Napraattopic 131
vrijdag 26 juni 2020 om 20:32
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 9 juli 2020 om 22:14
Wat kleuren je pomponnetjes leuk bij je lippenstift!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 9 juli 2020 om 22:16
Dat was me nog niet eens opgevallen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 9 juli 2020 om 22:20
Als je niet weer een pb pas na weken wilt lezen, moet je nu naar je postvak gaan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
donderdag 9 juli 2020 om 22:21
Hahaha dankje ik ga meteen kijken. (maar het was echt zo ik had mails van weken geleden en nooit een melding gehad)simbalabimba schreef: ↑09-07-2020 22:20Als je niet weer een pb pas na weken wilt lezen, moet je nu naar je postvak gaan.![]()
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 9 juli 2020 om 22:24
Gisteren riep ik daar al van. Moet het meld bij de mods topic niet uitsluitend een soort van berichtgeving topic zijn..
"Abyss
woensdag 8 juli 2020 om 14:59
Ben wel benieuwd dat wanneer er straks hier een aantal of zelfs tientallen meldingen binnen komen. Of dit topic dan niet uit de hand gaat lopen met discussies en wat er iedereen er van vindt, of de melding wel of niet goed is, en meningen over wel of niet een straf.
Waardoor je straks misschien meer discussie hebt dan daadwerkelijk dat er mensen hier nog komen om iets te melden.
Zo zou ik mijn kunnen voorstellen dat er een misschien een apart topic komt waar enkel meldingen worden gedaan en besluitvorming wordt weergegeven. En een ander topic waar men kan lullen en discussiëren erover.
Maar goed, afwachten hoe het uitpakt.."
En werd er gezegd. Ja die is er al het napraat topic..
En een dag later blijkt het wel zo te zijn.
"Abyss
woensdag 8 juli 2020 om 14:59
Ben wel benieuwd dat wanneer er straks hier een aantal of zelfs tientallen meldingen binnen komen. Of dit topic dan niet uit de hand gaat lopen met discussies en wat er iedereen er van vindt, of de melding wel of niet goed is, en meningen over wel of niet een straf.
Waardoor je straks misschien meer discussie hebt dan daadwerkelijk dat er mensen hier nog komen om iets te melden.
Zo zou ik mijn kunnen voorstellen dat er een misschien een apart topic komt waar enkel meldingen worden gedaan en besluitvorming wordt weergegeven. En een ander topic waar men kan lullen en discussiëren erover.
Maar goed, afwachten hoe het uitpakt.."
En werd er gezegd. Ja die is er al het napraat topic..
En een dag later blijkt het wel zo te zijn.
donderdag 9 juli 2020 om 22:28
Ik probeer me te herinneren hoe ik me hier heb tussen gevochten. Ik weet het niet meer. Maar het moet toch zo zijn verlopen. Want iedereen die hier voor het eerst post proberen ze eerst weg te pesten toch? Of heb ik direct genoeg geslijmd bij de juiste personen?
Moet er trouwens geen lijstje in OP met de Nicks van de vaste napraters? Zodat je weet of je al ingevochten bent? Liefst met groepsindeling, zodat je altijd weet met wie je het ook weer eens moet zijn.
Toevallig viel het mij vandaag op dat mensen die afgelopen week niet bepaald op 1 lijn zaten nu juist wel aan dezelfde kant van de discussie zaten. En anderen nu juist tegenover elkaar stonden, mensen die het normaal wel met elkaar eens zijn. Opvallend dat juist vandaag wordt gezegd dat je het eens moet zijn met de kliek. Terwijl de kliek verdeeld was. Ach ja, forumdynamiek...
Moet er trouwens geen lijstje in OP met de Nicks van de vaste napraters? Zodat je weet of je al ingevochten bent? Liefst met groepsindeling, zodat je altijd weet met wie je het ook weer eens moet zijn.
Toevallig viel het mij vandaag op dat mensen die afgelopen week niet bepaald op 1 lijn zaten nu juist wel aan dezelfde kant van de discussie zaten. En anderen nu juist tegenover elkaar stonden, mensen die het normaal wel met elkaar eens zijn. Opvallend dat juist vandaag wordt gezegd dat je het eens moet zijn met de kliek. Terwijl de kliek verdeeld was. Ach ja, forumdynamiek...
donderdag 9 juli 2020 om 22:32
Iedereen is toch op dit topic altijd welkom!
Het is precies zoals Marana beschrijft. De dynamiek is juist hier heel ok en soms ook heel irritant. Soms allemaal lange tenen, soms allemaal schijtlollig.
Maar kom niet binnen met je vinger wijzend, met gemopper, met onaardige woorden... Zo kom je toch nergens binnen als je ergens voor de eerste keer wil zijn?
Het is precies zoals Marana beschrijft. De dynamiek is juist hier heel ok en soms ook heel irritant. Soms allemaal lange tenen, soms allemaal schijtlollig.
Maar kom niet binnen met je vinger wijzend, met gemopper, met onaardige woorden... Zo kom je toch nergens binnen als je ergens voor de eerste keer wil zijn?
donderdag 9 juli 2020 om 22:35
Maar als je t nou eens bent met degenen die aan t vinger wijzen, mopperen zijn?broekrok schreef: ↑09-07-2020 22:32Iedereen is toch op dit topic altijd welkom!
donderdag 9 juli 2020 om 22:38
Ik bedoelde met vinger wijzen en mopperen op de napraters die er al zijn en die dan blijkbaar voor "nieuwelingen" zo bedreigend zouden zijn.simbalabimba schreef: ↑09-07-2020 22:35Maar als je t nou eens bent met degenen die aan t vinger wijzen, mopperen zijn?
donderdag 9 juli 2020 om 22:38
Dus iemand is op tig plekken op dit forum rete-irritant, komt geen zinnige post uit dat toetsenbord.
Wordt daar door verschillende mensen o.a. op Napraat over aangesproken en ziet dat nu als bewijs dat je er nooit tussenkomt in die Napraatkliek.
Volgens mij wordt de 'Napraatkliek' gewoon misbruikt door mensen die te beroerd zijn om de hand in eigen boezem te steken.
Wordt daar door verschillende mensen o.a. op Napraat over aangesproken en ziet dat nu als bewijs dat je er nooit tussenkomt in die Napraatkliek.
Volgens mij wordt de 'Napraatkliek' gewoon misbruikt door mensen die te beroerd zijn om de hand in eigen boezem te steken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 9 juli 2020 om 22:39
Dit is het, denk ik. Ik weet nog dat ik hier kwam vragen over een passende avatar bij mijn naam. Echt, ik kreeg hele stapels voorbeelden, waaronder mijn huidige.broekrok schreef: ↑09-07-2020 22:32Iedereen is toch op dit topic altijd welkom!
Maar inderdaad, doe gewoon normaal. Je krijgt wat je geeft.
donderdag 9 juli 2020 om 22:40
Mooie post, eens.broekrok schreef: ↑09-07-2020 22:32Iedereen is toch op dit topic altijd welkom!