Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Die foto met kat was op zich wel mooi hoor, alleen de compositie was niet zo handig. Misschien iemand anders een paar foto's van jou met kat laten maken en dan de beste (voor zo'n kleine ava) uitkiezen?

Ava crisis herken ik wel. Bij mijn vorige nick kon ik maar geen ava vinden die me beviel, ik heb er geloof ik wel 20 uitgeprobeerd. Dus toen maar een hele nieuwe nick aangemaakt.
quote:gladoortje74 schreef op 26 december 2014 @ 11:18:

Oke, zucht ik zit even in een avatar-identiteitscrisis, geloof ik. Groene huid doet aan horror denken natuurlijk. Ik gebruik normaal nooit makeup dus ik dacht, ik gooi er wat kleuren overheen en dan komt het wel goed. Ik weet dat er experts zijn maar ik doe het liever zelf. Nu maar weer iets anders bedenken dan maar. Ik maak wel een foto van 1 van mijn dieren ofzo.

De aanhouder wint.
quote:Phoolan schreef op 26 december 2014 @ 10:44:

Morguh allemaal.Zijn jullie er weer klaar voor, voor dag 2?

Mason en ik hebben vanochtend Belle en het Beest gekeken en samen aardbeien met slagroom gemaakt. Nu mag Stan de keuken opruimen.

Hier ook een strakke blauwe lucht, dus ga zo lekker wandelen met Gerrit. In mijn oude kleren. Hij is nogal recalcitrant vandaag.

Straks met zijn drietjes gourmetten. Mason heeft daar echt zin in.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Kijk even in dit topic, Osloprincess in "Hij gaat op vakantie met een andere vrouw"

Vermoedens worden bevestigt nu, gok ik zo?
Kijken hoe lang t duurt eer Osloprincess een ban krijgt. Ze is nu ook sarcastisch bezig in andere topics.
Ik zag het, niet echt een aanwinst deze "prinses".
Nah, die krijgt wat mij betreft teveel 'brrr-oeh- en ahhh' credits.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Steinbeck schreef op 26 december 2014 @ 10:41:

Goedemorgen Anna, voel je je al beter?Ja, ik heb de gourmet overleefd. En vanavond even eten bij tante en hele familie. Hoef ik niet te koken.
Ik ga weer even bijlezen in het vakantie met een ander topic begrijp ik.
Bomma heeft zich net uitgenodigd, leuk! Maar nu ga ik er wel meer toestand van maken met meer liflafjes dan gepland. Zometeen maar weer verdwijnen in de keuken.
Gezellig MrsS!

Ik heb net kind uitgezwaaid, blijft altijd een leeg gevoel geven.

Princess heeft een perma.
quote:Istar_ schreef op 26 december 2014 @ 12:36:

Princess heeft een perma.

"wegens terugkeren onder perma"

Je gaat je toch afvragen wie het was.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is een geintje toch MissI?
Wie was het dan?
Wat, Enn? Dat ik me afvraag wie het was?

Dit zou best een vermakelijk topic kunnen worden, ik zit nu al met een grijns te lezen

http://forum.viva.nl/foru ... st_messages/250320#bottom
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 december 2014 @ 12:51:

Wat, Enn? Dat ik me afvraag wie het was?

Dit zou best een vermakelijk topic kunnen worden, ik zit nu al met een grijns te lezen

http://forum.viva.nl/foru ... st_messages/250320#bottom

Ah was dus geen grapje.

Het was Claudio en hij/zij had weer een leuk sinterklaasgedichtje achtergelaten in het topic van Crumb. Ik ben er nog steeds van onder de indruk.
Claudio? Die is lang weggeweest.
Geen idee, ik dacht dat hij/zij wel vaker voor sinterklaas speelde.

Het zal me verder ook boeien.
"50 km. psychische problemen"; kan me voorstellen dat je dan de weg kwijt raakt.
quote:StoraHuntur schreef op 26 december 2014 @ 13:05:

"50 km. psychische problemen"; kan me voorstellen dat je dan de weg kwijt raakt.Mijn gedachte was " " toen ik de titel las
quote:Enn schreef op 26 december 2014 @ 12:55:

[...]

Ah was dus geen grapje.

Het was Claudio en hij/zij had weer een leuk sinterklaasgedichtje achtergelaten in het topic van Crumb. Ik ben er nog steeds van onder de indruk. O, dat had ik dan gemist.
Hoe weet je dan dat het Claudio was?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat werd door hem/haar als afz. geschreven.

Ik weet natuurljk ook niet zeker dat jij echt Nouschi bent en evenmin weet jij zeker of ik wel Enn ben.

Afijn, het over 'vriendin over straat in bh' topic vind ik ook wel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven