
Nou ik heb weer wat gemist zeg, geen idee waar het allemaal precies over ging maar laat weer zien wie intens geniet van zo'n rel. Lekker in het middelpunt. En nee ik hoef die PB ook niet.
quote:LadyZiva schreef op 25 november 2014 @ 15:51:

Bella, de inhoud van het bericht is nog goed terecht gekomen Zorg goed voor jezelf!! Doe je je pa nog de groeten?

Ja zal ik zeker doen!

Houdoe lieve mede-zuiderlinge!

Huts!
Fluim, we hebben beiden nooit een ban gehad, dus geen idee eigenlijk. We hebben wijselijk besloten die vraag nooit te stellen

TAFKAMV, het is geen grap! Kun je het echt niet plaatsen?

Cochise, thanks! En deze ava is en blijft mooi, stoer en vrouwelijk. Niet meer wisselen!!!
quote:LadyZiva schreef op 25 november 2014 @ 15:47:

Lieve Steinbeck, dank je voor je lieve bericht. Ik moet echt even voor mezelf kiezen. En je mag me natuurlijk altijd mailen!! Als je mijn mail niet hebt, dan stuur even een pb naar mijn wederhelft, dan komt het goed! En ja, de mail naar de mods is al verstuurd en stiekem vind ik het best lastig. Maar soms moet ik gewoon naar mijn gevoel luisteren!

Lieve Stora, ik kom zeker een keer naar jouw land om een keer door je vacht te kroelen. Je herkent me dan aan, uhhhh, een Limburgse vla??? Geef je smaak maar door!

Doornroosje, eigenlijk wel gek zo he, na die vraag laatst van jou? Ja, idd! Nu kom ik jou overal tegen en nu ga je weg.
Life is short. Eat dessert first.
Je hebt niks belangrijks gemist Anna, het is gewoon ontzettend vervelend. Ik hoop dat we snel weer kunnen napraten.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 25 november 2014 @ 15:53:

[...]

Ja zal ik zeker doen!

Houdoe lieve mede-zuiderlinge!

Kom eens wat meer naar het Zuiden! Ik weet wel een paar leuke kroegjes!!
quote:LadyZiva schreef op 25 november 2014 @ 15:53:

Cochise, thanks! En deze ava is en blijft mooi, stoer en vrouwelijk. Niet meer wisselen!!!Oke Lady, ik beloof het.
Ik had ook geen idee dat je wederhelft hier ook forumt en geen idee wie het is.

Damn, je vertrekt wel met een cliffhanger
quote:fluim schreef op 25 november 2014 @ 15:30:

steinbeck, een nick zit vast aan een emailadres

wie dat in handen heeft kan het evt uitdelen of zelf gaan speuren. en er zijn mensen die hun echte naam in hun forummail gebruiken. dat is hetDank je lieve Fluim, daar zou ik dus niet aan denken, huh ik ben toch naiever dan ik dacht. Gelukkig heb ik speciaal voor deze nick een heel nieuw email adres gemaakt.
quote:Amaqanda schreef op 25 november 2014 @ 15:50:

Ladyziva wat jammer dat je weggaat!

Ik wist trouwens helemaal niet dat jouw wederhelft hier forumde.. Of mis ik een grapje? (Is niks nieuws trouwens )Je bent niet de enige hoor, ik ben er ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laat achtergekomen.
Life is short. Eat dessert first.
En nu zit ik vol spanning te wachten totdat mijn naam weg is en er nog maar cijfertjes staan. Het lijkt net vroeger: vol spanning wachten of er iets in de schoen zat, maar dan toch ietsiepietsie anders (En dus verveel ik jullie nog even met mijn berichten).

En als kers op de taart zal ik ook nog even een spreuk erin gooien (sorry voor diegene die er allergisch voor zijn):

Droom groots, denk simpel, doe praktisch én geniet!!!!
quote:LadyZiva schreef op 25 november 2014 @ 15:54:

[...]

Kom eens wat meer naar het Zuiden! Ik weet wel een paar leuke kroegjes!!

Pb je mailadres maar als je wilt.

Moet op termijn toch gaan oefenen!
Huts!
quote:Steinbeck schreef op 25 november 2014 @ 15:55:

Gelukkig heb ik speciaal voor deze nick een heel nieuw email adres gemaakt. heel goed van jou ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven