Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Eens MissI en ketler. Maar heb ik nog wat gemist??
Flut Stora Heb ik eindelijk plaatjesplakrechten en nu... jij.... grrrr.....

quote:doornroosje9 schreef op 16 december 2014 @ 20:05:

[...]

Daarom heb ik dus 'ja' gestemd. Dan is er geen discussie meer en kunnen de forummers die het kletsen niet willen lezen, daar terecht.Jij was dus gelijk slim. Kwartje viel bij mij te laat.
quote:cochise schreef op 16 december 2014 @ 20:04:

Ik wil ook weten wie Fang was!Als bij Steinbeck het kwartje valt en ze mij inlicht (want ik heb chocolade), dan zal ik jou onmiddellijk waarschuwen dmv rooksignalen. Lijkt jou dat wat?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Steinbeck schreef op 16 december 2014 @ 19:15:

[...]

Tuurlijk moppie *aait tam over zijn bolletje*

PrrrrrPrrrrrrr.

Haha, die smiley, zo zag ik er in mijn wilde feestjaren volgens mij ook wel eens uit. Maar dan had ik lol.

quote:ketller schreef op 16 december 2014 @ 20:06:

Met als resultaat dat als kletsen weg moet het hier en op de rest van het forum flink doodbloed, veel mensen hebben al aangegeven dat ze alleen door napraat blijven hangen..

Het wordt zonder kletsen op napraat alleen maar saaier, dat wil toch niemand??Wel. Nouschi, Miladila en nog een paar.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:doornroosje9 schreef op 16 december 2014 @ 20:05:

[...]

Daarom heb ik dus 'ja' gestemd. Dan is er geen discussie meer en kunnen de forummers die het kletsen niet willen lezen, daar terecht.

Maar het is toch te suf voor woorden dat er twéé Napraat-topics moeten komen?

Wie verzint nou zoiets?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Met als resultaat dat als kletsen weg moet het hier en op de rest van het forum flink doodbloed, veel mensen hebben al aangegeven dat ze alleen door napraat blijven hangen..

Het wordt zonder kletsen op napraat alleen maar saaier, dat wil toch niemand??Maar het kletsen moet hier toch niet weg? Dit topic blijft dan zoals het is.
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 20:01:

Ik 76 extra nicks aangemaakt om te stemmen, je mag er wel 1 van me kopen bieb.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 16 december 2014 @ 20:06:

[...]

Dat is ook een oplossing voor kletsklagers. Gewoon alle kletsmajoren onder de negeer en ze hebben hun onvervuilde napraat. Klaar!Zijn ze ook heel snel klaar met lezen. Ik heb zo'n vermoeden dat het niet werkt.
quote:BrutusExemplaar schreef op 16 december 2014 @ 16:51:

Dodelijk vermoeiend. ik houd het voorlopig maar bij glitteren En dat doe je lekker.... ergens nog een leuk topic te lezen? Ik ben eindelijk klaar en hoef niets meer te doen. Ik hoop op lekker forummen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 20:07:

[...]

Wie verzint nou zoiets?Kerstgedachte, geef ze ook een eigen topic kado.
Iemand een idee hoe ik dat plaatje als avatar kan doen? krijg het niet voor elkaar.

Krijg elke keer een foutmelding, via iPad of iPhone, geen laptop op moment.
Hebben jullie al een keer geprobeerd om een kerstboom op te tuigen met een pup en een hysterische kleuter en een opa op de vliering die een rat probeert te vangen? Is leuk.

Ik moet een stekkerdoos hebben. En kalmeringsmiddelen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 20:08:

[...]

Kerstgedachte, geef ze ook een eigen topic kado.
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 december 2014 @ 20:07:

[...]

Wie verzint nou zoiets?Voor mij persoonlijk is het ook niet nodig, maar het blijkt toch dat veel mensen er behoefte aan hebben, dus waarom niet?

Het wordt zonder kletsen op napraat alleen maar saaier, dat wil toch niemand??Wel dus, vandaar eigen topic, kunnen wij gewoon verder met deze zoals het nu gaat
quote:oldwood schreef op 16 december 2014 @ 20:09:

Iemand een idee hoe ik dat plaatje als avatar kan doen? krijg het niet voor elkaar.

Krijg elke keer een foutmelding, via iPad of iPhone, geen laptop op moment.Heb je de afbeelding als kleiner formaat opgeslagen? Die van mij was eerst te groot.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 16 december 2014 @ 20:09:

Hebben jullie al een keer geprobeerd om een kerstboom op te tuigen met een pup en een hysterische kleuter en een opa op de vliering die een rat probeert te vangen? Is leuk.

Ik moet een stekkerdoos hebben. En kalmeringsmiddelen.In welke volgorde?
quote:Enn schreef op 16 december 2014 @ 20:08:

[...]

En dat doe je lekker.... ergens nog een leuk topic te lezen? Ik ben eindelijk klaar en hoef niets meer te doen. Ik hoop op lekker forummen.

Ik wou de link plaatsen van het 'handwastopic', maar nu is het verdwenen!

Dat heb je dus gemist!

Het wordt zonder kletsen op napraat alleen maar saaier, dat wil toch niemand??Onzin. Er zijn altijd al kletstopics geweest.

[...]

Wel. Nouschi, Miladila en nog een paar.Gargarmella.
Ik mis ook altijd het leuks hier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

Dat is ook een oplossing voor kletsklagers. Gewoon alle kletsmajoren onder de negeer en ze hebben hun onvervuilde napraat. Klaar!Jaaa geniaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven