Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 december 2014 @ 17:52:

Zo, heb ik nog wat gemist terwijl ik me door het fileleed en de regen tijdens mijn werk-woonverkeer een weg naar huis baande?

Ja! Hetzelfde als gisteren.

Ik bedacht me net dat ik sms even helemaal in de ban kan zijn van een bepaalde band en de cd's dan constant kan luisteren. Wat maakt het dat ik dat nu nooit met discussies heb? Zeker niet als deze discussies al eens geleid hebben tot duidelijke uitspraken van hogerhand.
BAH nu heeft de draak gepoept.

Wat heb je die gevoerd Steinbeck?
Oh dear, kan die niet tegen appeltaart?
Nee lief, ik heb hem naar je teruggestuurd. Nu moet je HAAR eerst 10 keer aan haar linkerneusvleugel kriebelen totdat ze niest, en nee, er niet per ongeluk voor of achter gaan staan he, beide kanten zijn dan extreem gevaar! En daarna geef je haar een stuk pure chocolade met hazelnootjes!
Ja hallo, wat een verwend kreng zeg
Zoon valt wat kledingmaten precies tussen kind en volwassen in. Probeer dan maar eens iets leuks voor de kerst te vinden, ondoenlijk!
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 17:36:

Ketller, krijg ik nog een reactie op die pb of hoeft het niet meer??? Ook goed, maar dan kijk ik niet meer als hier geroepen wordt dat een dino geland is.Jawellll maar wilde er even goed voor gaan zitten en nog geen tijd voor gehad! Sorry!!
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 18:03:

Zoon valt wat kledingmaten precies tussen kind en volwassen in. Probeer dan maar eens iets leuks voor de kerst te vinden, ondoenlijk!Is het ook zo'n lange slungel aan het worden?
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 18:03:

Zoon valt wat kledingmaten precies tussen kind en volwassen in. Probeer dan maar eens iets leuks voor de kerst te vinden, ondoenlijk!Ik ben volwassen en slaag nog regelmatig op de kinderafdeling. Winterjas maat 164 past prima. Dus erg fijn voor sportkleding en zo.
quote:Steinbeck schreef op 17 december 2014 @ 18:04:

[...]

Is het ook zo'n lange slungel aan het worden?

Ja! En bij bijna alle winkels stoppen de jongensmaten bij 164/170. Vandaag zijn we in de V&D heel fijn geholpen bij de zoektocht naar een leuk en passend jasje. Helaas is de kleinste herenmaat wel goed op de schouders, maar nog te wijd op de rug.

Was wel echt ouderwetse service.
quote:ketller schreef op 17 december 2014 @ 18:04:

[...]

Jawellll maar wilde er even goed voor gaan zitten en nog geen tijd voor gehad! Sorry!!Komt goed hoor!!!!!
quote:StoraHuntur schreef op 17 december 2014 @ 18:06:

[afbeelding]Dat zou hem nog goed staan ook
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 18:06:

[...]

Ja! En bij bijna alle winkels stoppen de jongensmaten bij 164/170. Vandaag zijn we in de V&D heel fijn geholpen bij de zoektocht naar een leuk en passend jasje. Helaas is de kleinste herenmaat wel goed op de schouders, maar nog te wijd op de rug.

Was wel echt ouderwetse service.

Kunnen ze dat dan niet innemen?

Ik zie dat helemaal voor me, zo'n slungel waarbij kleren gewoon nooit helemaal goed zitten. Vertederend is dat wel. (maar voor hem natuurlijk niet leuk)
quote:Steinbeck schreef op 17 december 2014 @ 18:03:

Ja hallo, wat een verwend kreng zeg Pardon zeg. Je hebt het hier wel over een zeer magisch en prachtig wezen he. Kssst, dadelijk werk ik niet meer mee!
We hadden 2 hele mooie jasjes gevonden. Eentje ging maar tot maat 146 en de ander was dus te wijd op zijn rug.

Jammer, want hij is erg kritisch, dus het is moeilijk om wat leuks te vinden
+100 Dana. Je legt het prima uit.

Negeer-optie werkt overigens niet. Dan mis je soms alsnog waardevolle bijdrages van kletskousen. Daarbij zouden alle forummers dat dan moeten weten en doen, zodat Napraat een breder en gemengder publiek gaat trekken.
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 17:56:

[...]

Ja! Hetzelfde als gisteren.

Ik bedacht me net dat ik sms even helemaal in de ban kan zijn van een bepaalde band en de cd's dan constant kan luisteren. Wat maakt het dat ik dat nu nooit met discussies heb? Zeker niet als deze discussies al eens geleid hebben tot duidelijke uitspraken van hogerhand.

Ketller had gisteren die posting van de mod al opgeduikeld.

Misschien -in het kader van 'we herhalen alles graag'- moet ze die nóg een keer posten?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 18:09:

[...]

Pardon zeg. Je hebt het hier wel over een zeer magisch en prachtig wezen he. Kssst, dadelijk werk ik niet meer mee!Sorry, ze is gewoon heel gevoelig dus. Beetje HSP.
Oh fok. Verkeerde topic. Zal zo even knippen en plakken.
quote:vivamila schreef op 17 december 2014 @ 18:12:

Oh fok. Verkeerde topic. Zal zo even knippen en plakken.Mag hier ook VivaMila.
quote:StoraHuntur schreef op 17 december 2014 @ 16:18:

Dat vind ik nou een haske goed idee MissI!Dan is het wel de bedoeling dat het het ontopic/offtopic* allemaal in dezelfde kleur doen he....anders wordt het nog een onoverzichtelijk zooitje

*afhankelijk van wat er gekleurd moet worden weergegeven

Overigens, je kunt ook een heleboel onzinpostings overslaan door de grootste kletsers onder negeer te zetten.

Ik kan je bevestigen dat het heel erg lekker opgeruimd is als je bepaalde mensen niet meer leest
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Pagina's lang een discussie, die zeer zeker over het forum en het beleid hier gaat, waarin het voornamelijk gaat over het feit dat hier nauwelijks over deze zaken gesproken wordt.
Goedenavond, heb ik iets gemist?
quote:cochise schreef op 17 december 2014 @ 18:21:

Goedenavond, heb ik iets gemist? Nope..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven