Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 12 juli 2020 om 23:29

zondag 12 juli 2020 om 23:30
Sinds ik N*tella in combinatie met k*as voorstelde gisteren in dit topic, is zowel N*tella als k*as op de verboden lijst gezet. Het is voor velen té weerzinwekkend geworden om de woorden ongecensureerd te lezen.Cookielover schreef: ↑12-07-2020 22:57Staat het woord NUTELLA soms op de verboden lijst?
Zie topic: N*tella.
anoniem_64c188278ae06 wijzigde dit bericht op 12-07-2020 23:31
0.55% gewijzigd
zondag 12 juli 2020 om 23:31

zondag 12 juli 2020 om 23:33
Lees maar terug ik ga het niet nog een keer zeggen het is gênant het is herkenbaar het is heel privé
zondag 12 juli 2020 om 23:36

zondag 12 juli 2020 om 23:37
Ik zie de napraat als de kapper. Je komt binnen, zegt wat of zegt niets, kijkt de kat wat uit de boom, schrijft je ergernis van je af die door sommigen wel begrepen wordt en door anderen weer niet, wordt wat afgebrand en je brandt zelf vriendelijk terug. Ik lees veel in dit topic en leer wat mensen kennen hoewel ik de onderlinge fitties niet kan plaatsen maar die boeien me verder ook niet.
Natuurlijk krijg je hier geen hartelijk welkom als je iets post, ergens anders trouwens ook niet. Lijkt mij ook erg vervelend: zoiets van wat leuk, welkom in ons groepje. Ik heb de pest aan groepjes, werkt middelmatigheid in de hand. Nou en dat kan je van de napraat nou net niet zeggen, toch?
En ik denk niet dat Shitfy die nick heeft want Shifty zou een T achter word zetten.
Natuurlijk krijg je hier geen hartelijk welkom als je iets post, ergens anders trouwens ook niet. Lijkt mij ook erg vervelend: zoiets van wat leuk, welkom in ons groepje. Ik heb de pest aan groepjes, werkt middelmatigheid in de hand. Nou en dat kan je van de napraat nou net niet zeggen, toch?
En ik denk niet dat Shitfy die nick heeft want Shifty zou een T achter word zetten.
anoniem_642209adb413c wijzigde dit bericht op 12-07-2020 23:42
Reden: twee keer trouwens?
Reden: twee keer trouwens?
0.58% gewijzigd
zondag 12 juli 2020 om 23:40
Je overschat hem.hijdie schreef: ↑12-07-2020 23:37Ik zie de napraat als de kapper. Je komt binnen, zegt wat of zegt niets, kijkt de kat wat uit de boom, schrijft je ergernis van je af die door sommigen wel begrepen wordt en door anderen weer niet, wordt wat afgebrand en je brandt zelf vriendelijk terug. Ik lees veel in dit topic en leer wat mensen kennen hoewel ik de onderlinge fitties niet kan plaatsen maar die boeien me verder ook niet.
Natuurlijk krijg je hier geen hartelijk welkom als je iets post, ergens anders trouwens ook niet. Lijkt mij trouwens ook erg vervelend: zoiets van wat leuk, welkom in ons groepje. Ik heb de pest aan groepjes, werkt middelmatigheid in de hand. Nou en dat kan je van de napraat nou net niet zeggen, toch?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 12 juli 2020 om 23:44
Uhm..Griebus67 schreef: ↑12-07-2020 23:36Shit.
Shit.
Shit.
Wij gaan morgen op vakantie (in NL) maar nu is man verkouden. Of toch hooikoorts (daar heeft hij vaak veel last van). Hij voelt zich niet ziek, heeft geen koorts, snottert alleen.
Wat zouden jullie doen? Testen? En thuis de uitslag afwachten? Ja hè?
Shit,
Shit.
Shit.
Dit is een grapje toch Griebus?

Volgens mij zat Murr vandaag in een spagaat tussen twee vriendinnen.
Ah, wat stom!Griebus67 schreef: ↑12-07-2020 23:36Shit.
Shit.
Shit.
Wij gaan morgen op vakantie (in NL) maar nu is man verkouden. Of toch hooikoorts (daar heeft hij vaak veel last van). Hij voelt zich niet ziek, heeft geen koorts, snottert alleen.
Shit,
Shit.
Shit.
Helaas, testen en wachten op de uitslag idd.
Life is short. Eat dessert first.

zondag 12 juli 2020 om 23:46

zondag 12 juli 2020 om 23:47
Griebus67 schreef: ↑12-07-2020 23:36Shit.
Shit.
Shit.
Shit,
Shit.
Shit.
Hooikoortstabletje nemen. Is het na een uurtje over... Is het hooikoorts.

zondag 12 juli 2020 om 23:49
Waar gaan jullie heen? Huisje of hotel? Testen en in het huisje (hopelijk) in quarantaine tot je de uitslag hebt?
zondag 12 juli 2020 om 23:50
Je hebt je laten testen, hoop ik? Zo nee, waarom niet? De kans dat je Corona hebt, zal mss niet groot zijn, maar je neemt wel een risico anders. Vind ik dan.