Overig
alle pijlers
Napraattopic 152
donderdag 16 juni 2022 09:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 152!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 152!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 17 augustus 2022 11:50
Och Grobje, je mag er zijn hoor. Echt.Grobbekuiken_ schreef: ↑17-08-2022 09:12Lief, dank je.
Geh...brengt wel weer wat te weeg hoor
Zelfs al weet ik heel goed dat ik belangrijk ben voor man en zoon, mijn vriendinnen (die ik al zo'n 30 jaar ken), toch kan ik dat nooit echt helemáál geloven. Dat durf je op den duur niet meer want het kan de zoveelste teleurstelling zijn.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
woensdag 17 augustus 2022 11:53
heb mijn best gedaan, maar ik kan geen garanties geven voor de locaties die ze nog af moeten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 17 augustus 2022 12:14
Grobbekuiken_ schreef: ↑17-08-2022 11:24Hier wel wat gedruppel (jazeker, het raakt zowaar de straatstenen!) maar niks spectaculairs tot nu toe. Klam, dat wel.
Nou, zeg dat.
Het is maar goed dat ik geen vissen heb, anders klommen ze uit de kom.
woensdag 17 augustus 2022 12:27
Dit!
woensdag 17 augustus 2022 12:32
woensdag 17 augustus 2022 13:01
ik lees dit en ik hoor gelijk een vogel in de tuin en realiseerde me dat ik idd ook al een tijdje geen vogels heb gehoorddoornroosje9 schreef: ↑17-08-2022 12:54Opeens weer overal vogels, die zag ik de afgelopen twee weken gewoon niet meer.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 17 augustus 2022 13:13
woensdag 17 augustus 2022 13:14
Niks gehoord.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 17 augustus 2022 13:25
Doe er je voordeel mee.
Echt.
Als je ziet welke mensen op welke manier reageren, kun je sommige dingen veel makkelijker naast je neerleggen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.