Napraattopic 151

03-05-2022 08:50 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 151!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 150: overig/twee-violen-een-trommel-en-een-f ... #p33748831

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-05-2022 08:54
17.12% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
BellatrixVanDetta schreef:
03-05-2022 11:41
En als je iemand wel zo zo ziet? Heb je er dan ineens "een gevoeletje" bij of zo?

Ik vind het allemaal ietwat overdreven. En de eerste zin is überhaupt al niet herkenbaar. Om niet te zeggen klets.
Ik zeg alleen dat ik haar van veel eerder ken. En toen niet zo van napraat. Dan doe je het toch af als klets en overdreven? Ik verwacht niet anders.
Solomio schreef:
03-05-2022 11:52
Maar jij vraagt je niet af of jouw manier van zuigen posten mss die irritatie opwekt?
Interessant wel.
Nee, natuurlijk niet, want zij heeft gelijk. Duh.
rosanna08 schreef:
03-05-2022 11:44
de rest niet? Volgens schrijven heel veel mensen hier al langer dan Grobje. Bedoel je dat je forummers die je ergens anders van kent, niet als naprater ziet, ongeacht of ze hier schrijven?
Nee ik zeg dat ik ze daar toen niet zag.
miekemv schreef:
03-05-2022 11:55
Ja weet je dit is weer zo’n gedateerd verhaal. Als ik maar dit doe en dat doe …feit is dat ik me helemaal niet hoef aan te passen aan basisschool gedrag. .

Fijn dat jij dat gevoel hebt en had maar het zal wel niet voor niks geweest zijn dat er toen twee versies waren van napraat. En daar had ik niks mee van doen. Een roddelrubriek in een groepje staat in en naast een groepje wat het gezellig heeft met elkaar. Vervolgens komen nieuwe (?) forummers venijnig doen die uiteraard de hemel in worden geprezen. Ik hoef jou niet uit te leggen hoe het werkt. En ik had geen enkele behoefte om hier mijn opwachting te doen maar sommige posts kunnen echt niet.
En gezien de Posts in mijn mailbox sta ik daar niet alleen in.
Verder leeft het idee dat er met twee maten wordt gemeten. Ik heb niet de illusie dat het anders gaat worden, ik zie wel dat veel mensen het niet meer leuk vinden.
:blabla:
Wat een gedateerde en uitgekauwde post weer.
miekemv schreef:
03-05-2022 11:55
Ja weet je dit is weer zo’n gedateerd verhaal. Als ik maar dit doe en dat doe …feit is dat ik me helemaal niet hoef aan te passen aan basisschool gedrag. .

Fijn dat jij dat gevoel hebt en had maar het zal wel niet voor niks geweest zijn dat er toen twee versies waren van napraat. En daar had ik niks mee van doen. Een roddelrubriek in een groepje staat in en naast een groepje wat het gezellig heeft met elkaar. Vervolgens komen nieuwe (?) forummers venijnig doen die uiteraard de hemel in worden geprezen. Ik hoef jou niet uit te leggen hoe het werkt. En ik had geen enkele behoefte om hier mijn opwachting te doen maar sommige posts kunnen echt niet.
En gezien de Posts in mijn mailbox sta ik daar niet alleen in.
Verder leeft het idee dat er met twee maten wordt gemeten. Ik heb niet de illusie dat het anders gaat worden, ik zie wel dat veel mensen het niet meer leuk vinden.

En als je het niet leuk vindt, ga je weg, die mogelijkheid is er gewoon. Of ben je te nieuwsgierig en wil je alles blijven lezen? Dat kan ook, dan blijf je lezen.

Of je komt boos binnenstampen op een feestje en roept dat het echt niet kan dat ze dat nu alweer kletsen over die of die een over dat wat daar gebeurde. Dat kan ook, maar dan valt je geen warm welkom ten deel.
Alle reacties Link kopieren
miekemv schreef:
03-05-2022 11:24
Nou sorry hoor het lijkt er op alsof de meest rottige uitspraken gecultiveerd worden. Daar mag je je wel iets over gaan afvragen. En het komt gedateerd over. Jou zie ik trouwens niet eens als iemand veel op napraat.
Maar dat het voor jou zo voelt wil natuurlijk nog niet zeggen dat het ook zo is. Ik ervaar het namelijk anders. Tuurlijk, soms gaat het er heftig aan toe, maar dan hóef je er niks mee toch?
Nogmaals, in elk willekeurig roddeltopic, of nu bijv. dat Derksen topic, wordt er vaak veel valser gereageerd.
Jou zie ik trouwens niet eens als iemand veel op napraat
En toch zit ik er regelmatig.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Woll*Stone schreef:
03-05-2022 11:58
Nee, natuurlijk niet, want zij heeft gelijk. Duh.
Maar goed jij bent er mee begonnen maar weigert na te praten. En blijft doorgaan zo te lezen. Daar heb ik dan toch wel gelijk in.
Andersom schreef:
03-05-2022 12:00
En als je het niet leuk vindt, ga je weg, die mogelijkheid is er gewoon. Of ben je te nieuwsgierig en wil je alles blijven lezen? Dat kan ook, dan blijf je lezen.

Of je komt boos binnenstampen op een feestje en roept dat het echt niet kan dat ze dat nu alweer kletsen over die of die een over dat wat daar gebeurde. Dat kan ook, maar dan valt je geen warm welkom ten deel.
Je moet bij Wollstone zijn. En je hoeft mij niet te zeggen wat ik moet doen en laten.
Jullie winnen van mijn leerlingen. Best een prestatie.
Grobbekuiken_ schreef:
03-05-2022 12:01
Maar dat het voor jou zo voelt wil natuurlijk nog niet zeggen dat het ook zo is. Ik ervaar het namelijk anders. Tuurlijk, soms gaat het er heftig aan toe, maar dan hóef je er niks mee toch?
Nogmaals, in elk willekeurig roddeltopic, of nu bijv. dat Derksen topic, wordt er vaak veel valser gereageerd.



En toch zit ik er regelmatig.
Nu wel maar toen toch niet? Tenminste ik herinner mij jou vooral van andere topics.
Alle reacties Link kopieren
miekemv schreef:
03-05-2022 11:55
Ja weet je dit is weer zo’n gedateerd verhaal. Als ik maar dit doe en dat doe …feit is dat ik me helemaal niet hoef aan te passen aan basisschool gedrag. .

Fijn dat jij dat gevoel hebt en had maar het zal wel niet voor niks geweest zijn dat er toen twee versies waren van napraat. En daar had ik niks mee van doen. Een roddelrubriek in een groepje staat in en naast een groepje wat het gezellig heeft met elkaar. Vervolgens komen nieuwe (?) forummers venijnig doen die uiteraard de hemel in worden geprezen. Ik hoef jou niet uit te leggen hoe het werkt. En ik had geen enkele behoefte om hier mijn opwachting te doen maar sommige posts kunnen echt niet.
En gezien de Posts in mijn mailbox sta ik daar niet alleen in.
Verder leeft het idee dat er met twee maten wordt gemeten. Ik heb niet de illusie dat het anders gaat worden, ik zie wel dat veel mensen het niet meer leuk vinden.
Dat vind ik een stuk schijnheiliger, achter de schermen even nabespreken hoe vervelend en gemeen die napraters toch zijn.
Kun je zeggen wat je wil, maar in Napraat gebeurt het in ieder geval nog openlijk.

Napraat 2 is trouwens in het leven geroepen om allerlei zijwegen te voorkomen. Was toen kennelijk behoefte aan, prima. Alleen bloedde het dood, dus zo interessant werd het kennelijk niet gevonden.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
miekemv schreef:
03-05-2022 12:06
Nu wel maar toen toch niet? Tenminste ik herinner mij jou vooral van andere topics.
Niet vanaf deel 1, maar met de vorige Grob (dit is Grob 2.0 :proud: ) zat ik er al vrij vlot.
Bovendien een jaar weg geweest, en weer terug toen het forum op slot zou gaan.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 03-05-2022 12:08
13.60% gewijzigd
Life is a bitch (and I'm helping her).
miekemv schreef:
03-05-2022 12:02
Maar goed jij bent er mee begonnen maar weigert na te praten. En blijft doorgaan zo te lezen. Daar heb ik dan toch wel gelijk in.
Tuurlijk wijffie, je hebt gelijk. Hou die gedachte maar stevig vast. :there:
Alle reacties Link kopieren
Napraat is gewoon een babbelbox geworden van vrouwen en mss een enkele man van middelbare leeftijd die recepten uitwisselen en over hun dagelijkse rompslomp praten en af en toe een sneer uitdelen over een andere user waar ze dan gezamenlijk om lachen, dan is hun dag ook weer goed.

Ik zou er niet te zwaar aan tillen, ze zitten niet op je bank en eten niet je koelkast leeg.
Wat het meest leuk is aan napraat dat je niet gedwongen wordt om hier te lezen, misschien af en toe ter vermaak.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
03-05-2022 12:08
Napraat is gewoon een babbelbox geworden van vrouwen en mss een enkele man van middelbare leeftijd die recepten uitwisselen en over hun dagelijkse rompslomp praten en af en toe een sneer uitdelen over een andere user waar ze dan gezamenlijk om lachen, dan is hun dag ook weer goed.

Ik zou er niet te zwaar aan tillen, ze zitten niet op je bank en eten niet je koelkast leeg.
Wat het meest leuk is aan napraat dat je niet gedwongen wordt om hier te lezen, misschien af en toe ter vermaak.
Flauw.
Life is a bitch (and I'm helping her).
miekemv schreef:
03-05-2022 12:04
Je moet bij Wollstone zijn. En je hoeft mij niet te zeggen wat ik moet doen en laten.

Ik moet helemaal niks!

Je bent helemaal overtuigd van je eigen gelijk, en niemand kan je overtuigen van het tegendeel. Vaste Napraters niet. Af en toe langs waaiende Napraters (zoals ik) niet. Prima! Doe je ding.

Ik hoop dat vanaf nu iedereen je hier negeert en dat je hier op Napraat een roepende in de woestijn wordt. En dat het verder weer gezellig wordt.

Oproep aan iedereen: niet meer reageren op deze forummer op Napraat over dit onderwerp. Anders kletsen we er zo nog een vol zonder dat we ook maar iets opschieten.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 03-05-2022 12:12
0.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
03-05-2022 12:07
Dat vind ik een stuk schijnheiliger, achter de schermen even nabespreken hoe vervelend en gemeen die napraters toch zijn.
Kun je zeggen wat je wil, maar in Napraat gebeurt het in ieder geval nog openlijk.
Nee.
"Wees gewoon jezelf....maar in jouw geval dringend een ander"
Sjaantje37 schreef:
03-05-2022 12:08
Napraat is gewoon een babbelbox geworden van vrouwen en mss een enkele man van middelbare leeftijd die recepten uitwisselen en over hun dagelijkse rompslomp praten en af en toe een sneer uitdelen over een andere user waar ze dan gezamenlijk om lachen, dan is hun dag ook weer goed.

Ik zou er niet te zwaar aan tillen, ze zitten niet op je bank en eten niet je koelkast leeg.
Wat het meest leuk is aan napraat dat je niet gedwongen wordt om hier te lezen, misschien af en toe ter vermaak.
Hadden maar meer meelezers jouw relativeringsvermogen.
Alle reacties Link kopieren
Sommigen gaan nu erg OT dit topic is Napraat. Niet OverNapraat
Begin even een ander topic
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
03-05-2022 12:10
Oproep aan iedereen: niet meer reageren op deze forummer op Napraat over dit onderwerp. Anders kletsen we er zo nog een vol zonder dat er ook maar iets opschieten.
Oproep aan iedereen: niet meer reageren op deze forummer. Bewijs van buitensluiting lijkt nu mij wel geleverd ondertussen. :facepalm:
"Wees gewoon jezelf....maar in jouw geval dringend een ander"
Alle reacties Link kopieren
miekemv schreef:
03-05-2022 11:59
Nee ik zeg dat ik ze daar toen niet zag.
maar wat wil je hier nu mee zeggen? Ik begrijp echt even je punt niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Housemus schreef:
03-05-2022 12:14
Oproep aan iedereen: niet meer reageren op deze forummer. Bewijs van buitensluiting lijkt nu mij wel geleverd ondertussen. :facepalm:
En volkomen terecht, die oproep.
Alle reacties Link kopieren
Housemus schreef:
03-05-2022 12:10
Nee.
Openlijker in ieder geval dan alleen via pb's, anders zou je dit hele gedoe niet gehad hebben.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
03-05-2022 12:08
Napraat is gewoon een babbelbox geworden van vrouwen en mss een enkele man van middelbare leeftijd die recepten uitwisselen en over hun dagelijkse rompslomp praten en af en toe een sneer uitdelen over een andere user waar ze dan gezamenlijk om lachen, dan is hun dag ook weer goed.

Ik zou er niet te zwaar aan tillen, ze zitten niet op je bank en eten niet je koelkast leeg.
Wat het meest leuk is aan napraat dat je niet gedwongen wordt om hier te lezen, misschien af en toe ter vermaak.
je komt anders toch geregeld even op de bank zitten, wat zegt dat dan over jou?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
03-05-2022 12:10
Ik moet helemaal niks!

Je bent helemaal overtuigd van je eigen gelijk, en niemand kan je overtuigen van het tegendeel. Vaste Napraters niet. Af en toe langs waaiende Napraters (zoals ik) niet. Prima! Doe je ding.

Ik hoop dat vanaf nu iedereen je hier negeert en dat je hier op Napraat een roepende in de woestijn wordt. En dat het verder weer gezellig wordt.

Oproep aan iedereen: niet meer reageren op deze forummer op Napraat over dit onderwerp. Anders kletsen we er zo nog een vol zonder dat we ook maar iets opschieten.
als ik op deze of andere forummers wil reageren, doe ik dat gewoon. Die oproep gaat nergens over.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven