Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 december 2014 @ 17:33:

[...]

Schei nou uit Tats.

Je hebt zelf in een paar topics eerder geregeld geneuzel gepost in je fittie met MissI. Pagina's lang.

Totdat je de negeerknop ging gebruiken.

Dus doe nou niet of je het nooit zelf hebt gedaan.

Ik kap nu met de hele discussie.

Ben het spuugzat en word er alleen maar pissig van.Goh, jij leest ook weer wat je wilt lezen he? Ik heb nergens gezegd dat ik hier niet OT ben gegaan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 17:29:

[...]

Een topic over bijvoorbeeld de maatschappelijke acceptatie van ziektes, hoe jij omgaat met bedeltopics enz. mag natuurlijk wel gewoon.

De rest kan je toch hier aanzwengelen? En dan mis je eens een rel (want daar gaat het vlg mij de meesten om) of een discussie, dan is het einde toch niet zoek?

Het gaat niet om de rellen. En inderdaad, een onderwerp als maatschappelijke acceptatie van ziektes, hoe jij omgaat met bedeltopics enz. horen ook niet in de napraat thuis. Wat wél in de napraat thuishoort, is of de mods een bepaald topic moeten laten bestaan of niet. En of bepaalde forummers hier op het forum onheus bejegend worden agv maatschappelijke acceptatie van ziektes, etc.

Maar goed, ik ga wat anders doen nu. Fijne avond allemaal.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 17:32:

[...]

Eens. Ik nodig mezelf overigens gewoon bij anderen uit met kerst en o&n. Of anderen nodigen zich gewoon bij mij uit, ook gezellig. En ik hoop dat ik dit jaar True Blood seizoen 6 en 7 krijg, dan weet ik hoe ik mijn tijd ga besteden!

Hier is met oud en nieuw ook altijd een topic waar jan en alleman meepost.

Enne, je hebt een pb.
Ketller, krijg ik nog een reactie op die pb of hoeft het niet meer??? Ook goed, maar dan kijk ik niet meer als hier geroepen wordt dat een dino geland is.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 december 2014 @ 17:33:

[...]

Schei nou uit Tats.

Je hebt zelf in een paar topics eerder geregeld geneuzel gepost in je fittie met MissI. Pagina's lang.

Totdat je de negeerknop ging gebruiken.

Dus doe nou niet of je het nooit zelf hebt gedaan.

Ik kap nu met de hele discussie.

Ben het spuugzat en word er alleen maar pissig van.Ha Bella, is Daantje er al?
quote:Dana schreef op 17 december 2014 @ 17:35:

[...]

Het gaat niet om de rellen. En inderdaad, een onderwerp als maatschappelijke acceptatie van ziektes, hoe jij omgaat met bedeltopics enz. horen ook niet in de napraat thuis. Wat wél in de napraat thuishoort, is of de mods een bepaald topic moeten laten bestaan of niet. En of bepaalde forummers hier op het forum onheus bejegend worden agv maatschappelijke acceptatie van ziektes, etc.

Maar goed, ik ga wat anders doen nu. Fijne avond allemaal.Maar dat komt toch ook allemaal uitgebreid aan de orde? Laatst is het hier een hele dag over het wel of niet moeten laten sluiten van het topic van B gegaan. Pagina's lang.
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 17:29:

[...]

Een topic over bijvoorbeeld de maatschappelijke acceptatie van ziektes, hoe jij omgaat met bedeltopics enz. mag natuurlijk wel gewoon.

De rest kan je toch hier aanzwengelen? En dan mis je eens een rel (want daar gaat het vlg mij de meesten om) of een discussie, dan is het einde toch niet zoek?Het gaat mij niet om rellen of het missen van een discussie. Dat is niet bij te houden naast werk en privé leven.
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 17:40:

[...]

Het gaat mij niet om rellen of het missen van een discussie. Dat is niet bij te houden naast werk en privé leven.Waarom zou je dat allemaal bij willen houden?
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 17:38:

[...]

Maar dat komt toch ook allemaal uitgebreid aan de orde? Laatst is het hier een hele dag over het wel of niet moeten laten sluiten van het topic van B gegaan. Pagina's lang.Inderdaad. Er wordt volgens mij vaak nagepraat over het forum, ook serieus.
quote:Steinbeck schreef op 17 december 2014 @ 17:36:

[...]

Ha Bella, is Daantje er al?

Jazeker, Daantje zit naast me op de grond. Kop op schoot.

Hij blijft een dag of zes.
Huts!
Ohhhhh, ik had zowaar 2 pb's! En ze zijn al beantwoord!

Leuke poging Steinbeck.
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 17:41:

[...]

Waarom zou je dat allemaal bij willen houden?Dat zeg ik, daar gaat het me niet om.
Mooie ava mevrouw van Detta! Hoeist met Pa?

Lekker he, zo'n beest in huis?
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 december 2014 @ 17:43:

[...]

Jazeker, Daantje zit naast me op de grond. Kop op schoot.

Hij blijft een dag of zes.
Ik krijg nooit pb's . Wat bespreken jullie allemaal in die pb's . ( Ik ben niks niet nieuwsgierig)
Ik kwam van de week een pb tegen die ik zo'n 2 weken geleden gekregen heb. Dus degene die me over de jaarkaart mailde, er is nu pas antwoord
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 17:44:

Mooie ava mevrouw van Detta! Hoeist met Pa?

Lekker he, zo'n beest in huis?

Dank je.

Alles goed bij Pa en Ma. Eens kijken wat de cognac met Kerst aan nieuwe motto's kan doen!

Het is echt gezellig met Daantje.
Huts!
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 17:43:

Ohhhhh, ik had zowaar 2 pb's! En ze zijn al beantwoord!

Leuke poging Steinbeck.
Mag je als postbezorger zelf je werktijden bepalen?
Haha!
MissJF, speciaal voor jou (en die andere twee) heb ik drie wonderschone draken laten landen!
quote:MissJodiF schreef op 17 december 2014 @ 17:45:

Ik krijg nooit pb's . Wat bespreken jullie allemaal in die pb's . ( Ik ben niks niet nieuwsgierig)PB voor MissJodi
Zo, heb ik nog wat gemist terwijl ik me door het fileleed en de regen tijdens mijn werk-woonverkeer een weg naar huis baande?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Draak geaaid!
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 december 2014 @ 17:52:

Zo, heb ik nog wat gemist terwijl ik me door het fileleed en de regen tijdens mijn werk-woonverkeer een weg naar huis baande?The same discussion continued.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven