Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 17 september 2020 om 19:41
Ik herken het wel. Ik kocht vroeger dozen (toen nog) negerzoenen......voor de kinderen.....

donderdag 17 september 2020 om 19:42
Ik weet van mezelf dat ik toch terug zou komen.

Life is short. Eat dessert first.
donderdag 17 september 2020 om 19:45
O ja, die! Daar oefende ik heel veel mee.herfstappeltaart schreef: ↑17-09-2020 19:41Ik herken het wel. Ik kocht vroeger dozen (toen nog) negerzoenen......voor de kinderen.....![]()
![]()

Ontzettend lekker. Vind ik nog altijd trouwens.

donderdag 17 september 2020 om 19:46
doornroosje9 schreef: ↑17-09-2020 19:45O ja, die! Daar oefende ik heel veel mee.![]()
Ontzettend lekker. Vind ik nog altijd trouwens.
Ik ook. Uit zelfbescherming koop ik ze maar niet meer

donderdag 17 september 2020 om 19:46
Oehhhh ik weet wat ik morgen ga halen!herfstappeltaart schreef: ↑17-09-2020 19:41Ik herken het wel. Ik kocht vroeger dozen (toen nog) negerzoenen......voor de kinderen.....![]()
![]()

donderdag 17 september 2020 om 19:48
Je bedoelt:
De kinderen zijn de deur uit, dus je hebt geen excuus meer

Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 17 september 2020 om 19:48
Precies hetzelfde hier. Ik eet gewoon twee dozen leeg. Niet misselijk, kan ik van blijven eten.
donderdag 17 september 2020 om 19:50

donderdag 17 september 2020 om 19:51
Cookielover schreef: ↑17-09-2020 19:50Ik heb de reuze mergpijpen van AH een tijdje geleden ontdekt. Heeeeerlijk!
Maar ik kocht toen een pak en at er gelijk drie want zelfbeheersing en moeluk moeluk![]()
Mijn kinderen zijn er ook dol op en als ik weet dat ze allemaal thuis zijn koop ik een pak, want er zitten er zes in.
Probleem opgelost![]()

donderdag 17 september 2020 om 19:53
Oh, die zijn ook lekker!Cookielover schreef: ↑17-09-2020 19:50Ik heb de reuze mergpijpen van AH een tijdje geleden ontdekt. Heeeeerlijk!
Maar ik kocht toen een pak en at er gelijk drie want zelfbeheersing en moeluk moeluk![]()
Mijn kinderen zijn er ook dol op en als ik weet dat ze allemaal thuis zijn koop ik een pak, want er zitten er zes in.
Probleem opgelost![]()

donderdag 17 september 2020 om 20:01
Oh ja, die zijn ook heerlijk inderdaadCookielover schreef: ↑17-09-2020 19:50Ik heb de reuze mergpijpen van AH een tijdje geleden ontdekt. Heeeeerlijk!
Probleem opgelost![]()

donderdag 17 september 2020 om 20:07
Euh.. Das waar. Moet van mezelf...

donderdag 17 september 2020 om 20:27
Niet opeten zou ook heel onbeleefd zijn

donderdag 17 september 2020 om 20:39
#doejemeegeenchocolameer

donderdag 17 september 2020 om 20:45
Toch?
Ik ben 1 maart begonnen met mijn baan en heb laatst gehoord dat er toch geen toekomst voor mij was in bedrijf (door Corona, niet door mijn kunnen). Zag er enorm tegenop om weer te moeten solliciteren (want 847 andere met mij), maar afgelopen dinsdag onverwachts een kennismakingsgesprek ergens gehad en net een mail met uitnodiging voor een 2e gesprek morgen.
Spannend, leuk, zin in.
Ik weet het, jullie zijn bad ass chicks, maar duimpjes anders?
donderdag 17 september 2020 om 20:49
Goed bezig! Veel succes morgen!Felidaes schreef: ↑17-09-2020 20:45Toch?
Ik ben 1 maart begonnen met mijn baan en heb laatst gehoord dat er toch geen toekomst voor mij was in bedrijf (door Corona, niet door mijn kunnen). Zag er enorm tegenop om weer te moeten solliciteren (want 847 andere met mij), maar afgelopen dinsdag onverwachts een kennismakingsgesprek ergens gehad en net een mail met uitnodiging voor een 2e gesprek morgen.
Spannend, leuk, zin in.

donderdag 17 september 2020 om 20:53
Goed plan!

donderdag 17 september 2020 om 20:56
Succes!Felidaes schreef: ↑17-09-2020 20:45Toch?
Spannend, leuk, zin in.