Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 24 september 2020 om 12:18
Haha liefde heeft zo z'n keerzijde. Ik werd weer herinnert waarom de katten normaal gesproken beneden blijven 's nachts. Rond vijf uur beginnen ze over ons heen te lopen en hard te knorren. Een beetje zoals een opstartende motor op een woonerf.
donderdag 24 september 2020 om 12:18
Och stel dat je ze dan afklemt kun je daar vragen wat je aan verstoorde bloedsomloop kunt doen, . Dus redelijk veilig

De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

donderdag 24 september 2020 om 12:58
donderdag 24 september 2020 om 13:46

donderdag 24 september 2020 om 21:07
Stel ze hier gewoon.
Ik zeg alvast: “ nat washandje zonder zeep en parfum!”
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 24 september 2020 om 21:08
Leesbrilletjes liggen gewoon bij de kassa. In verschillende hippe monturen. (Tenminste, dat is bij de Kruidvat wel zo)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 24 september 2020 om 21:10
Same here... maar denk niet we veel gemist hebben hoor...

donderdag 24 september 2020 om 21:12
donderdag 24 september 2020 om 22:58
Dat was ook mijn plan, maar ondanks -13 moest ik op m'n 42e al aan de varifocals. Dus nu hoop ik op staar, en een kans op lens implantaten.Betty_Slocombe schreef: ↑24-09-2020 21:12Ha! Ik hoef eerst geen leesbril, want ik ben bijziend. Dus word ik eerst supergoedziend en dan pas verziend, hoop ik althans. Of ik moet varifocus.

vrijdag 25 september 2020 om 11:20
Dat heb ik net gedaan. Kil hier.PoezzinBoots schreef: ↑25-09-2020 11:17Weekend!! (huiswerk negeer ik even)
En ik heb zin om de verwarming aan te doen.