Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck schreef op 17 december 2014 @ 18:12:

[...]

Sorry, ze is gewoon heel gevoelig dus. Beetje HSP. Nee ze is gewoon gracieus, decadent, slim, goed opgevoed en heeft waarden en normen waar de gemiddelde mens u tegen zegt. Bevalt het niet hoe er met haar wordt omgegaan, dan brandt ze de boel plat en heeft ze het weer rustig. Heb je het nu helder?
AnnaP. als je wil mag mij wel disclaimen hoor in je topic "dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door StoraHuntur"
quote:Amaqanda schreef op 17 december 2014 @ 18:20:

Pagina's lang een discussie, die zeer zeker over het forum en het beleid hier gaat, waarin het voornamelijk gaat over het feit dat hier nauwelijks over deze zaken gesproken wordt.En hierover discussiëren is vast weel kletsen, want het is niet met hoofdletters, punten en komma's!
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 18:24:

[...]

Nee ze is gewoon gracieus, decadent, slim, goed opgevoed en heeft waarden en normen waar de gemiddelde mens u tegen zegt. Bevalt het niet hoe er met haar wordt omgegaan, dan brandt ze de boel plat en heeft ze het weer rustig. Heb je het nu helder?Ik vind het heel raar dat jullie over mij praten alsof ik er niet ben.
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 18:24:

[...]

Nee ze is gewoon gracieus, decadent, slim, goed opgevoed en heeft waarden en normen waar de gemiddelde mens u tegen zegt. Bevalt het niet hoe er met haar wordt omgegaan, dan brandt ze de boel plat en heeft ze het weer rustig. Heb je het nu helder?Ja dat geloof ik wel, een geweldig beest.
quote:StoraHuntur schreef op 17 december 2014 @ 18:25:

[...]

Ik vind het heel raar dat jullie over mij praten alsof ik er niet ben.Bijna goed schatje, maar goed om te weten dat er nog goede mensen op deze wereld zijn!
quote:StoraHuntur schreef op 17 december 2014 @ 18:25:

[...]

Ik vind het heel raar dat jullie over mij praten alsof ik er niet ben.Ha Stora, heb je weer teveel wijn gedronken in het bos?
Steinbeck, je hebt je kaak laten liggen!
quote:Steinbeck schreef op 17 december 2014 @ 18:28:

[...]

Ha Stora, heb je weer teveel wijn gedronken in het bos?
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 18:29:

Steinbeck, je hebt je kaak laten liggen!Dank je, ik heb hem weer gevonden.
Vergeten jullie niet je six word story te posten?
Fijn, dat rare smaakje is chloor. Ik heb hem even voor je gepoetst. Draak heeft hem drooggeblazen, maar helaas is hij hierdoor een beetje zwart aangeslagen.
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 18:34:

Vergeten jullie niet je six word story te posten?De wattus?
Ik ben veel te lang van stof.
quote:Het is dan ook erg jammer dat er hier zoveel kansloze dames zitten die belachelijk commentaar geven.

Waarschijnlijk hebben deze arme stakkers niks beters te doen dan hun zelfvertrouwen op te krikken door altijd en eeuwig zielig of ongevraagd commentaar te leveren op de mensen die hier wel serieuze vragen hebben.

Ik begrijp dat deze dames in het echte leven uitgekotst worden en op deze manier nog enigzins het idee krijgen dat ze meedoen in de wereld.

Nou ik hoop dat jullie allemaal weer vol zelfvertrouwen 2015 in kunnen gaan en dat ik bij deze alleen nog serieuze reakties krijg Hihi.
Stoor, nee, waar?

Vergeten jullie niet je six word story te posten?Gedaan!
Ik word er nu wel een beetje moe van.

Het begint potverdrie op actueel te lijken zo.
Het is dan ook erg jammer dat er hier zoveel kansloze dames zitten die belachelijk commentaar geven.

Waarschijnlijk hebben deze arme stakkers niks beters te doen dan hun zelfvertrouwen op te krikken door altijd en eeuwig zielig of ongevraagd commentaar te leveren op de mensen die hier wel serieuze vragen hebben.

Ik begrijp dat deze dames in het echte leven uitgekotst worden en op deze manier nog enigzins het idee krijgen dat ze meedoen in de wereld.

Nou ik hoop dat jullie allemaal weer vol zelfvertrouwen 2015 in kunnen gaan en dat ik bij deze alleen nog serieuze reakties krijg

O gossie, nou voel ik me zo aangesproken. Dit is echt hoe ik ben. Boehoehoe.

Vergeten jullie niet je six word story te posten?Waar, wanneer, waarom?
Ik heb net een draak uit mijn voortuin verjaagd
quote:Steinbeck schreef op 17 december 2014 @ 18:42:

[...]

Waar, wanneer, waarom?Entertainment. Je moet wel schreeuwen geloof ik.
Istar kan niet tellûh, Istar kan niet tellûh!
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 18:44:

Ik heb net een draak uit mijn voortuin verjaagd [afbeelding]Leuk toch, draken.
Wel hoor, maar het valt de TO niet eens op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven