Napraattopic 130
maandag 1 juni 2020 om 19:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 19 juni 2020 om 00:54
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 19 juni 2020 om 00:55
Doe vooral je ding en dat meen ik. Maar als je mij vraagt of jij er goed uitziet en dat ik dit niet vind, dan ga ik dus niet zeggen dat het super staat. Een van mijn vriendinnen deelt mijn smaak helemaal niet. Als wij gaan kringlopen of shoppen dan pakt ze soms een kledingstuk en roept ze: deze vind ik zo lelijk maar wedden dat jij het mooi vindt? En vaak klopt het. Nou, zo dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 19 juni 2020 om 01:03
Ik heb de citroenen gezien, en de vraag ook.
Ik bedoel dat ik, als ik zo’n vraag zou stellen, van te voren weet van wie ik me de reacties aan zou trekken en van wie ik van te voren (of als ik het zie) weet dat onze smaken sowieso verschillen.
Ik bedoel dat ik, als ik zo’n vraag zou stellen, van te voren weet van wie ik me de reacties aan zou trekken en van wie ik van te voren (of als ik het zie) weet dat onze smaken sowieso verschillen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 19 juni 2020 om 01:04
Maar dan gaat het om persoonlijke smaak. Ik kan heus wel zien dat een - in mijn ogen - spuuglelijk blouse wel of niet jouw kleur is, te wijd is of te krap, te kort is of te lang, je figuur recht doet of niet erg flatteert.Enn schreef: ↑19-06-2020 00:55Doe vooral je ding en dat meen ik. Maar als je mij vraagt of jij er goed uitziet en dat ik dit niet vind, dan ga ik dus niet zeggen dat het super staat. Een van mijn vriendinnen deelt mijn smaak helemaal niet. Als wij gaan kringlopen of shoppen dan pakt ze soms een kledingstuk en roept ze: deze vind ik zo lelijk maar wedden dat jij het mooi vindt? En vaak klopt het. Nou, zo dus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 19 juni 2020 om 01:05
Oh eens maar dan is er dus geen sprake van ‘mores’. Of ‘viva mores ‘.blijfgewoonbianca schreef: ↑19-06-2020 01:04Maar dan gaat het om persoonlijke smaak. Ik kan heus wel zien dat een - in mijn ogen - spuuglelijk blouse jouw kleur niet is, te wijd is of te krap, te kort is of te lang, je figuur recht doet of niet erg flatteert.
enn wijzigde dit bericht op 19-06-2020 01:07
3.01% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 19 juni 2020 om 07:09
Waarom zou je dat doen?Georgia19zoveel schreef: ↑19-06-2020 06:27Heb je wel gezegd.
Jij zei 'Ik zie een te dikke vrouw'.
Ik zal vanavond quoten, moet nu weg.
Laat lekker gaan...
What have we done....
vrijdag 19 juni 2020 om 07:37
Je hoeft niet te quoten for crying out loud als dat vanavond allemaal nog moet.Georgia19zoveel schreef: ↑19-06-2020 06:27Heb je wel gezegd.
Jij zei 'Ik zie een te dikke vrouw'.
Ik zal vanavond quoten, moet nu weg.
Zo niet boeiend. Old news.
Geen bijzonderheden
vrijdag 19 juni 2020 om 07:56
Typisch gevalletje van Viva-mores.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 19 juni 2020 om 08:13
Ik ook en ik ben ook geen anti víva vrouw
vrijdag 19 juni 2020 om 08:31
Ik ben na 1 alinea afgehaakt, veel teveel tekst. Iemand die begint met haar lg gestoord te noemen vind ik sowieso al niet zo redelijk en geloofwaardig overkomen.GreenLadyFern schreef: ↑19-06-2020 08:16Ik vraag me af wie er gestoorder is, leidinggevende of werknemer.
Wat een verhaal zeg, alleen maar wijzende vingers
vrijdag 19 juni 2020 om 08:54
Dat was ook mijn eerste indruk ja.Maud*de*Braose schreef: ↑19-06-2020 08:31Ik ben na 1 alinea afgehaakt, veel teveel tekst. Iemand die begint met haar lg gestoord te noemen vind ik sowieso al niet zo redelijk en geloofwaardig overkomen.
Misschien krijgen we binnenkort het topic "gestoorde werknemer maakt mijn leven zuur".
vrijdag 19 juni 2020 om 09:48
Ik ook en ze heeft ook al een valse collega. Ik vraag mij af wat haar aandeel is.Maud*de*Braose schreef: ↑19-06-2020 08:31Ik ben na 1 alinea afgehaakt, veel teveel tekst. Iemand die begint met haar lg gestoord te noemen vind ik sowieso al niet zo redelijk en geloofwaardig overkomen.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 19-06-2020 10:04
6.06% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.