Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Nouschi schreef op 13 december 2014 @ 20:06:

Dat dochter nét een dag voor kerst geopereerd moet worden zit me niet lekker Tja. Als het allemaal niet waar is ben ik een hele euro kwijt
Die wil ik jou dan wel doneren LV.
quote:Nouschi schreef op 13 december 2014 @ 20:07:

Ik snap niet waarom er gelijk geld geboden wordt? Ik vind het helemaal niet slim bedacht. Met de tips van oa BGB komt ze toch veel verder.

Ze reageerde toch ook positief op allerlei ideeën?

Zij kan er toch niets aan doen dat er geld wordt geboden?
Je bent zelf een theepot

Ik snap niet waarom er gelijk geld geboden wordt? Ik vind het helemaal niet slim bedacht. Met de tips van oa BGB komt ze toch veel verder.De manier waarop Noes, de manier waarop.
quote:SuzanneSuus schreef op 13 december 2014 @ 20:08:

[...]

Waarom niet? Juist in vakanties willen ouders dit laten doen ivm school. In de schoolvakanties opereren wij altijd veel kinderenJa maar het krikt het zieligheidsgehalte natuurlijk wel net iets meer op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik snap niet waarom er gelijk geld geboden wordt? Ik vind het helemaal niet slim bedacht. Met de tips van oa BGB komt ze toch veel verder.Waarom niet én geld én de tips van BGB? Dan komt ze nog verder!
Kinderen mogen dezelfde dag nog naar huis.
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 20:09:

Die wil ik jou dan wel doneren LV.Ah kijk, nu komen we verder
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2014 @ 20:10:

[...]

De manier waarop Noes, de manier waarop.Ja nou ok dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 13 december 2014 @ 20:10:

[...]

Ja maar het krikt het zieligheidsgehalte natuurlijk wel net iets meer op.Da's waar maar het is niet per se ongeloofwaardig.
Je bent zelf een theepot
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 december 2014 @ 17:52:

[...]

Dat is vast de TO niet.

Die heeft nog even niet door dat het geld rechtstreeks aan haar wordt gestuurd en heeft net gepost dat als men geld stuurt het door de bewindvoerder wordt ingehouden.

(wat dus niet zo is als ze geld via kerstkaarten zou krijgen, daar ziet die bewindvoerder niets van)

Vaak komt de post eerst bij de bewindvoerder. Die opent de post. En stuurt zonodig de rest door. Maar dan is het geld inderdaad al bij de bewindvoerder.

Ik ben nog niet bijgelezen, misschien ben ik vreselijk mosterd

Ik snap niet waarom er gelijk geld geboden wordt? Ik vind het helemaal niet slim bedacht. Met de tips van oa BGB komt ze toch veel verder.Ook mee eens.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Frizz schreef op 13 december 2014 @ 20:10:

Kinderen mogen dezelfde dag nog naar huis.Dat was in mijn tijd al. Als je niet volledig leegbloedde ging je gewoon na een paar uur naar huis.
quote:Frizz schreef op 13 december 2014 @ 20:10:

Kinderen mogen dezelfde dag nog naar huis.

2 -3 uur later, als het tegenzit 4 uur.

Edit: niet waar Suus. Ik heb ff snel ingelogd en gekeken

Buisjes na 2 uur, anders 3-4 uur, soms 5 uur. Hier worden ze tussen 8:30 en 9:30 geholpen, na de lunch zijn ze allemaal weer weg, sommigen eerder.
Je bent zelf een theepot
quote:sandt2.0 schreef op 13 december 2014 @ 20:10:

[...]

Waarom niet én geld én de tips van BGB? Dan komt ze nog verder!Ik vind geld naar onbekende forummers sturen niet slim. Ik vind het niet slim om je adres rond te pb-en. Ik houd niet van gebedel op fora, etc.
quote:sandt2.0 schreef op 13 december 2014 @ 20:10:

[...]

Waarom niet én geld én de tips van BGB? Dan komt ze nog verder!Omdat ze zichzelf heel erg in de problemen kan brengen als uitkomt dat ze geld heeft ontvangen?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:juliaaana schreef op 13 december 2014 @ 20:11:

[...]

Vaak komt de post eerst bij de bewindvoerder. Die opent de post. En stuurt zonodig de rest door. Maar dan is het geld inderdaad al bij de bewindvoerder.

Ik ben nog niet bijgelezen, misschien ben ik vreselijk mosterd Toch alleen post van instanties?
Heeft deze TO ook nog een uitkering?

Sorry heb het topic niet gelezen.
quote:Frizz schreef op 13 december 2014 @ 20:13:

[...]

Toch alleen post van instanties?Lijkt me wel ja. Waar is Doreia als je haar nodig hebt ?
quote:Frizz schreef op 13 december 2014 @ 20:14:

Heeft deze TO ook nog een uitkering?

Sorry heb het topic niet gelezen.Maakt dat wat uit dan?
Ik ben gesloopt en ik denk dat een douche me goed zou doen. Maar die douche is Echt Heel Erg Ver.
quote:Nouschi schreef op 13 december 2014 @ 20:12:

[...]

Ik vind geld naar onbekende forummers sturen niet slim. Ik vind het niet slim om je adres rond te pb-en. Ik houd niet van gebedel op fora, etc.Volledig mee eens. Nu heb ik niet alles gelezen maar ik heb niet het idee dat ze aan het bedelen is.
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2014 @ 20:15:

[...]

Maakt dat wat uit dan?

Yep, als je geld of andere dingen van waarde ontvangt moet je dat opgeven aan je uitkeringsinstantie (in het geval van een bijstandsuitkering in ieder geval) en dan wordt het van je uitkering afgetrokken. Dus er zijn dan twee opties:

1. TO schiet er niks mee op;

2. Je werkt fraude door TO in de hand.
Volgens mij gaat post van instanties rechtstreeks door naar de bewindvoerders, via een postbusnummer. Dat is me tenminste wel eens opgevallen bij het sorteren .
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2014 @ 20:18:

Volgens mij gaat post van instanties rechtstreeks door naar de bewindvoerders, via een postbusnummer. Dat is me tenminste wel eens opgevallen bij het sorteren .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven