Napraattopic 152

16-06-2022 09:19 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 152!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
TeamAvocado schreef:
17-08-2022 13:11
Kom maar op met die jaloezie, het plenst hier al de hele dag. :yes:

Grobbekuiken, je lijkt me een heel mooi mens. Ondanks (of misschien juist door) die nare start. :hug:

Moiren, denk dat als je kinderen zwaarder vindt dan werk, je het simpelweg niet kan voorstellen ofzo.
:moon:

Eens over Grob.
Life is short. Eat dessert first.
feow schreef:
17-08-2022 13:25
Doe er je voordeel mee.
Echt.
Als je ziet welke mensen op welke manier reageren, kun je sommige dingen veel makkelijker naast je neerleggen.
Zeker, misschien gek, maar ik voel me wel een stuk beter ;) sommige mensen zijn gewoon... stom.
GreenLadyFern schreef:
17-08-2022 13:28
Zeker, misschien gek, maar ik voel me wel een stuk beter ;) sommige mensen zijn gewoon... stom.
Ik had je een pb gestuurd.
doornroosje9 schreef:
17-08-2022 13:27
:moon:

Eens over Grob.
:whip:
Moiren schreef:
17-08-2022 13:30
Ik had je een pb gestuurd.
Niks ontvangen :(

Bedankt voor je steun trouwens :hug:
Alle reacties Link kopieren
GreenLadyFern schreef:
17-08-2022 13:22
Goh, ik had eigenlijk wel beter moeten weten met mn topic :facepalm:
O, helemaal gemist! Is het verwijderd, ik kan het ook niet meer vinden?
Life is short. Eat dessert first.
GreenLadyFern schreef:
17-08-2022 13:33
Niks ontvangen :(

Bedankt voor je steun trouwens :hug:
Ik schreef dat je je topic beter weg kan halen, omdat dit nog maar het begin van de bagger is.
doornroosje9 schreef:
17-08-2022 13:36
O, helemaal gemist! Is het verwijderd, ik kan het ook niet meer vinden?
Nee hoor, het staat er nog, stigma topic.
Alle reacties Link kopieren
GreenLadyFern schreef:
17-08-2022 13:28
Zeker, misschien gek, maar ik voel me wel een stuk beter ;) sommige mensen zijn gewoon... stom.
Toen ik het ging lezen waren er al een paar blz aan reacties en ik vermoedde wel welke richting het op zou gaan, dus ik durfde niet verder te lezen.
Hier dan maar een zeer gemeende felicitatie met je zwangerschap.
Tsssk, chronisch ziek, hoezo? Ik lees hier wel ziekere ouders hoor, maar dan zonder diagnose. :roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Moiren schreef:
17-08-2022 13:36
Ik schreef dat je je topic beter weg kan halen, omdat dit nog maar het begin van de bagger is.
Ach, ik denk dat mijn hormoonlevels weer normaal doen, het kan me nu niet echt meer raken. Kan me er wel over opwinden hoor, maar wie weet, misschien leert iemand hier nog iets van. Ik ga er zelf niks meer in posten in ieder geval
Solomio schreef:
17-08-2022 13:44
Toen ik het ging lezen waren er al een paar blz aan reacties en ik vermoedde wel welke richting het op zou gaan, dus ik durfde niet verder te lezen.
Hier dan maar een zeer gemeende felicitatie met je zwangerschap.
Tsssk, chronisch ziek, hoezo? Ik lees hier wel ziekere ouders hoor, maar dan zonder diagnose. :roll:
:HA:

Bedankt voor de felicitatie :)
GreenLadyFern schreef:
17-08-2022 13:45
Ach, ik denk dat mijn hormoonlevels weer normaal doen, het kan me nu niet echt meer raken. Kan me er wel over opwinden hoor, maar wie weet, misschien leert iemand hier nog iets van. Ik ga er zelf niks meer in posten in ieder geval
Nee hoor, die bijten zich lekker vast aan het stigma en de vooroordelen.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
17-08-2022 13:46
Nee hoor, die bijten zich lekker vast aan het stigma en de vooroordelen.
Ik hoop dat de leerervaring van anderen is dat je mensen die vastzitten in stigma en vooroordelen zonder schuldgevoel met een vooroordeel en stigma af mag serveren als irrelevant.
Maar dat is niet aardig, wat ik gelukkig ook niet ben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
17-08-2022 13:49
Ik hoop dat de leerervaring van anderen is dat je mensen die vastzitten in stigma en vooroordelen zonder schuldgevoel met een vooroordeel en stigma af mag serveren als irrelevant.
Maar dat is niet aardig, wat ik gelukkig ook niet ben.
Van mij mogen ze stikken in hun vooroordelen.

Nope, ook niet aardig. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
GreenLadyFern schreef:
17-08-2022 13:28
Zeker, misschien gek, maar ik voel me wel een stuk beter ;) sommige mensen zijn gewoon... stom.
Precies.

:redrose:
REGEN!
Solomio schreef:
17-08-2022 12:20
Gelukkig, we zijn er weer: Surinaams eten is veel lekkerder dan Nederlands eten.
De clou die je wist die zou komen.
Ja, vanaf de eerste reactie waarin de vraag/sneer al was of mensen wel wat anders kookte dan tot snotgekookte groente bij AGV
anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 17-08-2022 14:10
6.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LuciFee2022 schreef:
17-08-2022 14:08
REGEN!
O, Luci, wat ontzettend fijn!!!
Life is short. Eat dessert first.
Ja, maar blijft vies benauwd en lijkt alweer droog te worden.
Maar wel fijn voor de plantjes.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
17-08-2022 13:44
Toen ik het ging lezen waren er al een paar blz aan reacties en ik vermoedde wel welke richting het op zou gaan, dus ik durfde niet verder te lezen.
Hier dan maar een zeer gemeende felicitatie met je zwangerschap.
Tsssk, chronisch ziek, hoezo? Ik lees hier wel ziekere ouders hoor, maar dan zonder diagnose. :roll:
Nou en of.

En van mij ook de hartelijke felicitaties :heart:

LuciFee2022 schreef:
17-08-2022 14:11
Ja, maar blijft vies benauwd en lijkt alweer droog te worden.
Maar wel fijn voor de plantjes.
Hier ook nog steeds. Gelukkig is het in huis wel een paar graden minder. Alleen boven wil het maar niet afkoelen. Misschien omdat de vliering een soort warmtebolwerk is? Geen raampje of rooster helaas.
Mijn kind komt net met een blauw oog van de trap. Opgelopen tijdens het uitgaan en vindt het zelf vooral erg lollig. Nou, ik niet!
Alle reacties Link kopieren
Moi :O
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
17-08-2022 14:37
Mijn kind komt net met een blauw oog van de trap. Opgelopen tijdens het uitgaan en vindt het zelf vooral erg lollig. Nou, ik niet!
Zo dan! Dat zou ik ook niet lollig vinden nee.

Heb ik ook best vaak gehad, iets met ellebogen en mannen die niet opletten op kleine dames tijdens een moshpit. :-$


Of heeft iemand hem echt geslagen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven