Napraattopic 131
vrijdag 26 juni 2020 om 20:32
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 9 juli 2020 om 22:40
Dat is het dus. En dat geldt niet alleen voor napraat maar voor meerdere topics. Meteen het hoogste woord hebben terwijl je niemand kent. Dat doe je op een verjaardag waar je niemand kent ook niet.
donderdag 9 juli 2020 om 22:43
Yep, daar ben ik het mee eens. Dat gebeurt hier af en toe en dan krijg je reactie natuurlijk.broekrok schreef: ↑09-07-2020 22:32Iedereen is toch op dit topic altijd welkom!
Het is precies zoals Marana beschrijft. De dynamiek is juist hier heel ok en soms ook heel irritant. Soms allemaal lange tenen, soms allemaal schijtlollig.
Maar kom niet binnen met je vinger wijzend, met gemopper, met onaardige woorden... Zo kom je toch nergens binnen als je ergens voor de eerste keer wil zijn?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 9 juli 2020 om 22:43
Het werd denk ik te heet onder z'n voeten.Betty_Slocombe schreef: ↑09-07-2020 22:41Die man op het prikbord opent steeds nieuwe topics, maar een beetje closure over zijn problemen met vrouwelijke werknemers zit er niet bij. Ik heb haast de neiging hem te verzoeken dat topic weer eens te bezoeken, want dit is niks zo.
donderdag 9 juli 2020 om 22:44
Ja maar ik vind jouw ook rete-irritant.. En moet het eerste zinnige bericht uit jouw toetsenbord ook nog vinden.Solomio schreef: ↑09-07-2020 22:38Dus iemand is op tig plekken op dit forum rete-irritant, komt geen zinnige post uit dat toetsenbord.
Wordt daar door verschillende mensen o.a. op Napraat over aangesproken en ziet dat nu als bewijs dat je er nooit tussenkomt in die Napraatkliek.
Volgens mij wordt de 'Napraatkliek' gewoon misbruikt door mensen die te beroerd zijn om de hand in eigen boezem te steken.
Dat is niet zo interessant toch? Er zullen wel meer mensen zijn die mij irritant vinden. En ik ben vast niet de enige die jouw irritant vindt.
Niet iedereen ligt elkaar.. prima verder.
En ook goed als een hele groep mij niet ligt hier op napraat. Moet ik dan maar in een hoekje gaan zitten huilen. Of weg gaan.. Wat heb je het liefst?
Ik blijf toch echt meningen geven. Dan kun je iemand staffen.. negeren.. of er tegen in gaan. wat jij wil.
donderdag 9 juli 2020 om 22:45
Ah kijk, iemand verwoordt het weer eens beter, maar dat viel mij dus ook op.Solomio schreef: ↑09-07-2020 22:38Dus iemand is op tig plekken op dit forum rete-irritant, komt geen zinnige post uit dat toetsenbord.
Wordt daar door verschillende mensen o.a. op Napraat over aangesproken en ziet dat nu als bewijs dat je er nooit tussenkomt in die Napraatkliek.
Volgens mij wordt de 'Napraatkliek' gewoon misbruikt door mensen die te beroerd zijn om de hand in eigen boezem te steken.
Wie zuigt, dramt en niet luistert, komt er inderdaad niet zo makkelijk tussen. No surprises there. Dat is in het echte leven ook zo.
En er zijn mensen die gedwongen zijn dit patroon hun hele leven te herhalen, zowel in het echte leven als online. Die daarin keer op keer de bevestiging vinden dat mensen hen niet ‘moeten’, waardoor ze nog meer verharden. Dat is tragisch voor hen, maar ik kom hier toch echt vooral voor wat ontspanning en een goeie discussie hier en daar, en niet om als iemand anders z’n boksbal of klaagmuur te fungeren.
donderdag 9 juli 2020 om 22:47
Nou ja voor heel gevoelige zieltjes en mensen met lange tenen kan napraat best bedreigend zijn.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 9 juli 2020 om 22:49
Hij vermaakt zich vermoedelijk kostelijk op z'n racisme topic waar de meeste mensen met hem meewaaien.Betty_Slocombe schreef: ↑09-07-2020 22:41Die man op het prikbord opent steeds nieuwe topics, maar een beetje closure over zijn problemen met vrouwelijke werknemers zit er niet bij. Ik heb haast de neiging hem te verzoeken dat topic weer eens te bezoeken, want dit is niks zo.
donderdag 9 juli 2020 om 22:49
Misschien is dit vivavrouwenforum voor vrouwen die weten wat ze willenRosabella1 schreef: ↑09-07-2020 22:47Nou ja voor heel gevoelige zieltjes en mensen met lange tenen kan napraat best bedreigend zijn.
donderdag 9 juli 2020 om 22:50
Ja ik heb mij altijd welkom gevoeld hier. Soms zijn we het eens soms oneens en dat is juist zo leuk. En inderdaad als je hier binnenkomt stormen met gemopper, vingerwijzend en onaardige woorden dan word je daar op gewezen. Dat gebeurt irl ook.broekrok schreef: ↑09-07-2020 22:32Iedereen is toch op dit topic altijd welkom!
Het is precies zoals Marana beschrijft. De dynamiek is juist hier heel ok en soms ook heel irritant. Soms allemaal lange tenen, soms allemaal schijtlollig.
Maar kom niet binnen met je vinger wijzend, met gemopper, met onaardige woorden... Zo kom je toch nergens binnen als je ergens voor de eerste keer wil zijn?
Maar dan post desbetreffende forummer dat de hele napraatkliek een groepje is die het altijd met elkaar eens is en nieuwelingen wegpesten. Dat is mijns inziens niet zo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 juli 2020 om 22:51
Abyss, maar het is niet alleen een groep op napraat die jou niet ligt. Het is ook een groep op het Jort Keldertopic. En ook een groep op het viruswaanzintopic. En een groep op het coronatopic. En op het minderhedentopic. En zelfs op het misbruikt door vriendtopic.
De mensen in al die topics verschillen, maar overal reageren ze ongeveer hetzelfde op jou. Is het dan niet eens tijd om bij jezelf na te gaan hoe jij overkomt op mensen hier op het forum? Je kunt onmogelijk de schuld bij de napraters alleen leggen.
Er zijn best mensen die bij de gemiddelde naprater niet zo lekker liggen. Maar die mensen krijgen niet in alle andere topics waarin ze reageren dezelfde geïrriteerde reacties. Jij wel. Ligt het dan alleen aan de napraters? Meen je dat echt?
De mensen in al die topics verschillen, maar overal reageren ze ongeveer hetzelfde op jou. Is het dan niet eens tijd om bij jezelf na te gaan hoe jij overkomt op mensen hier op het forum? Je kunt onmogelijk de schuld bij de napraters alleen leggen.
Er zijn best mensen die bij de gemiddelde naprater niet zo lekker liggen. Maar die mensen krijgen niet in alle andere topics waarin ze reageren dezelfde geïrriteerde reacties. Jij wel. Ligt het dan alleen aan de napraters? Meen je dat echt?
donderdag 9 juli 2020 om 22:51
donderdag 9 juli 2020 om 22:54
Vroegah stuurden we tere zieltjes naar babybrabbel maar geen idee of dat nog bestaat.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 9 juli 2020 om 22:54
Haha, dat ook ja.Luci_Morgenster schreef: ↑09-07-2020 22:31Precies Marana.
Er zijn inderdaad wel mensen die elkaar wat beter kunnen hebben dan sommige anderen. Ook hier. Of in andere topics. Of zoals in RL.
Maar er is geen kliek. Sommige kunnen elkaars bloed wel drinken. En soms zijn ze het zowaar wel eens eens.
Er zijn er best een paar die zich van mij geïntimideerd van Napraat zouden mogen verwijderen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 9 juli 2020 om 22:55
JaaaaRosabella1 schreef: ↑09-07-2020 22:54Vroegah stuurden we tere zieltjes naar babybrabbel maar geen idee of dat nog bestaat.![]()
donderdag 9 juli 2020 om 22:55
Ja, maar de mensen die op napraat praten, dat is een complot tegen Abyss en blabla.Marana schreef: ↑09-07-2020 22:51Abyss, maar het is niet alleen een groep op napraat die jou niet ligt. Het is ook een groep op het Jort Keldertopic. En ook een groep op het viruswaanzintopic. En een groep op het coronatopic. En op het minderhedentopic. En zelfs op het misbruikt door vriendtopic.
We zijn allemaal tegen hem en we komen naar elk topic waar hij post om elkaar bij te vallen.
donderdag 9 juli 2020 om 22:56
Alleen wie er vanaf deel 1 bij was hoort er bij toch?
Dat staat toch in onze statuten.
donderdag 9 juli 2020 om 22:57
donderdag 9 juli 2020 om 22:57
Één bloedlip en twee blauwe ogen.
Wat wil jij?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.