Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 18 september 2020 om 09:27
Ik denk dat ik een vermoeden hebCookielover schreef: ↑18-09-2020 09:26Alle topics waar huilie en zuigje posten. Vul zelf maar in wie dat zijn![]()

vrijdag 18 september 2020 om 09:35
Nou, zeker.Cookielover schreef: ↑18-09-2020 08:21Goeiemorgen![]()
Solo, was je bloeddruk hoog genoeg vanochtend, om lekker uit bed te kunnen stappen?
Van sommige artsen kun je alleen maar hopen dat ze lijkschouwer zijn.
Dan hebben hun patiënten er tenminste geen last van.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 18 september 2020 om 09:53
Ik vind het knap, de mensen die weerwoord blijven geven in zulke topics. Ik zou me te boos maken of het teveel meenemen in mijn dagelijkse leven. Dus ik blijf daar weg. Maak me al best zorgen over allerlei rechtse en ondemocratische ontwikkelingen in de wereld.Griebus67 schreef: ↑18-09-2020 09:26Kan ik me voorstellen! Er zijn topics zoals dat Vluchtelingentopic waar ik ook niet in meeschrijf omdat ik dan niet in mijn lijst wil. Ik heb een hele tijd die hele pijler gemeden, maar ik wil gewoon niet de indruk wekken dat het allemaal wel oké is wat daar voorbijkomt. Gelukkig krijgen de allerergste forummers daar steeds vaker weerwoord, dat is goed om te zien.
vrijdag 18 september 2020 om 09:54
Hier net zo. Volgens mij is het echt hooikoorts/allergie, maar een tweede allergiepil zet nog niet echt zoden aan de dijk. M'n man vraagt al of het écht wel allergie is.

Later is nu
vrijdag 18 september 2020 om 10:26
ik krijg altijd een beetje opkomend braaksel in mijn mond van die topicsGriebus67 schreef: ↑18-09-2020 09:26Kan ik me voorstellen! Er zijn topics zoals dat Vluchtelingentopic waar ik ook niet in meeschrijf omdat ik dan niet in mijn lijst wil. Ik heb een hele tijd die hele pijler gemeden, maar ik wil gewoon niet de indruk wekken dat het allemaal wel oké is wat daar voorbijkomt. Gelukkig krijgen de allerergste forummers daar steeds vaker weerwoord, dat is goed om te zien.
want een nare racisten hebben we op dot forum

vrijdag 18 september 2020 om 11:01
Er zijn meer mensen die nu weer last van hooikoorts hebben hoor. Ik had gisteren ook weer prikogen en niesaanvallen.
vrijdag 18 september 2020 om 11:37
PoezzinBoots schreef: ↑18-09-2020 11:01Er zijn meer mensen die nu weer last van hooikoorts hebben hoor. Ik had gisteren ook weer prikogen en niesaanvallen.
Ja, ik weet het. Maar 100% zekerheid heb je natuurlijk niet, tenzij je een test doet. Ik zou vandaag naar theater, maar ik denk niet dat ze me snotterend en niezend accepteren

Later is nu
vrijdag 18 september 2020 om 22:10
Zelfs zonder genapraat.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 18 september 2020 om 22:17

vrijdag 18 september 2020 om 22:26
Afschuwelijk topic vind ik dat.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 18 september 2020 om 22:51
PoezzinBoots schreef: ↑18-09-2020 22:43Een kaars. Wat een drama.
Alles is daar zo ongeveer fout en ze hebben zelf geweldig veel smaak.
Oké. Doei.

vrijdag 18 september 2020 om 22:54
Weerwoord? Nee, dat hebben wij mis. Ze mogen Nooit Wat Zeggen, pagina's lang.Griebus67 schreef: ↑18-09-2020 09:26Kan ik me voorstellen! Er zijn topics zoals dat Vluchtelingentopic waar ik ook niet in meeschrijf omdat ik dan niet in mijn lijst wil. Ik heb een hele tijd die hele pijler gemeden, maar ik wil gewoon niet de indruk wekken dat het allemaal wel oké is wat daar voorbijkomt. Gelukkig krijgen de allerergste forummers daar steeds vaker weerwoord, dat is goed om te zien.

vrijdag 18 september 2020 om 23:03
Jawel. Het Plebs. Maar zij niet.Betty_Slocombe schreef: ↑18-09-2020 22:55Dat Leenbakker nog bestaat mag een wonder heten, want niemand koopt er iets.
Ik ook bijna nooit maar ik vind dan weer weinig van andermans inrichting.
Het gaat ook zo op de modetopics. Moet je eens zeggen nadat ze TO kapot maken over de gewenste jurk.advies dat je al hun plaatjes ook echt ouderwetse lelijke meuk vindt.

vrijdag 18 september 2020 om 23:09
Ik heb er nu eentje in RL die dat ook elke andere zin zegt.. toch gek, je lult me de oren van je kop met je discriminerende geleuter. Niets stopt je.Het-groepje schreef: ↑18-09-2020 22:54Weerwoord? Nee, dat hebben wij mis. Ze mogen Nooit Wat Zeggen, pagina's lang.
Want gaat dan niet alleen om ras of kleur of geloof... Maar ook om alles afkeuren en afzeiken daarbuiten. Het sowieso anders zijn mbt soort relatie, stellen zonder kinderen, mensen die geen vlees eten, vrouwen met eigen leven of een mening, niet duidelijk genoeg uiten van je gender enz enz enz.
En jij mag daar dan weer niets van zeggen tegen hen... toch bijzonder.

vrijdag 18 september 2020 om 23:11
Ik zie het allemaal niet. Ik gun die mensen hun topic, maar dan zie ik jurk 1, gewoon een jurk, prima hoor en jurk 2, ook gewoon een jurk, prima hoor. Maar dan gaat ineens iedereen helemaal los op jurk 2, die zo lelijk is dat ze hun ogen willen uitrukken en jurk 1 die zo extreem smaakvol is en ik zie geen verschil.
En het is niet dat ik geen opmerkingsvermogen heb ofzo, ik zie echt wel verschillen, maar blijkbaar heb ik geen jurkanalytisch vermogen.
(Of iedereen roept, ja, leuke jurk, vooral met kobaltblauwe pumps met een hak van 7 centimeter, dat snap ik ook niet). Ik vind het wel interessant.
En het is niet dat ik geen opmerkingsvermogen heb ofzo, ik zie echt wel verschillen, maar blijkbaar heb ik geen jurkanalytisch vermogen.
(Of iedereen roept, ja, leuke jurk, vooral met kobaltblauwe pumps met een hak van 7 centimeter, dat snap ik ook niet). Ik vind het wel interessant.

vrijdag 18 september 2020 om 23:13
Nijd. Pure mishandeling.Betty_Slocombe schreef: ↑18-09-2020 23:11Ik zie het allemaal niet. Ik gun die mensen hun topic, maar dan zie ik jurk 1, gewoon een jurk, prima hoor en jurk 2, ook gewoon een jurk, prima hoor. Maar dan gaat ineens iedereen helemaal los op jurk 2, die zo lelijk is dat ze hun ogen willen uitrukken en jurk 1 die zo extreem smaakvol is en ik zie geen verschil.