Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sterkte Zowizo!
Betty_Slocombe schreef:
24-09-2020 21:12
Ha! Ik hoef eerst geen leesbril, want ik ben bijziend. Dus word ik eerst supergoedziend en dan pas verziend, hoop ik althans. Of ik moet varifocus.
Ik ben ook zeer visueel-uitgedaagd zeg maar. -8,5 / -6. Beiden ogen niet op elkaar afgeteld etc.
Zie geen diepte, zie niet in het donker etcetc.
(merk je in het dagelijks leven weinig van)
Kan zonder lenzen echt heel goed lezen, maar heb met lenzen nu wel soms een leesbril nodig. Vooral 's avonds
Lees dus graag in bed, lekker met de lenzen uit
1 van mijn katten is vannacht uit het slaapkamerraam geflikkert en nergens te vinden :cry:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
25-09-2020 12:39
1 van mijn katten is vannacht uit het slaapkamerraam geflikkert en nergens te vinden :cry:
ohnee!!!!!
AeonOfWinter schreef:

Aaahhhh wat klote zeg... hopelijk komt hij snel weer terug!
Oh shoot! Hij komt vast wel terug als ie van de schrik bekomen is.
Oh oh oh wat verdien ik toch lekkertopic.. (niet de TO)

geld-recht/netto-bruto/list_messages/46 ... #p31945027
Wat kudt Aeon!! Hopelijk is kat er weer?
AeonOfWinter schreef:
Ow nee...

Al weer gevonden?
PoezzinBoots schreef:
25-09-2020 16:57
Wat kudt Aeon!! Hopelijk is kat er weer?
Nee!
Super ongerust hier. Ze komt de tuin nooit uit en dit is niks voor haar. Iedereen en zijn hamster is ingelicht. Bak staat buiten, we patrouilleren zo'n beetje door de buurt. Buren houden de ogen open. Niks, noppes, nada tot zo ver. @(
AeonOfWinter schreef:
25-09-2020 17:14
Nee!
Super ongerust hier. Ze komt de tuin nooit uit en dit is niks voor haar. Iedereen en zijn hamster is ingelicht. Bak staat buiten, we patrouilleren zo'n beetje door de buurt. Buren houden de ogen open. Niks, noppes, nada tot zo ver. @(

:hug: hopelijk is ze snel terug!! Arme beestje...
Zowizo schreef:
25-09-2020 17:21
:hug: hopelijk is ze snel terug!! Arme beestje...
Net nadat ik dit plaatste hoorden we kabaal. Mevroi werd opgejaagd door een rooie van hier achter. Na een blaas partij in de heg van de achterbuuf is ze nu weer binnen.
En heeft huisarrest.
Dus.
AeonOfWinter schreef:
25-09-2020 17:30
Net nadat ik dit plaatste hoorden we kabaal. Mevroi werd opgejaagd door een rooie van hier achter. Na een blaas partij in de heg van de achterbuuf is ze nu weer binnen.
En heeft huisarrest.
Dus.

Aaahhh wat fijn! En inderdaad huisarrest voor de komende 10 jaar... wat denkt ze wel niet!

Zal toch wel opluchting zijn denk ik dat ze weer thuis is?
Zowizo schreef:
25-09-2020 17:32
Aaahhh wat fijn! En inderdaad huisarrest voor de komende 10 jaar... wat denkt ze wel niet!

Zal toch wel opluchting zijn denk ik dat ze weer thuis is?
Ja, ze is ruim 16 uur weg geweest, helemaal over haar toeren. Kwijt voor het eerst in 2, jaar, ik ben spontaan een paar jaar ouder denk ik.
Bij man stond het huilen nader dan het lachen, en die huilt nooit.
Ze lijkt ondanks de val uit het raam niets te mankeren gelukkig, maar is nog te overstuur om goed te bekijken.
gelukkig dat ze weer thuis is Aeon!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
AeonOfWinter schreef:
25-09-2020 17:35
Ja, ze is ruim 16 uur weg geweest, helemaal over haar toeren. Kwijt voor het eerst in 2, jaar, ik ben spontaan een paar jaar ouder denk ik.
Bij man stond het huilen nader dan het lachen, en die huilt nooit.
Ze lijkt ondanks de val uit het raam niets te mankeren gelukkig, maar is nog te overstuur om goed te bekijken.

Mannen hebben een grote mond en een klein hartje... je moet die van mij eens zien bij onze honden. Alsof het zijn bloedeigen kindjes zijn... :hihi:
Ik vind dat altijd wel aandoenlijk.
Fijn dat ze weer terug is Aeon! 16 uur is ook wel lang om in de rats te zitten.. Lekker veel knuffelen vanavond dus :-)
Oh wat fijn Aeon! Geef ze maar veel knuffels en lekkers!
Gelukkig is ze terug!! Dat was vast ook erg schrikken voor d'r.

Zowizo succes met de test zondag. Wat heb je voor klachten?

Wie had van de week ook alweer ook een test laten doen?
VANTA schreef:
25-09-2020 18:12
Gelukkig is ze terug!! Dat was vast ook erg schrikken voor d'r.

Zowizo succes met de test zondag. Wat heb je voor klachten?

Wie had van de week ook alweer ook een test laten doen?

Mijn geur is weg, dat is soms wel prettig, hoofdpijn (echt erge hoofdpijn) en sinds gisteren ook verstopte neus. Eigenlijk gewoon verkoudheid maar omdat die persoon positief getest is en wij elkaar echt dagelijks zien/zagen, is de kans best aanwezig. Dus ik heb een lang en eenzaam weekend want mijn man slaapt nu ergens anders dit weekend. Hij is doordeweeks ook al "in de kost" dus nu plakt hij er het weekend aan vast.
AeonOfWinter schreef:
25-09-2020 17:30
En heeft huisarrest.
Dus.
Fijn dat ze weer terug is :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zowizo schreef:
25-09-2020 17:44
Mannen hebben een grote mond en een klein hartje... je moet die van mij eens zien bij onze honden. Alsof het zijn bloedeigen kindjes zijn... :hihi:
Ik vind dat altijd wel aandoenlijk.
Ik zal de mijne melden dat hij geen man is
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Fijn dat je kat terug is AOW!

Hoe hoog is je slaapkamerraam?
En euh... is het een gesteriliseerde poes?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Fijn dat Poes terug is.
feow schreef:
25-09-2020 18:47
Ik zal de mijne melden dat hij geen man is

Euhm... hoe bedoel je? :huh:

Want dat is niet wat ik bedoelde.... helemaal niet zelfs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven