Napraattopic 132

11-07-2020 08:59 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Shifty- schreef:
11-07-2020 09:42
Dan mag jij ook bij het kliekje :biggrin:
Ik bedank.


Maar lief. Mag ook wel eens gezegd worden.
Murrmurr schreef:
11-07-2020 09:26
No worries, er zit een slotje op/hek omheen. Vind het al heel schappelijk dat ze het niet verwijderd hebben, nu kunnen de toekomstige kiddos van bulbul en shifty teruglezen hoe het allemaal begon.

Ik was al als een gek aan het printscrenen maar dat haalt 't niet bij het origineel natuurlijk :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
11-07-2020 09:43
Wordt het blotebenenweer?
Ik hoop het wel maar ik denk het niet.
Volgend weekend pas als de berichten kloppen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
11-07-2020 09:42
Ik niet. Ik hoop dat het wordt afgedaan als een vorm van miscommunicatie, maar dat het dan ook klaar is. Wel zou het iemand sieren toe te geven dat ze het in dit geval verkeerd heeft opgevat.
Het is niet de eerste keer dat ze dit doet. Dat is net het probleem. En ik snap het ergens wel hoor, als je met racisme te maken hebt, maar zo in het leven staan lijkt me verschrikkelijk. Dat iedereen erop uit is om jou te pakken. En toegeven dat je verkeerd zit is is wel het minste dat je kan doen dan. Maar nee, ze gooit nog olie op het vuur. En dan is het klaar voor mij. Niet dat ze daarvan wakker gaat liggen hoor, maar ik weet genoeg dan.
Life is short. Eat dessert first.
Wilhetnietweten schreef:
11-07-2020 09:42
Ik niet. Ik hoop dat het wordt afgedaan als een vorm van miscommunicatie, maar dat het dan ook klaar is. Wel zou het iemand sieren toe te geven dat ze het in dit geval verkeerd heeft opgevat.
Fv is de hele avond bezig met tieren over napraat, napraters, kliekjes en door haar blijkbaar zo gehate forummers. Als dieptepunt beschuldigt ze Solo van racisme en ondanks herhaaldelijke uitleg blijft ze daarbij. Dat is wel wat meer dan miscommunicatie.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij even een schop onder mijn kont geven?
Ik moet opruimen hier want mijn kamer en keuken moeten volgende week leeg maar ik vertoon weer werk ontwijkend gedrag. ;-D
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
11-07-2020 09:50
Kan iemand mij even een schop onder mijn kont geven?
Ik moet opruimen hier want mijn kamer en keuken moeten volgende week leeg maar ik vertoon weer werk ontwijkend gedrag. ;-D

Present! :cheer:
Het probleem is dat de mods er te veel in meegaan. Ik had haar er eens op gewezen dat ze te ver ging. Ze had het nog niet gestaft of mijn post werd weggehaald. Op de man volgens de mods. Ook heb ik mensen voor racisme een ban zien krijgen waar geen sprake was van racisme. De moderatoren hebben wat dat betreft een blinde vlek.
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
11-07-2020 09:43
Het is geen miscommunicatie. Het was provoceren!
Dat ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt. Ik ben er ook van overtuigd dat de opmerking niet racistisch was, maar vanuit FV gezien kan dat heel anders overkomen, omdat zij zo vaak met (verkapte) racistische uitspraken te maken heeft.
Rosabella1 schreef:
11-07-2020 09:50
Kan iemand mij even een schop onder mijn kont geven?
Ik moet opruimen hier want mijn kamer en keuken moeten volgende week leeg maar ik vertoon weer werk ontwijkend gedrag. ;-D
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
11-07-2020 09:51
Present! :cheer:
Nou toe dan,schop me dan!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Wilhetnietweten schreef:
11-07-2020 09:52
Dat ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt. Ik ben er ook van overtuigd dat de opmerking niet racistisch was, maar vanuit FV gezien kan dat heel anders overkomen, omdat zij zo vaak met (verkapte) racistische uitspraken te maken heeft.
Dan had ze dat gelijk moeten inzien toen het werd uitgelegd.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
11-07-2020 09:47
Het is niet de eerste keer dat ze dit doet. Dat is net het probleem. En ik snap het ergens wel hoor, als je met racisme te maken hebt, maar zo in het leven staan lijkt me verschrikkelijk. Dat iedereen erop uit is om jou te pakken. En toegeven dat je verkeerd zit is is wel het minste dat je kan doen dan. Maar nee, ze gooit nog olie op het vuur. En dan is het klaar voor mij. Niet dat ze daarvan wakker gaat liggen hoor, maar ik weet genoeg dan.
Ben ik helemaal met je eens hoor. Lijkt mij ook verschrikkelijk. Maar is dat wel helemaal haar eigen schuld?
snug schreef:
11-07-2020 09:52
Het probleem is dat de mods er te veel in meegaan. Ik had haar er eens op gewezen dat ze te ver ging. Ze had het nog niet gestaft of mijn post werd weggehaald. Op de man volgens de mods. Ook heb ik mensen voor racisme een ban zien krijgen waar geen sprake was van racisme. De moderatoren hebben wat dat betreft een blinde vlek.
Over wie heb je het? Fv of Solo.
Maud*de*Braose schreef:
11-07-2020 09:56
Over wie heb je het? Fv of Solo.
fv
snug schreef:
11-07-2020 09:57
fv
Ok thanks.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
11-07-2020 09:53
Ik ook.
Nou ja ik heb nog ongeveer een week de tijd dat dan weer wel maar goed voor vrijdag moet de boel zo goed als leeg zijn want vriend moet van mij wil volgend weekend de boel sausen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Maud*de*Braose schreef:
11-07-2020 09:48
Fv is de hele avond bezig met tieren over napraat, napraters, kliekjes en door haar blijkbaar zo gehate forummers. Als dieptepunt beschuldigt ze Solo van racisme en ondanks herhaaldelijke uitleg blijft ze daarbij. Dat is wel wat meer dan miscommunicatie.

Dat gaat altijd zo en zal nooit veranderen. Ook omdat er standaard iemand op komt draven om uit te leggen dat wij haar allemaal verkeerd begrijpen. En degene die dat weer raar vinden hebben dan dus een persoonlijke fittie. En als dat ontkent wordt is dat schijnheilig. En als je, zoals nu, op het punt bent dat je aangeeft dat het altijd zo gaat, dan ben in georganiseerd fittieverband haar aan het achtervolgen. En is het een schande dat daar nou niet eens wat mee wordt gedaan. Enz. enz.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
11-07-2020 09:55
Ben ik helemaal met je eens hoor. Lijkt mij ook verschrikkelijk. Maar is dat wel helemaal haar eigen schuld?
Nee, dat zal er diep inzitten. Dat neemt niet weg dat ze hier totaal fout zit en ze het gewoon vertikt om dat toe te geven. Mag hoor, maar dan neem ik je nooit meer serieus.
Life is short. Eat dessert first.
Wilhetnietweten schreef:
11-07-2020 09:52
Dat ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt. Ik ben er ook van overtuigd dat de opmerking niet racistisch was, maar vanuit FV gezien kan dat heel anders overkomen, omdat zij zo vaak met (verkapte) racistische uitspraken te maken heeft.
En dat snap ik weer wel. Maar ze doet alsof het tegen haar was. Dat is niet zo.
Dan komen er allerlei excuses waarom zij het wel als racisme ziet. red ze het daar niet mee dan gaat ze over op de opmerking ervoor. Over het niet meer mogen lachen.

Zelfs als ze gelijk heeft en het was wel een sneer naar haar, heel erg goed in elkaar gezet om te kunnen ontkennen, dan nog is het hele spektakel van gisteren en vandaag erover belachelijk.
-Shifty- schreef:
11-07-2020 10:01
Dat gaat altijd zo en zal nooit veranderen. Ook omdat er standaard iemand op komt draven om uit te leggen dat wij haar allemaal verkeerd begrijpen. En degene die dat weer raar vinden hebben dan dus een persoonlijke fittie. En als dat ontkent wordt is dat schijnheilig. En als je, zoals nu, op het punt bent dat je aangeeft dat het altijd zo gaat, dan ben in georganiseerd fittieverband haar aan het achtervolgen. En is het een schande dat daar nou niet eens wat mee wordt gedaan. Enz. enz.
Gut. Weer eens met de inhoud. :wtf:
-Shifty- schreef:
11-07-2020 10:01
Dat gaat altijd zo en zal nooit veranderen. Ook omdat er standaard iemand op komt draven om uit te leggen dat wij haar allemaal verkeerd begrijpen. En degene die dat weer raar vinden hebben dan dus een persoonlijke fittie. En als dat ontkent wordt is dat schijnheilig. En als je, zoals nu, op het punt bent dat je aangeeft dat het altijd zo gaat, dan ben in georganiseerd fittieverband haar aan het achtervolgen. En is het een schande dat daar nou niet eens wat mee wordt gedaan. Enz. enz.
Ja, zo loopt het inderdaad vaak als ik haar zie posten. Vind dat een onprettige manier van doen. Slachtofferrol ten top.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
11-07-2020 09:34
Ik zag nicks tevoorschijn komen die ik niet ken en nog nooit gezien heb met een enorm grote waffel. Heel bijzonder.

Waarom is dat bijzonder?

Het is bijzonder wat er allemaal in een avond gebeurd is. Ik snap overigens wel dat er forummers zijn die zich niet welkom voelen op de oorspronkelijke napraat, dat snapt tenslotte iedereen toch, doe me een lol. De gequote opmerking is dus bij uitstek een opmerking die daaraan bijdraagt.

En ik snap niet dat deze Napraat dan niet gewoon een andere naam krijgt.
Such fun!1
Rosabella1 schreef:
11-07-2020 09:53
Nou toe dan,schop me dan!

Eerst aan de slag jij! Hup even er tegenaan dan zit je je straks niet op te vreten dat je het had moeten doen. Dan voel je je nu betere dat je het aan het doen bent en voel je je straks lekker voldaan dat je het gedaan hebt. En kan je veel relaxter geschupt worden.

Hup! :cheer2:
MarindaH schreef:
11-07-2020 10:04


En ik snap niet dat deze Napraat dan niet gewoon een andere naam krijgt.
Napraat 132 / Napraat 2.0.


Ik zie verschil in de naam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven