Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Enn schreef op 26 december 2014 @ 13:13:

Dat werd door hem/haar als afz. geschreven.

Ik weet natuurljk ook niet zeker dat jij echt Nouschi bent en evenmin weet jij zeker of ik wel Enn ben.

Afijn, het over 'vriendin over straat in bh' topic vind ik ook wel leuk.Ah ok. Al weg zeker? Ik weet zeker dat jij Enn bent hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enn schreef op 26 december 2014 @ 13:13:

Afijn, het over 'vriendin over straat in bh' topic vind ik ook wel leuk.Waar is dat te vinden?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 december 2014 @ 13:19:

[...]

Waar is dat te vinden?http://forum.viva.nl/foru ... eerd/list_messages/250318
Relaties

Op een verkeerde manier gereageerd?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ow... nou daar dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goedemiddag.

Ik nomineer het woord "avatar-identiteitscrisis" van Gladoortje voor het vivawoord van 2014.

Of ben ik al te laat ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Mag ik datzelfde woord gebruiken dan voor het meest onbenullige probleem van 2014?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Bieb2.0 schreef op 26 december 2014 @ 13:27:

Mag ik datzelfde woord gebruiken dan voor het meest onbenullige probleem van 2014? Heb je de sinaasappels nog niet gelezen zeker?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 26 december 2014 @ 13:46:

[...]

Heb je de sinaasappels nog niet gelezen zeker?Ze strijden om de eerste plaats
Leuk joh, kerst met een brandweermeneer.

Ik ga zo wel alleen aan de zuip.
Bieb, ik doe zo met je meehoor, effe stukje treinen eerst
Ik ben ook alleen. Man is naar de voetbal voor de kaartavond straks.
Life is short. Eat dessert first.
Ik ben ook alleen Moet nog even wennen aan de stilte in huis.
Nou allemaal aan de borrel dan maar

Proost!
Klaar met werkennnn
Zo nog uiteten. Werd zojuist weer wakker op de bank. Lijk wel een oma met mijn middagtukjes :-)
quote:GateKeeper schreef op 26 december 2014 @ 17:12:

Zo nog uiteten. Werd zojuist weer wakker op de bank. Lijk wel een oma met mijn middagtukjes :-)Heerlijk toch? Ik heb gisteren na het 'kerstdiner' een lekker tukje gedaan op de bank. Ik was kapot man .
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 december 2014 @ 17:13:

[...]

Heerlijk toch? Ik heb gisteren na het 'kerstdiner' een lekker tukje gedaan op de bank. Ik was kapot man .

Dat is idd lekker.

Ik lees net in het topic Vreemdgaan, vriendin inlichten dat als je de vriendin van de bedrieger niet op de hoogte stelt dit gelijk staat aan doorlopen na een mishandeling.
quote:GateKeeper schreef op 26 december 2014 @ 17:24:

[...]

Dat is idd lekker.

Ik lees net in het topic Vreemdgaan, vriendin inlichten dat als je de vriendin van de bedrieger niet op de hoogte stelt dit gelijk staat aan doorlopen na een mishandeling. Och heden. Wat een kersthysterie weer.
quote:GateKeeper schreef op 26 december 2014 @ 17:24:

[...]

Ik lees net in het topic Vreemdgaan, vriendin inlichten dat als je de vriendin van de bedrieger niet op de hoogte stelt dit gelijk staat aan doorlopen na een mishandeling.

Wat een drama.
ze is weer terug
Goeiemorruguh dames.
Mogguh Coch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven