Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Betty_Slocombe schreef:
15-09-2020 22:20
Ja. Het liefst ook nog via je huisdier. Sowieso een stom topic. Wie dat ooit bedacht heeft moeten ze een permaban geven.

volgens mij is ze vrijwillig op anoniem gegaan, dus dat kan niet meer
Misschien loopt ze hier gewoon rond :O

:proud:
Later is nu
Aaahhhh het is weer gezellig hier zie ik... doe je ook 2 tellen je ogen dicht.

Note to self... dont fall asleep... nog erger dan Freddy Krueger :frusty: :hihi:
Niks gemist hoor (behalve mij natuurlijk).
Ik maar wachten in dat topic.
Luci_Morgenster schreef:
15-09-2020 22:46
Ik maar wachten in dat topic.
Oh ja.
-Shifty- schreef:
15-09-2020 22:43
Niks gemist hoor (behalve mij natuurlijk).

Hoe weet jij dat? :fortune:
Op basis van een volledig ongefundeerde aanname, een te snel getrokken conclusie en het projecteren van mijzelf op jou :biggrin:
-Shifty- schreef:
15-09-2020 23:22
Op basis van een volledig ongefundeerde aanname, een te snel getrokken conclusie en het projecteren van mijzelf op jou :biggrin:
Jij hoort dus duidelijk wél bij een groepje.

P.s. Als je heftig ontkent nog veel duidelijker en veel meer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
-Shifty- schreef:
15-09-2020 23:22

:applause:

Wel heel goed van je! Ik wil wel bij jou in de leer... magda? Ben ik the apprentice :couple:
Please. Neem een PBtje.
Ja, we deden nu weer inhoudelijk op Napraat. Misschien komt Nouschi dan ook weer terug.
Echt helegaar niet waar! Ik ontken ten stelligste in alle toonaarden!
Tenzij P.S. want als P.S dan niet natuurlijk.
Luci_Morgenster schreef:
15-09-2020 23:26
Please. Neem een PBtje.
Ik ben het vandaag zo eens met jou.
Is het hier een keer gezellig is 't weer niet goed. Tsssk :roll:
Nee toch? Dat was toch kletsen?
Edit: dat inhoudelijke wat Bettie noemde.

Ik ben hier echt niet goed in hoor.
Behalve dan in de geheime boodschappen die doorgegeven worden met het eten, die snap ik wel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Jij snapt tenminste waarom de mosterd niet in het originele recept stond.
Okee.... eerlijk is eerlijk... het is vermakelijk om te lezen, napraat 2.0 :popcorn:

Maar of het nou gezelliger is dan praten over eten? Kweet niet hoor... lijkt mij toch leuker wanneer iedereen het met elkaar grotendeels kan vinden. (Het verschil van mening en normale discussies daarbuiten gelaten natuurlijk) maar het verdelen in groepjes, die snap ik dan weer niet, dat dat maar gedacht blijft.
Zo. Fruitbier en hot katjang.
LīlyRose schreef:
15-09-2020 23:28
Ik ben het vandaag zo eens met jou.
Fijn. :yes:
Luci_Morgenster schreef:
16-09-2020 00:07
Zo. Fruitbier en hot katjang.
Heel goed.
Hoewel ik even moet googelen om te controleren of hot katjang echt bestaat of gewoon hot kutjong betekent.

Verder: sorry mod, voor het geklets op napraat zonder geklets. Het is allemaal de schuld van... jou! :D
Ik lust geen bier... heb zowat alles al geprobeerd maar hou niet van die bittere nasmaak... maar fruitbier klinkt dan weer wel lekker!

Ik zou zeggen salut! :cheers:
Goedemorgen lieve underdog afzeikende meisjes.
Goedemorgen.

Ik heb een lage bloeddruk en moet hier 's ochtends eerst ff bijlezen, zodat mijn bloeddruk stijgt en ik veilig uit bed kan stappen.
Is weer gelukt vandaag.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
16-09-2020 07:03
Goedemorgen.

Ik heb een lage bloeddruk en moet hier 's ochtends eerst ff bijlezen, zodat mijn bloeddruk stijgt en ik veilig uit bed kan stappen.
Is weer gelukt vandaag.
:rofl:
Een mens kan ook niet een avondje bijtijds naar bed gaan he. Heb weer heuulll veuul bij te lezen in de trein :popcorn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven