Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck schreef op 14 december 2014 @ 17:32:

Ook een lekker geurtje: Noa van Cacherel, nu ook in de aanbieding bij ICI paris en / of Douglas.Ja lekker. Maar ook het geurtje van mijn moeder
Het wordt nu echt eng, MrsSW.

Ik ben blij dat we in ieder geval nog een dispuut hebben liggen over het eten van brood en het opsturen van kaartjes met een euro erin .
quote:Bieb2.0 schreef op 14 december 2014 @ 17:41:

[...]

Ja lekker. Maar ook het geurtje van mijn moeder Oh dear, hoe oud is zij? Heb ik nou een oude vrouwen geur op?
Ik j'adore van dior maar dat is gewoon niet voor mij. Maar ik wil geen geurtjes hopper zijn. Ik vind het juist leuk en lekker altijd hetzelfde te dragen maar ik heb nog steeds niet de mijne gevonden.
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 december 2014 @ 17:42:

Het wordt nu echt eng, MrsSW.

Ik ben blij dat we in ieder geval nog een dispuut hebben liggen over het eten van brood en het opsturen van kaartjes met een euro erin .

Gelukkig maar, anders zou ik nog een aluhoedje op gaan zetten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Vroeger was ik gek van Opium, maar volgens mij hebben ze de formule veranderd of is mijn huid veranderd, want ik vind hem bij mezelf niet meer zo lekker ruiken.

Maar als ik hem ruik bij anderen vind ik hem nog wel heerlijk (al is ie niet zo geschikt voor overdag, te zwaar)
Ben ik trouwens de enige die Chanel no.5 om te kuchen vind?
quote:Steinbeck schreef op 14 december 2014 @ 17:45:

[...]

Oh dear, hoe oud is zij? Heb ik nou een oude vrouwen geur op? 71
quote:Bieb2.0 schreef op 14 december 2014 @ 17:47:

[...]

71 bijna net zo oud als mijn moeder!
quote:Steinbeck schreef op 14 december 2014 @ 17:46:

Vroeger was ik gek van Opium, maar volgens mij hebben ze de formule veranderd of is mijn huid veranderd, want ik vind hem bij mezelf niet meer zo lekker ruiken.

Maar als ik hem ruik bij anderen vind ik hem nog wel heerlijk (al is ie niet zo geschikt voor overdag, te zwaar)Ja, dat heb ik ook wel 's gehad! Maar ligt dat dan aan je eigen huid of is er daadwerkelijk wat aan de ingrediënten veranderd?
Vroeger was het leven zoveel makkelijker, gewoon miss sporty
Heel amusant trouwens, een hissiefit tussen Elle en Markovic. Dat zijn nu echt de twee extremen als het gaat over hoe mannen in elkaar zitten. Ik moet er wel om lachen. (topic man is verliefd op een ander)
Volgens mij heeft de geur een update gehad. Meen ik ergens gelezen te hebben.
Ik heb jaren en jaren Dolce Vita van Dior gedragen.

Vind 'm nog steeds lekker (wel erg zwaar) maar toch doe ik m niet op. Staat nog wel een restje in de fles.
Tendre Poison, van Dior, die vond ik heerlijk maar is al jaren foetsie, en alle andere geuren van die lijn zijn het net niet :(
Nu gewoon altijd white musk van de body shop lekke goedkoop en toch lekker
quote:StoraHuntur schreef op 14 december 2014 @ 17:48:

[...]

Ja, dat heb ik ook wel 's gehad! Maar ligt dat dan aan je eigen huid of is er daadwerkelijk wat aan de ingrediënten veranderd?

Weet ik niet, ik heb wel eens gelezen dat ze de formule hebben veranderd, maar het kan natuurlijk ook aan mij liggen, zeker omdat ik hem bij anderen nog wel heel lekker vind.

Vroeger (als tiener) droeg ik ook wel een LouLou, mijn god, ik ga nu over mijn nek als ik dat ruik, zo zoet. Heb ik in de trein ook wel eens, tienermeisjes houden volgens mij standaard van mierzoete geurtjes.
Oja, loulou. En ook het geurtje van oilily.
White musk vind ik ook lekker. Vroeger had je ook zwarte die vond ik toen ook lekker.
Night Musk! Vroegah vond ik dat zalig.
Ik heb voor dagelijks gebruik deze, die is wel heul lekker, geen parfum maar een body mist.

klik

En dierproefvrij.
Klinkt lekker Stora.

Mooie site ook.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 december 2014 @ 17:47:

Ben ik trouwens de enige die Chanel no.5 om te kuchen vind?Ik vind eigenlijk bijna alle geurtjes om te kuchen. Ik zat laatst op de fiets achter een mevrouw die een halve fles van het een of ander over zich heen had gegooid, ze trok een hele wolk meur achter zich aan. Ik ging zowat dood man, en inhalen was geen optie helaas. In de trein of de bus vind ik het ook altijd zo'n ellende, die luchtjes.
Ik vind het alleen lekker als ik een licht vleugje ruik. Niet een halve of hele fles die leeggespoten is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven