Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 17 september 2020 om 16:02
Ik lees daar niet meer. Heerlijk rustig.charlottew88 schreef: ↑17-09-2020 15:56Wat een gehuil weer van dezelfde forummers op het vraag het de Modstopic.
En er valt toch niet mee te praten.

donderdag 17 september 2020 om 16:03
Dat idee heb ik ook. Ik lees dan weer wel soms, vind het wel amusant.Lady*Voldemort schreef: ↑17-09-2020 16:02Ik lees daar niet meer. Heerlijk rustig.

donderdag 17 september 2020 om 16:05
Nou snap ik zeker...Lady*Voldemort schreef: ↑17-09-2020 16:04Misschien was ze dat eeuwige gezeik over haar forumverschijning wel beu. Bepaalde forummers willen nog wel eens vergeten dat Murr ook gewoon een mens is met gevoelens en zo.
Dus als dat zo is, is het een goede beslissing.

donderdag 17 september 2020 om 16:17
charlottew88 schreef: ↑17-09-2020 15:56Wat een gehuil weer van dezelfde forummers op het vraag het de Modstopic.
Misschien moet er een nieuw topic 'huil (uit) bij de mods' komen.
Ik lees daar trouwens ook niet, alleen als er hier veel naar verwezen wordt.
En als die vriendin écht zou zijn, zou ik haar ontvrienden. Mèn, wat een negativiteit.
Later is nu

donderdag 17 september 2020 om 16:24
Lady*Voldemort schreef: ↑17-09-2020 16:02Ik lees daar niet meer. Heerlijk rustig.
Ik denk dat ik dat ook maar niet meer doe. Wat een verongelijkt gejank zeg

donderdag 17 september 2020 om 16:35
Dat weet ik bijvoorbeeld niet.
Ik heb, totaal subjectief, in mijn hoofd dat mensen die op anoniem gaan, iets hebben gezegd waar ze spijt van hebben en totaal zijn afgebrand of dat ze te herkenbaar zijn.
Ik denk dat in 9 van de 10 gevallen dit zo is.
Murr is, in mijn ogen, een vrij sterk persoon.
Maar wat Lady al zei, ze is ook maar een mens en sommige dingen/reacties/forummers/situaties zijn gewoon stom.

donderdag 17 september 2020 om 16:48
Volgens mij neemt Murr gezeik niet persoonlijk, maar gezeik maakt het soms wel minder leuk op het forum.
Ik ben ook een keer gewisseld van nick. Had me laten anonimiseren omdat ik baalde van het forum en m'n tijd anders wilde invullen. De volgende dag een nieuwe nick aangemaakt.
En Solooooo!!! Gefeliciteerd!!!!!
Ik ben ook een keer gewisseld van nick. Had me laten anonimiseren omdat ik baalde van het forum en m'n tijd anders wilde invullen. De volgende dag een nieuwe nick aangemaakt.

En Solooooo!!! Gefeliciteerd!!!!!

donderdag 17 september 2020 om 16:51
Dat kan natuurlijkFelidaes schreef: ↑17-09-2020 16:35Dat weet ik bijvoorbeeld niet.
Ik heb, totaal subjectief, in mijn hoofd dat mensen die op anoniem gaan, iets hebben gezegd waar ze spijt van hebben en totaal zijn afgebrand of dat ze te herkenbaar zijn.
Ik denk dat in 9 van de 10 gevallen dit zo is.
Murr is, in mijn ogen, een vrij sterk persoon.
Maar wat Lady al zei, ze is ook maar een mens en sommige dingen/reacties/forummers/situaties zijn gewoon stom.

Maar ik zie mensen reageren waarvan ik denk/weet dat ze het wel weten en dan denk ik je weet toch dat ze wel weer terugkomt.
Daar ga ik tenminste wel vanuit dat ze dat doet

donderdag 17 september 2020 om 16:52
VANTA schreef: ↑17-09-2020 16:48Volgens mij neemt Murr gezeik niet persoonlijk, maar gezeik maakt het soms wel minder leuk op het forum.
Ik ben ook een keer gewisseld van nick. Had me laten anonimiseren omdat ik baalde van het forum en m'n tijd anders wilde invullen. De volgende dag een nieuwe nick aangemaakt.![]()
En Solooooo!!! Gefeliciteerd!!!!!![]()
![]()

donderdag 17 september 2020 om 16:52
HerkenbaarVANTA schreef: ↑17-09-2020 16:48Volgens mij neemt Murr gezeik niet persoonlijk, maar gezeik maakt het soms wel minder leuk op het forum.
Ik ben ook een keer gewisseld van nick. Had me laten anonimiseren omdat ik baalde van het forum en m'n tijd anders wilde invullen. De volgende dag een nieuwe nick aangemaakt.![]()
En Solooooo!!! Gefeliciteerd!!!!!![]()
![]()