Napraattopic 132

11-07-2020 08:59 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
11-07-2020 09:20
En ik mag hopen dat er op z'n minst een waarschuwing wordt gegeven aan de forummer met de grootste bek als het gaat om racisme.
Kom je nooit achter.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Luci_Morgenster schreef:
11-07-2020 09:17
Ik denk dat ze voor het eind van de dag van 3 napraattopics er 1 hebben gemaakt. Ik hoop alleen niet dat napraat 3.0 dan samengevoegd gaat worden met de andere 2. :-D
No worries, er zit een slotje op/hek omheen. Vind het al heel schappelijk dat ze het niet verwijderd hebben, nu kunnen de toekomstige kiddos van bulbul en shifty teruglezen hoe het allemaal begon.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
11-07-2020 09:26
No worries, er zit een slotje op/hek omheen. Vind het al heel schappelijk dat ze het niet verwijderd hebben, nu kunnen de toekomstige kiddos van bulbul en shifty teruglezen hoe het allemaal begon.
:roll:
doornroosje9 schreef:
11-07-2020 09:23
Ik vind het wel verhelderend om te zien dat er forummers rondlopen die zo'n gruwelijke hekel hebben aan napraat en napraters. En hoe grof en hatelijk en rancunues ze dat uiten.
En dat meer dan een van die forummers zichzelf ziet als beschaafd terwijl het hier hele ordinaire viswijven zijn, die zich een heel stuk naarder, afwijzend en kwetsend gedragen dan ik mensen in deze napraat ooit zie doen.


Ik kan niet quoten, want topic gesloten, maar zo eens met Maud. Ongelooflijk.

Ik kan dit dan weer wel quoten en het eens zijn met roosje die het eens is met Maud. Voor je het weet zijn we kliekjes van gisteravond.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
11-07-2020 09:23
Ik vind het wel verhelderend om te zien dat er forummers rondlopen die zo'n gruwelijke hekel hebben aan napraat en napraters. En hoe grof en hatelijk en rancunues ze dat uiten.
En dat meer dan een van die forummers zichzelf ziet als beschaafd terwijl het hier hele ordinaire viswijven zijn, die zich een heel stuk naarder, afwijzend en kwetsend gedragen dan ik mensen in deze napraat ooit zie doen.


Ik kan niet quoten, want topic gesloten, maar zo eens met Maud. Ongelooflijk.
Ook eens.
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
11-07-2020 09:25
Kom je nooit achter.
Dat maakt mij niet uit!
Maar ik hoop dat het gedaan wordt.
broekrok schreef:
11-07-2020 09:20
En ik mag hopen dat er op z'n minst een waarschuwing wordt gegeven aan de forummer met de grootste bek als het gaat om racisme.

Ik ben er ook al eens voor uitgemaakt.
En ik kom uit een gemengd gezin nota bene.
Reden om mij vér van die topics te houden is met name die forummer.
yasmijn schreef:
11-07-2020 09:26
Ook eens.
Het zijn je matties, Yas. Daar gaat deze post over.
En plezierige update. Fijn dat dit gewoon als napraat kan functioneren (tevens klets) en dat het andere topic ook aan de behoefte van bepaalde forummers kan voldoen.

Wel jammer dat nu 3.0 gesloten is .. werden hele zinnige dingen gezegd.
-Shifty- schreef:
11-07-2020 09:26
Ik kan dit dan weer wel quoten en het eens zijn met roosje die het eens is met Maud. Voor je het weet zijn we kliekjes van gisteravond.

Ik heb zelfde al eerder getikt gisteren ergens in een van die 20 topics. :?: :roll:

Het is bizar hoeveel vuilbekkerij er ineens verscheen overal.
Maar toch verbaasde het me niet.
Ah fijn dat het weer 'mag'.
-Shifty- schreef:
11-07-2020 09:29
En plezierige update. Fijn dat dit gewoon als napraat kan functioneren (tevens klets) en dat het andere topic ook aan de behoefte van bepaalde forummers kan voldoen.

Wel jammer dat nu 3.0 gesloten is .. werden hele zinnige dingen gezegd.
Nee de mods werden in dat topic in de bek gespuugd.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
11-07-2020 09:26
Ook eens.
Yep.
We hebben een kwartet. Dat is een groepje, toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
11-07-2020 09:31
Ik heb zelfde al eerder getikt gisteren ergens in een van die 20 topics. :?: :roll:

Het is bizar hoeveel vuilbekkerij er ineens verscheen overal.
Maar toch verbaasde het me niet.
Ik zag nicks tevoorschijn komen die ik niet ken en nog nooit gezien heb met een enorm grote waffel. Heel bijzonder.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Positieve ontwikkeling deze morgen :-)
En idd, ik heb vandaag een leven dus kan er een dag niks ontploffen zodat ik de boel niet mis?😁
broekrok schreef:
11-07-2020 09:20
En ik mag hopen dat er op z'n minst een waarschuwing wordt gegeven aan de forummer met de grootste bek als het gaat om racisme.
Dat hoop ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Zo zie je maar dat regulering van de markt nooit het gewenste effect heeft.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Sabbieehhhh schreef:
11-07-2020 09:34
Positieve ontwikkeling deze morgen :-)
En idd, ik heb vandaag een leven dus kan er een dag niks ontploffen zodat ik de boel niet mis?😁
Ik heb geen leven maar moet nodig een kamer vol met playmobil, lego, barbies, poppenhuis, LOLbalpopjes, kleding, boeken en 4 lades met andere spullen en 2 speeltenten vol met knuffels uitzoeken.

Dus ik hoop ook dat ik niet te veel mis. En anders die energiezuigende viva maar openen op mijn mobiel. :-D :-D
Soul, ik hoop dat je de dingen die gisteren tegen je zijn gezegd van je af kan laten glijden. Het sloeg nergens op en werd gezegd door iemand die altijd weer verbaal uit de bocht vliegt, overal racisme ziet en nooit, maar dan ook nooit ongelijk zal toegeven. Wat gisteten gebeurde zegt alles over haar en niets over jou.
Murrmurr schreef:
11-07-2020 09:26
No worries, er zit een slotje op/hek omheen. Vind het al heel schappelijk dat ze het niet verwijderd hebben, nu kunnen de toekomstige kiddos van bulbul en shifty teruglezen hoe het allemaal begon.
Hekje is genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
11-07-2020 09:36
Dat hoop ik ook.
Ik niet. Ik hoop dat het wordt afgedaan als een vorm van miscommunicatie, maar dat het dan ook klaar is. Wel zou het iemand sieren toe te geven dat ze het in dit geval verkeerd heeft opgevat.
Luci_Morgenster schreef:
11-07-2020 09:31
Ik heb zelfde al eerder getikt gisteren ergens in een van die 20 topics. :?: :roll:

Het is bizar hoeveel vuilbekkerij er ineens verscheen overal.
Maar toch verbaasde het me niet.

Dan mag jij ook bij het kliekje :biggrin:
Wilhetnietweten schreef:
11-07-2020 09:42
Ik niet. Ik hoop dat het wordt afgedaan als een vorm van miscommunicatie, maar dat het dan ook klaar is. Wel zou het iemand sieren toe te geven dat ze het in dit geval verkeerd heeft opgevat.
Het is geen miscommunicatie. Het was provoceren!
Oudblond schreef:
11-07-2020 09:34
Yep.
We hebben een kwartet. Dat is een groepje, toch?

We zijn kliekjes, dat is Het groepje 2.0
Wordt het blotebenenweer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven