Napraattopic 131

26-06-2020 20:32 3625 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Konden we maar mensen die zulke denkwijzes hebben mbt dat onderwerp maar allemaal ' wegpesten' met een spiegel voor houden zoals nu.

Werkt helaas nooit bij zulke type mensen. Echt jammer.
doornroosje9 schreef:
08-07-2020 18:31
Het probleem is dat het in elk topic met zo'n onderwerp zo gaat. Geniepig de TO er toch maar op wijzen dat toch wel haar schuld is of dat ze iets verkeerd deed of of of. Of gewoon beweren dat het haar schuld is en dat ze beter had moeten weten. Dus daar wordt goddank dan op gereageerd door andere forummers.
Die victimblamende mutsen mogen van mij een week lang non stop, dag en nacht, luisteren naar 'till it happens to you'.

Ik vind het probleem van victimblaming net zo groot als het probleem van verkrachting/seksueel misbruik. Victim blaming houd dat laatste in stand.
Abyss schreef:
08-07-2020 18:25
Jullie zijn goed in wegpesten. Maar ik ben gelukkig geen kleuter die daar nog gevoelig voor is.

Nou misschien ben ik er wel tot op zekere hoogte gevoelig voor. Want het irriteert me, die constante negatieve reacties.

In ieder geval ik trek mij er weinig van aan, en zie ook wel wat er aan de hand is en met wie ik te maken heb.

Lees nog maar eens mijn eerste bericht hier net over dit onderwerp. En dan de reacties die ik krijg. Probeer het eens onafhankelijk te lezen zonder te kijken naar oh "Abyss" zegt het.
Vraag je je niet af hoe het komt dat jij zo vaak negatieve reacties krijgt? Komt het nooit eens bij je op, dat het heel misschien, als je echt goed nadenkt, goed in de spiegel kijkt, er een heel klein kansje is, dat het aan jezelf zou kunnen liggen?
Oh, dat wordt hem steeds gevraagd en dan weet hij zogenaamd van niets of hij gaat verder met verongelijkt doen.
Een gesprek valt er niet mee te voeren.
Ah, het Grote Huilen is begonnen?

Man man man.
Abyss schreef:
08-07-2020 18:26
Je haalt de woorden uit mijn mond.

Volgens mij is het andersom en is het doel die klep dicht te timmeren?
Abyss schreef:
08-07-2020 18:25
Jullie zijn goed in wegpesten. Maar ik ben gelukkig geen kleuter die daar nog gevoelig voor is.

Nou misschien ben ik er wel tot op zekere hoogte gevoelig voor. Want het irriteert me, die constante negatieve reacties.

In ieder geval ik trek mij er weinig van aan, en zie ook wel wat er aan de hand is en met wie ik te maken heb.

Lees nog maar eens mijn eerste bericht hier net over dit onderwerp. En dan de reacties die ik krijg. Probeer het eens onafhankelijk te lezen zonder te kijken naar oh "Abyss" zegt het.
Nou ja het is hier natuurlijk geen save space hè al zouden sommige beroepsklagers dat er wel graag van willen maken.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
LaFleurNoire schreef:
08-07-2020 18:16
Onzin. Die kwamen van Lida of zoiets, die later geband is, en jij viel haar bij. Je praat weer eens poep.
"Ik viel haar bij", zeg je dit nu om leuk te doen. Of om je eigen mening wat sterker te maken.

Ik heb "Lida" of " Dida" nooit bijgevallen, nooit op geageerd. De berichten zijn allemaal terug te lezen.

Sterker nog ik ben de OP juist bijgevallen. Maar goed je mag hier blijkbaar alles over iedereen zeggen.
Iedereen neemt het natuurlijk graag aan.

Dat is misschien wel het kwalijke. Iemand die je mag roept iets en zit in je groepje en zegt. " Suzie" zegt net dat "een bekende donkere BN'er" terug naar Suriname moet.

Vervolgens hier iedereen natuurlijk.. Ohh Suzie wat een racist is zij zeg. kan echt niet. wat een bitch.
En vervolgens blijkt hele Suzie al week niet actief te zijn geweest.. helemaal niks gezegd heeft

Dat is het niveau hier.
Misschien een aanrader:
lees nou zelf eens de topics of berichten. En als je daar geen zin in hebt. Lift dan ook niet mee omdat een vriendinnetje wat roept of dat je iemand niet mag.
Afbeelding
Ik heb het gelezen. Wat een sneue post weer.
Lady*Voldemort schreef:
08-07-2020 18:44
Ah, het Grote Huilen is begonnen?

Man man man.

Echt hè, zo voorspelbaar.
doornroosje9 schreef:
08-07-2020 18:28
Die waren verwijderd voor een reden natuurlijk.

Ze had zelfs 'nee' gezegd. Dan moet je als partner gewoon stoppen, klaar. En ook als je partner niet 'nee' zegt, als je ook maar enige twijfel hebt, stoppen. Echt, zo simpel is het.
Precies, dat roep ik hier en dat riep ik in het topic ook.
Er wordt gedaan alsof ik degene ben die dit heeft geroepen. genuanceerd of ongenuanceerd.

Ik nam het juist op voor de TO.
Luci_Morgenster schreef:
08-07-2020 18:49
Ik heb het gelezen. Wat een sneue post weer.
welke?
Speklapjes, kreukelfriet, sperziebonen en appelmoes. Favoriet van mijn jongste.
Luci_Morgenster schreef:
08-07-2020 18:52
Speklapjes, kreukelfriet, sperziebonen en appelmoes. Favoriet van mijn jongste.
En wat is Lucie d'r favoriet.
.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 08-07-2020 18:58
Reden: .
98.56% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
08-07-2020 18:57
Afbeelding
Plaatje doet ut niet bij mij.
Wilhetnietweten schreef:
08-07-2020 18:58
Plaatje doet ut niet bij mij.
Nee, bij mij ook niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou, de stemming zit er wel in.
Ik negeer tegenwoordig. Ik weet niet hoe lang ik zo zen blijf, maar het lukt aardig.
Abyss schreef:
08-07-2020 18:51

Er wordt gedaan alsof ik degene ben die dit heeft geroepen. genuanceerd of ongenuanceerd.

Wat is dit?
En door wie?
Burrito's!
Abyss schreef:
08-07-2020 18:54
En wat is Lucie d'r favoriet.
Ja, zo maak je vrienden :D
Betty_Slocombe schreef:
08-07-2020 19:04
Nou, de stemming zit er wel in.
Ik negeer tegenwoordig. Ik weet niet hoe lang ik zo zen blijf, maar het lukt aardig.

Ik zit in een trio met Solo en/of LV en/of Rosabella.. mijn stemming is opperbest :yes:
Wilhetnietweten schreef:
08-07-2020 18:37
Vraag je je niet af hoe het komt dat jij zo vaak negatieve reacties krijgt? Komt het nooit eens bij je op, dat het heel misschien, als je echt goed nadenkt, goed in de spiegel kijkt, er een heel klein kansje is, dat het aan jezelf zou kunnen liggen?
Dat wil ik graag doen, maar als ik dan vraag om welk bericht het gaat. Dan weet niemand het ineens.
Ik weet wel wanneer ik lichtelijk vervelend ben en wanneer niet. Er zijn een aantal momenten geweest in het Corona topic vooral.. anderhalf week geleden, daar kan ik nog eens kritisch naar kijken.

Maar ik ben ook wel zo slim genoeg om te weten dat als je eenmaal als irritant wordt weggezet en het lekker rond is gegaan, vooral in dit topic. Dat er dan een oordeel klaar ligt. En dat elke reactie vervolgens blijkbaar weinig meer te doen heeft met wat ik op dat moment nog zeg.

Als hier iemand komt.. vooral in dit napraat groepje. Iemand die al "veelbesproken" is.
En die zegt vervolgens iets. Dan komt er al snel commentaar. Ook al zegt diegene in dit geval misschien wel iets verstandigs. Als een "vriendinnetje' het had gezegd. Dan zijn het allemaal duimpjes.

Maar goed, misschien is dat niet zo. Maar benoem het dan eens. Dan kan ik er met een open blik naar kijken.
En dan heb ik het niet over het gesteggel na een bericht.. Dus dat iemand zegt dat ik poep praat, en ik er op in ga en misschien ook iets roep.

Maar over de berichten zelf.

Gisteren riep mevrouw in kwestie dat mijn berichten in dat topic maar verwijdert moesten worden, en ik een waarschuwing of ban moet krijgen. Wat complete onzin is. Ik zeg dit is onzin. En vervolgens kwam natuurlijk de bijval aan haar kant van twee mensen hier. Die het ook vinden.

Maar er is niemand die mij kan vertellen welk bericht in dat topic van mij zo over de schreef is gegaan. Ik heb een gevoel dat niemand de berichten überhaupt gelezen heeft. Maar dan toch om een ban vragen..

En vervolgens het niet kunnen aangeven.

Is het dan op de man. Of vindt je daadwerkelijk iets aanstotelijk. Maar het benoemen lukt dan ineens niet?
Trouwens in het topic zelf, was er ook geen mens die ook maar enige aanstoot had op mijn berichten.
Althans dat is in het topic niet naar voren gekomen.
Noodles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven