Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik kan toch ook niet op mijn handen zitten. Het is werkelijk tenenkrommend.
Schiet eens op met die test-uitslag, ik heb meer dingen te doen :wtf:

Dacht gister nog: goed geregeld van de werkgever, maar wacht nu een stuk langer dan zou moeten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Zowizo schreef:
24-09-2020 00:32
:flirting:

Slaap lekker!

Ik met man en 2 honden... ook heerlijk knus al heb ik zelf bijna geen dekbed en lig ik op het randje. Ik zou niet anders willen...
Haha liefde heeft zo z'n keerzijde. Ik werd weer herinnert waarom de katten normaal gesproken beneden blijven 's nachts. Rond vijf uur beginnen ze over ons heen te lopen en hard te knorren. Een beetje zoals een opstartende motor op een woonerf.
Marana schreef:
24-09-2020 11:19
Ja dat is nou eenmaal de slogan van Etos, bloedirritant ook in de gesproken reclames "liefs, Etos" :sick:

Ik heb uit dat topic al geleerd dat magnesium blijkbaar een vitamine is.

Ik kan er maar beter niet lezen, ik moet zo enorm op mijn vingers zitten.
Och stel dat je ze dan afklemt kun je daar vragen wat je aan verstoorde bloedsomloop kunt doen, . Dus redelijk veilig ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
24-09-2020 12:18
Och stel dat je ze dan afklemt kun je daar vragen wat je aan verstoorde bloedsomloop kunt doen, . Dus redelijk veilig ;)

:proud:

Goed idee!

Ik zag er net ook al een vraag over een spaaractie, dat zijn de betere vragen :yes:
belgali schreef:
24-09-2020 11:13
Er gaan wel erg veel mensen "off topic" vandaag :)
benieuwd hoe lang mijn opmerking overleeft
nlies schreef:
24-09-2020 12:38
benieuwd hoe lang mijn opmerking overleeft
volgens mij hebben ze het nu al opgegeven met het wissen ... geen beginnen meer aan :)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
belgali schreef:
24-09-2020 12:58
volgens mij hebben ze het nu al opgegeven met het wissen ... geen beginnen meer aan :)
En de etos meneer/mevrouw rent direct huilend naar de winkel voor een doos tissues
Kut, ik had vragen voor de Etos, is het topic al dicht. Alsof iedereen de hele dag aan ene bureau achter een ter zit te werken.
LīlyRose schreef:
24-09-2020 18:10
Kut, ik had vragen voor de Etos, is het topic al dicht. Alsof iedereen de hele dag aan ene bureau achter een ter zit te werken.
Ja, een ter....daar werk ik ook de hele dag achter.... maar dan weer niet aan een bureau :hihi:
broekrok schreef:
24-09-2020 19:26
Ja, een ter....daar werk ik ook de hele dag achter.... maar dan weer niet aan een bureau :hihi:
Ik ter hofstede.
Of ten.

Nou ja, boeit me sowieso niet.
Ik heb het allemaal weer gemist.
LīlyRose schreef:
24-09-2020 18:10
Stel ze hier gewoon.
Ik zeg alvast: “ nat washandje zonder zeep en parfum!”
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Betty_Slocombe schreef:
24-09-2020 21:02
Leesbrilletjes liggen gewoon bij de kassa. In verschillende hippe monturen. (Tenminste, dat is bij de Kruidvat wel zo)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Betty_Slocombe schreef:
24-09-2020 21:02

Same here... maar denk niet we veel gemist hebben hoor... :huh: hoop ik dan toch...
feow schreef:
24-09-2020 21:08
Leesbrilletjes liggen gewoon bij de kassa. In verschillende hippe monturen. (Tenminste, dat is bij de Kruidvat wel zo)
Ha! Ik hoef eerst geen leesbril, want ik ben bijziend. Dus word ik eerst supergoedziend en dan pas verziend, hoop ik althans. Of ik moet varifocus.
Betty_Slocombe schreef:
24-09-2020 21:12
Ha! Ik hoef eerst geen leesbril, want ik ben bijziend. Dus word ik eerst supergoedziend en dan pas verziend, hoop ik althans. Of ik moet varifocus.
Dat was ook mijn plan, maar ondanks -13 moest ik op m'n 42e al aan de varifocals. Dus nu hoop ik op staar, en een kans op lens implantaten.
Weekend!! (huiswerk negeer ik even)

En ik heb zin om de verwarming aan te doen.
PoezzinBoots schreef:
25-09-2020 11:17
Weekend!! (huiswerk negeer ik even)

En ik heb zin om de verwarming aan te doen.
Dat heb ik net gedaan. Kil hier.
Ik heb ook verplicht weekend. Zondag een coronatest doen... :sick:

Het topic over corona kun je dan ook maar beter niet lezen. En ook dat er best wat voorstanders zijn voor een lockdown... ik blijf er maar even weg denk ik.
Hopelijk loos alarm Zowizo.

Op de coronapijler kom ik al even niet meer. Ik ben echt zwaar coronagelulmoe.
Dankje poezzinboots!

Ja ik ben er ook wel klaar mee... nou ik ben eigenlijk wel een beetje huiverig. Iemand in mijn hele naaste omgeving is positief getest en wij werken ook samen dus zagen elkaar dagelijks tot vorig weekend. Nou ja, we gaan het vanzelf zien...
Sterkte Zowizo hoop dat test meevalt en uitslag negatief is.

En uitslag er snel is...
Braose schreef:
25-09-2020 11:20
Dat heb ik net gedaan. Kil hier.
Ik ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven