Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
29-09-2020 11:30
Ik vind dat jullie rare seksuele handelingen met die arme koeien opschrijven.
Los van wie in wiens kont zit.

Buiten dat... bestialiteit is toch strafbaar?
Shifty, je bent nodig!

seks/wat-verwachten-vrouwen-van-een-man ... ges/468591

:rofl:
VANTA schreef:
29-09-2020 12:24
Shifty, je bent nodig!

:rofl: ja ik wilde al reageren maae er werd expliciet om een man gevraagd dus... :popcorn:
Ik ben al onderweg!

Maar het is nog maar de vraag wat deze TO nou eigenlijk wil; de titel komt niet overeen met de OP. Dus dames, ik zou je vrij voelen om je er tegenaan te bemoeien ook goeie ideeën te opperen :idee:
Felidaes schreef:
29-09-2020 10:42
Ze zijn alweer aan het hamsteren hier..
Ik zag net hier in de supermarkt alweer de papieren voor het vak toiletpapier hangen: Maximaal 1 pak per persoon. :facepalm:
VANTA schreef:
29-09-2020 12:24
Shifty, je bent nodig!

Ten eerste is Shifty niet de enige man hier en ten tweede vragen ze om een ervaren man... :puh:
Wilhetnietweten schreef:
29-09-2020 17:39
Ik zag net hier in de supermarkt alweer de papieren voor het vak toiletpapier hangen: Maximaal 1 pak per persoon. :facepalm:
Ach nee :rofl:
Mijn testsoap is trouwens naar grote tevredenheid verlopen: er gaat niet worden getest. Ik heb contact gehad met de GGD alhier en na wat gezeur van 'u kunt best even dertig kilometer gaan fietsen want dat moest ik vroeger ook naar school' kwamen ze met het idee dat ik de boel ook best uit kan zieken mits ik minimaal een week thuis blijf en 24 uur klachtenvrij voor ik weer aan het werk ga. Nou dat was mijn idee dus ook want dat zijn precies de RIVM-regels voor mensen die behept zijn met milde corona, en gelukkig vond de Grote Baas van mijn bedrijf het ook onzin om mij dertig kilometer te laten fietsen met mijn snotkop, dus zij nam het advies van de GGD over. Ik ben zelfs een echte Casus geworden voor HRM, want ze hadden daar nog niet bedacht dat er ook wel eens verkouden wasvrouwen zouden kunnen zijn zonder auto :rofl:

Oh ja, en die teststraat in Zutphen bestaat dus inderdaad niet. Hij staat wel op de planning maar ook de GGD heeft geen enkel idee hoe en wat en wanneer. En dan praten we over een stad met bijna 50.000 inwoners :facepalm:
Oh. De testsoap gaat door. Ik lees net dat er morgen een teststraat wordt geopend in jawel: Zutphen :cheer:

En de GGD mevrouw wist dus van niets, een paar uur geleden.

Het is trouwens ergens in een ouwe loods, op een desolaat industrieterrein. Nu voel ik me pas echt persona non grata, met mijn snotkop :cry:
Lady*Voldemort schreef:
29-09-2020 18:09
Mijn testsoap is trouwens naar grote tevredenheid verlopen: er gaat niet worden getest. Ik heb contact gehad met de GGD alhier en na wat gezeur van 'u kunt best even dertig kilometer gaan fietsen want dat moest ik vroeger ook naar school' kwamen ze met het idee dat ik de boel ook best uit kan zieken mits ik minimaal een week thuis blijf en 24 uur klachtenvrij voor ik weer aan het werk ga. Nou dat was mijn idee dus ook want dat zijn precies de RIVM-regels voor mensen die behept zijn met milde corona, en gelukkig vond de Grote Baas van mijn bedrijf het ook onzin om mij dertig kilometer te laten fietsen met mijn snotkop, dus zij nam het advies van de GGD over. Ik ben zelfs een echte Casus geworden voor HRM, want ze hadden daar nog niet bedacht dat er ook wel eens verkouden wasvrouwen zouden kunnen zijn zonder auto :rofl:

Oh ja, en die teststraat in Zutphen bestaat dus inderdaad niet. Hij staat wel op de planning maar ook de GGD heeft geen enkel idee hoe en wat en wanneer. En dan praten we over een stad met bijna 50.000 inwoners :facepalm:
Nou dan mogen ze daar wel mee op gaan schieten...

Maar super fijn voor jou dat er een logische oplossing gekomen is. Beterschap!
Mijn test was negatief gelukkig!!!
Ik zat te kokhalzen als een klein kind, nog even werken aan mijn deepthroat technieken :hihi:
Lady*Voldemort schreef:
29-09-2020 18:50
Oh. De testsoap gaat door. Ik lees net dat er morgen een teststraat wordt geopend in jawel: Zutphen :cheer:

En de GGD mevrouw wist dus van niets, een paar uur geleden.

Het is trouwens ergens in een ouwe loods, op een desolaat industrieterrein. Nu voel ik me pas echt persona non grata, met mijn snotkop :cry:

Joepie. Ik mocht vorige week met hoesten kind op reis naar Heerde voor een test.
Wél heel landelijk, die route :P
Zo zie je nog eens wat van de wereld.

Ik liep net door de binnenstad, alle restaurants en bars waren nagenoeg leeg.

Ik werd er toch wel treurig van.
Aneso schreef:
29-09-2020 11:25
Ik vind het jammer dat je mijn woorden uit z'n verband trekt. Jij maakte er, in desbetreffend topic, een geheel verbod op seksualiteit/aanrakingen op en dat heb ik nergens gezegd. Ik heb wél gezegd dat ik 12/13 te jong vind om bij elkaar te laten slapen als verkering zijnde. Dus die koe uit mijn kont halen is nergens voor nodig, wel bedankt voor de zorg.

Jouw voorbeeld over lakens ruiken is van de zotte, :sick:
Beste, mijn reactie sloeg niet op jouw, maar op de tendens in het topic. Ben waarschijnlijk niet duidelijk genoeg geweest.
Felidaes schreef:
29-09-2020 21:21

Of omdat het dinsdag is?
Hier kun je begin van de week een kanon afschieten.
Felidaes schreef:
29-09-2020 21:21

Hier zaten de terrassen vol, op gepaste afstand. Op straat is het wel stiller.
Moirmel schreef:
29-09-2020 10:59
Geen zorgen, overkomt de beste.

Denk dat voor veel ouders wel een lastig/gevoelig onderwerp blijft.
Kennis van mij vertelde enkele maanden geleden dat wanneer haar dochter (16) samen met haar vriendje op haar kamer ging studeren, haar partner daarna aan de lakens ging snuffelen.
Waarom?
PoezzinBoots schreef:
29-09-2020 22:32
Of omdat het dinsdag is?
Mss kun je dat kanon beter es aan het eind van de week gaan afschieten..... :lightbulb:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Felidaes schreef:
29-09-2020 10:42
Congrats Wis.
Thanks iedereen.

Ik ben weer uitgefeest en genoeg champagne gezien voor een jaar :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Solomio schreef:
29-09-2020 23:15
Mss kun je dat kanon beter es aan het eind van de week gaan afschieten..... :lightbulb:

Meh. Dan moet ik mijn vog inleveren ben ik bang.
PoezzinBoots schreef:
29-09-2020 22:32
Of omdat het dinsdag is?
Oh ja, dat kan natuurlijk ook..
Beterschap, LV!

Ik moest 40km reizen om zo'n stokkie te vinden terwijl ik wist dat mijn koorts ergens anders door werd veroorzaakt. Maar zonder negatieve test, mocht ik met die koorts niet naar de huisarts.
Zowizo schreef:
29-09-2020 20:16
Mijn test was negatief gelukkig!!!
Ik zat te kokhalzen als een klein kind, nog even werken aan mijn deepthroat technieken :hihi:
Fijn zeg!
Life is short. Eat dessert first.
Wilhetnietweten schreef:
29-09-2020 17:43
Ten eerste is Shifty niet de enige man hier en ten tweede vragen ze om een ervaren man... :puh:

Ik ben ervaren in het geven van commentaar :hamer:
Lady*Voldemort schreef:
29-09-2020 18:09

Beterschap LV.
Later kan je hier nog eens op terugkijken in het nieuwe bedrijfsregelement onder het protocol 'autoloze wasvrouw'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven