Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 december 2014 om 17:35
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 december 2014 @ 17:33:
[...]
Schei nou uit Tats.
Je hebt zelf in een paar topics eerder geregeld geneuzel gepost in je fittie met MissI. Pagina's lang.
Totdat je de negeerknop ging gebruiken.
Dus doe nou niet of je het nooit zelf hebt gedaan.
Ik kap nu met de hele discussie.
Ben het spuugzat en word er alleen maar pissig van.Goh, jij leest ook weer wat je wilt lezen he? Ik heb nergens gezegd dat ik hier niet OT ben gegaan.
[...]
Schei nou uit Tats.
Je hebt zelf in een paar topics eerder geregeld geneuzel gepost in je fittie met MissI. Pagina's lang.
Ben het spuugzat en word er alleen maar pissig van.Goh, jij leest ook weer wat je wilt lezen he? Ik heb nergens gezegd dat ik hier niet OT ben gegaan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 17:29:
[...]
Een topic over bijvoorbeeld de maatschappelijke acceptatie van ziektes, hoe jij omgaat met bedeltopics enz. mag natuurlijk wel gewoon.
De rest kan je toch hier aanzwengelen? En dan mis je eens een rel (want daar gaat het vlg mij de meesten om) of een discussie, dan is het einde toch niet zoek?
Het gaat niet om de rellen. En inderdaad, een onderwerp als maatschappelijke acceptatie van ziektes, hoe jij omgaat met bedeltopics enz. horen ook niet in de napraat thuis. Wat wél in de napraat thuishoort, is of de mods een bepaald topic moeten laten bestaan of niet. En of bepaalde forummers hier op het forum onheus bejegend worden agv maatschappelijke acceptatie van ziektes, etc.
Maar goed, ik ga wat anders doen nu. Fijne avond allemaal.
[...]
Een topic over bijvoorbeeld de maatschappelijke acceptatie van ziektes, hoe jij omgaat met bedeltopics enz. mag natuurlijk wel gewoon.
De rest kan je toch hier aanzwengelen? En dan mis je eens een rel (want daar gaat het vlg mij de meesten om) of een discussie, dan is het einde toch niet zoek?
Het gaat niet om de rellen. En inderdaad, een onderwerp als maatschappelijke acceptatie van ziektes, hoe jij omgaat met bedeltopics enz. horen ook niet in de napraat thuis. Wat wél in de napraat thuishoort, is of de mods een bepaald topic moeten laten bestaan of niet. En of bepaalde forummers hier op het forum onheus bejegend worden agv maatschappelijke acceptatie van ziektes, etc.
Maar goed, ik ga wat anders doen nu. Fijne avond allemaal.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 17:32:
[...]
Eens. Ik nodig mezelf overigens gewoon bij anderen uit met kerst en o&n. Of anderen nodigen zich gewoon bij mij uit, ook gezellig. En ik hoop dat ik dit jaar True Blood seizoen 6 en 7 krijg, dan weet ik hoe ik mijn tijd ga besteden!
Hier is met oud en nieuw ook altijd een topic waar jan en alleman meepost.
Enne, je hebt een pb.
[...]
Eens. Ik nodig mezelf overigens gewoon bij anderen uit met kerst en o&n. Of anderen nodigen zich gewoon bij mij uit, ook gezellig. En ik hoop dat ik dit jaar True Blood seizoen 6 en 7 krijg, dan weet ik hoe ik mijn tijd ga besteden!
Hier is met oud en nieuw ook altijd een topic waar jan en alleman meepost.
Enne, je hebt een pb.
woensdag 17 december 2014 om 17:36
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 december 2014 @ 17:33:
[...]
Schei nou uit Tats.
Ben het spuugzat en word er alleen maar pissig van.Ha Bella, is Daantje er al?
[...]
Schei nou uit Tats.
Ben het spuugzat en word er alleen maar pissig van.Ha Bella, is Daantje er al?
woensdag 17 december 2014 om 17:38
quote:Dana schreef op 17 december 2014 @ 17:35:
[...]
Maar goed, ik ga wat anders doen nu. Fijne avond allemaal.Maar dat komt toch ook allemaal uitgebreid aan de orde? Laatst is het hier een hele dag over het wel of niet moeten laten sluiten van het topic van B gegaan. Pagina's lang.
[...]
Maar goed, ik ga wat anders doen nu. Fijne avond allemaal.Maar dat komt toch ook allemaal uitgebreid aan de orde? Laatst is het hier een hele dag over het wel of niet moeten laten sluiten van het topic van B gegaan. Pagina's lang.
woensdag 17 december 2014 om 17:40
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 17:29:
[...]
De rest kan je toch hier aanzwengelen? En dan mis je eens een rel (want daar gaat het vlg mij de meesten om) of een discussie, dan is het einde toch niet zoek?Het gaat mij niet om rellen of het missen van een discussie. Dat is niet bij te houden naast werk en privé leven.
[...]
De rest kan je toch hier aanzwengelen? En dan mis je eens een rel (want daar gaat het vlg mij de meesten om) of een discussie, dan is het einde toch niet zoek?Het gaat mij niet om rellen of het missen van een discussie. Dat is niet bij te houden naast werk en privé leven.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 17 december 2014 om 17:41
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 17:38:
[...]
Maar dat komt toch ook allemaal uitgebreid aan de orde? Laatst is het hier een hele dag over het wel of niet moeten laten sluiten van het topic van B gegaan. Pagina's lang.Inderdaad. Er wordt volgens mij vaak nagepraat over het forum, ook serieus.
[...]
Maar dat komt toch ook allemaal uitgebreid aan de orde? Laatst is het hier een hele dag over het wel of niet moeten laten sluiten van het topic van B gegaan. Pagina's lang.Inderdaad. Er wordt volgens mij vaak nagepraat over het forum, ook serieus.
woensdag 17 december 2014 om 17:47