Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fluim schreef op 22 december 2014 @ 14:33:

hihi annap probeert plaatjes te plakkenJa normaal gaat prima... blijkbaar gelooft viva niet dat ik van de kerst ben.. en terecht
quote:doornroosje9 schreef op 22 december 2014 @ 14:35:

http://forum.viva.nl/foru ... mmys/list_messages/250107*gaat niet in dit topic reageren, gaat niet in dit topic reageren*
quote:AnnaP1977 schreef op 22 december 2014 @ 14:36:

[...]

Ja normaal gaat prima... blijkbaar gelooft viva niet dat ik van de kerst ben.. en terecht Ik probeerde een keer ergens een medelevend plaatje te plakken, lukte ook niet.
quote:misspoez schreef op 22 december 2014 @ 14:34:

OLLA is de afkorting van Outlaw Legal Advice, een clubje zich door jeugdzorg onheus behandeld voelende boze mensen onder leiding van Irme vd Heijden, de moeder die steeds filmpjes van haar kind online zette, tot aan de uhp toe. Vandaar.

Oh, die Irme dus. Die was nogal van het padje af, begreep ik.

Is de nick O.L.L.A. daar daadwerkelijk op gebaseerd?
quote:StoraHuntur schreef op 22 december 2014 @ 14:55:

[...]

*gaat niet in dit topic reageren, gaat niet in dit topic reageren* [afbeelding]Wrom nie? Zo'n stay-@-home-mommy zit toch maar de hele dag thuis te niksen; zo geef je d'r tenminste een beetje afleiding.
quote:ThunderassMan schreef op 22 december 2014 @ 14:57:

[...]

Is de nick O.L.L.A. daar daadwerkelijk op gebaseerd?

Only

Lovers

Left

Alive
quote:Nouschi schreef op 22 december 2014 @ 14:34:

[...]

Waar?Kinderpijler. Het is de naam van het topic.
quote:StoraHuntur schreef op 22 december 2014 @ 14:55:

[...]

*gaat niet in dit topic reageren, gaat niet in dit topic reageren* [afbeelding]

+100

Ik heb al zoveel domme topics die altijd bovenaan staan.
Life is short. Eat dessert first.
Stay-at-home-stommies.

Iedereen zijn eigen keuzes hoor, maar met thuisblijfmoeders kan ik echt niets.
Ik zeg mega trolllllll
quote:StoraHuntur schreef op 22 december 2014 @ 15:06:

Stay-at-home-stommies.

Iedereen zijn eigen keuzes hoor, maar met thuisblijfmoeders kan ik echt niets.

Hoeft toch ook niet?

Ik ook nooit en nu zit ik zelf thuis, niet mijn keuze maar zo is het nu eenmaal.
quote:StoraHuntur schreef op 22 december 2014 @ 15:06:

Stay-at-home-stommies.

Iedereen zijn eigen keuzes hoor, maar met thuisblijfmoeders kan ik echt niets.Ik ook niet dan gaan de gesprekken doorgaans echt alleen nog maar over de kinderen
quote:AnnaP1977 schreef op 22 december 2014 @ 15:09:

[...]

Hoeft toch ook niet?

Ik ook nooit en nu zit ik zelf thuis, niet mijn keuze maar zo is het nu eenmaal.Ik vind het anders als het geen bewuste keuze is.
Heeft te maken met een bepaalde attitude enzo (om maar bij het Engels te blijven).
Als je ziek bent of werkeloos is het natuurlijk wat anders. De keuze werken of thuisblijven bij de kinders als je gewoon kan werken vind ik niet meer van deze tijd.
Mijn moeder bleef vroegâh ook thuis om ons op te voeden. Dit was wel enige tijd geleden.
Ik zie er trouwens echt reteslim uit met bril
quote:StoraHuntur schreef op 22 december 2014 @ 15:13:

Als je ziek bent of werkeloos is het natuurlijk wat anders. De keuze werken of thuisblijven bij de kinders als je gewoon kan werken vind ik niet meer van deze tijd.

Ik vind daar niet zo veel van, als ze dat willen prima...

Persoonlijk zou ik liever soms een dagje aan de bak gaan en dat iemand de zorg en huishouding overneemt.

Ow en het ziek zijn natuurlijk
quote:Amaqanda schreef op 22 december 2014 @ 15:19:

Ik zie er trouwens echt reteslim uit met bril Biebjuf slim?
quote:AnnaP1977 schreef op 22 december 2014 @ 15:20:

[...]

Biebjuf slim?Meer: als die haar mond open doet dan moet je goed luisteren, want ze ziet er uit alsof ze weet waar ze over praat slim.
Maar het is allemaal uiterlijk hè, zegt natuurlijk niks over de daadwerkelijke inhoud
Even ginnegappen hoor. Op Eten: "welke vulling voor kalkoen?" door TO "whiskas007"

quote:Lady-Voldemort schreef op 22 december 2014 @ 15:28:

Even ginnegappen hoor. Op Eten: "welke vulling voor kalkoen?" door TO "whiskas007"

quote:StoraHuntur schreef op 22 december 2014 @ 15:13:

Als je ziek bent of werkeloos is het natuurlijk wat anders. De keuze werken of thuisblijven bij de kinders als je gewoon kan werken vind ik niet meer van deze tijd.Ik vind dat mensen zelf moeten kiezen wat bij heb past en voor hen werkt, ik vind daar niet zoveel van. Ik ben blij dat het tegenwoordig een keuze ìs, dat was in de tijd van mijn moeder en oma's wel anders. Die hebben echt een strijd moeten leveren om te kunnen werken. Ik zal een andere vrouw niet snel veroordelen om het feit dat ze andere keuzes maakt.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven