Napraattopic 152

16-06-2022 09:19 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 152!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
GreenLadyFern schreef:
17-08-2022 13:41
Nee hoor, het staat er nog, stigma topic.
Ik heb je OP gelezen en 'weet' van je achtergrond; hartstikke gefeliciteerd Fern!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
En 3000. Slaat nergens meer op om aldoor een topic dicht te donderen, maar ok.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kletsen jullie ineens weer zoveel? Ik heb morgen tentamen en dus vandaag niet zoveel tijd voor jullie.
Dat groente-topic gaat ook zo snel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Wat?! Worden wij hier nou minder belangrijk geacht dan je tentamen?
Nou zeg :@@:

Succes met dat tentamen morgen! Is het een lastige?

LuciFee2022 schreef:
17-08-2022 14:45
Heb ik ook best vaak gehad, iets met ellebogen en mannen die niet opletten op kleine dames tijdens een moshpit. :-$


Of heeft iemand hem echt geslagen?
Echt geslagen. Met zijn 1.90 zal het niet de moshpit zijn. Hij zegt zelf dat die bozer ineens uithaalde. Dat geloof ik dan weer niet ;)
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
17-08-2022 15:01
Wat?! Worden wij hier nou minder belangrijk geacht dan je tentamen?
Nou zeg :@@:

Succes met dat tentamen morgen! Is het een lastige?
Het is vooral veel. En ik weet inmiddels dat in de tentamens achterlijk veel details worden gevraagd, o.a. namen. Maak ik me steeds weer boos over.
Dus ik heb alle namen die in het boek voorkomen uitgeschreven, met hun wapenfeiten.
298 namen. O_O
U begrijpt, die ga ik niet allemaal in mijn kop krijgen.
Eigenlijk jammer, want ik vind de meeste vakken inhoudelijk erg leuk, maar dat gemierenneuk op tentamens haalt de lol er wel een beetje af.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Oh namen, daar ga ik altijd nat op. Ook nooit een idee welke theorie oid bij diegene hoort, terwijl ik de theorie dan wel tot in de puntjes ken.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
17-08-2022 15:12
Oh namen, daar ga ik altijd nat op. Ook nooit een idee welke theorie oid bij diegene hoort, terwijl ik de theorie dan wel tot in de puntjes ken.
Ik vind het ook flauw.

Ik snap best dat je de grote namen (Freud bijv) moet kennen, maar 298 grotendeels nog nooit eerder gehoorde namen vind ik echt zinloos.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
LuciFee2022 schreef:
17-08-2022 14:45
Heb ik ook best vaak gehad, iets met ellebogen en mannen die niet opletten op kleine dames tijdens een moshpit. :-$


Of heeft iemand hem echt geslagen?
Ben door een kerel wel eens de moshpit in gedouwd toen ik nog maatje 34 was. Hij had een slechte aan me want 1: ik vind moshpits leuk en ook een wall of death ga ik wel aan en 2: ik trok hem gelijk mee en hij kwam er...minder goed uit dan ik. Heeft wel sorry gezegd toen ik hem bij de bar weer tegen kwam dus helemaal prima. Maar dat flikt hij niet nog eens.

Ex viste me aldoor uit de pit (waar ik zelf in dook) heel irritant. Tot ik vertelde dat hij daar mee moest nokken. en een blauw oog heb ik ook wel eens opgelopen daar ja. Bloedneus ook (die gast moest haast huilen toen, was echt een ongeluk)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
17-08-2022 15:08
Het is vooral veel. En ik weet inmiddels dat in de tentamens achterlijk veel details worden gevraagd, o.a. namen. Maak ik me steeds weer boos over.
Dus ik heb alle namen die in het boek voorkomen uitgeschreven, met hun wapenfeiten.
298 namen. O_O
U begrijpt, die ga ik niet allemaal in mijn kop krijgen.
Eigenlijk jammer, want ik vind de meeste vakken inhoudelijk erg leuk, maar dat gemierenneuk op tentamens haalt de lol er wel een beetje af.
:O Allemachtig, daar ben je wel even zoet mee ja. Jammer dat je toch eerst door die tentamens heen moet. Nogmaals succes!

Nou zie ik Moi net schrijven dat ze de theoriën prima weet, maar niet altijd weet van wie die theorie dan is. Dat eerste lijkt me toch het belangrijkste, wie die bedacht heeft lijkt me voor je werk nou helemaal niet zo belangrijk. Of zeg ik nou iets geks?

AeonOfWinter schreef:
17-08-2022 15:16
Ben door een kerel wel eens de moshpit in gedouwd toen ik nog maatje 34 was. Hij had een slechte aan me want 1: ik vind moshpits leuk en ook een wall of death ga ik wel aan en 2: ik trok hem gelijk mee en hij kwam er...minder goed uit dan ik. Heeft wel sorry gezegd toen ik hem bij de bar weer tegen kwam dus helemaal prima. Maar dat flikt hij niet nog eens.

Ex viste me aldoor uit de pit (waar ik zelf in dook) heel irritant. Tot ik vertelde dat hij daar mee moest nokken. en een blauw oog heb ik ook wel eens opgelopen daar ja. Bloedneus ook (die gast moest haast huilen toen, was echt een ongeluk)
:-D

Ik heb helaas de hoogte dat de ellebogen van veel mannen dan op mijn ooghoogte zitten. Ook buiten moshpits hoor, eigenlijk zodra mensen gaan dansen of springen moet ik uitkijken.

Tuurlijk zeggen ze sorry en of je wel of niet lekker terug beukt of hoe dun of dik je bent maakt dan verder niets uit helaas. Dus aantal keer een dik blauwe oog en ook wel eens bloedneuzen inderdaad, heel vaak. :-D
LuciFee2022 schreef:
17-08-2022 15:22
:-D

Ik heb helaas de hoogte dat de ellebogen van veel mannen dan op mijn ooghoogte zitten. Ook buiten moshpits hoor, eigenlijk zodra mensen gaan dansen of springen moet ik uitkijken.

Tuurlijk zeggen ze sorry en of je wel of niet lekker terug beukt of hoe dun of dik je bent maakt dan verder niets uit helaas. Dus aantal keer een dik blauwe oog en ook wel eens bloedneuzen inderdaad, heel vaak. :-D
Ik ook. Vooral bij dansen en de bar zeer vervelend.
Solomio schreef:
17-08-2022 15:16
Ik vind het ook flauw.

Ik snap best dat je de grote namen (Freud bijv) moet kennen, maar 298 grotendeels nog nooit eerder gehoorde namen vind ik echt zinloos.
Totaal nutteloos.
Grobbekuiken_ schreef:
17-08-2022 15:19
:O Allemachtig, daar ben je wel even zoet mee ja. Jammer dat je toch eerst door die tentamens heen moet. Nogmaals succes!

Nou zie ik Moi net schrijven dat ze de theoriën prima weet, maar niet altijd weet van wie die theorie dan is. Dat eerste lijkt me toch het belangrijkste, wie die bedacht heeft lijkt me voor je werk nou helemaal niet zo belangrijk. Of zeg ik nou iets geks?
Neuh, boeit mij het nou wie wat bedacht heeft. Als ik maar weet wat ik wanneer toe moet passen. Bovendien mix ik vaak de hele door door elkaar, omdat ik 1 theorie te rigide vind en daardoor helemaal niet passend.
Moiren schreef:
17-08-2022 15:06
Echt geslagen. Met zijn 1.90 zal het niet de moshpit zijn. Hij zegt zelf dat die bozer ineens uithaalde. Dat geloof ik dan weer niet ;)

Klappen heb ik ook wel eens gehad maar dat was met duidelijke aanleiding, ik wilde dat hij van me afbleef en dat pikte die kwal niet.

Maar dat is niet leuk nee, zomaar uithalen kan best maar als jij denkt dat niet hele verhaal is, dan heb je vast gelijk, jij kent hem heel goed, of hij dat wil of niet. ;-)
Alle reacties Link kopieren
LuciFee2022 schreef:
17-08-2022 15:22
:-D

Ik heb helaas de hoogte dat de ellebogen van veel mannen dan op mijn ooghoogte zitten. Ook buiten moshpits hoor, eigenlijk zodra mensen gaan dansen of springen moet ik uitkijken.

Tuurlijk zeggen ze sorry en of je wel of niet lekker terug beukt of hoe dun of dik je bent maakt dan verder niets uit helaas. Dus aantal keer een dik blauwe oog en ook wel eens bloedneuzen inderdaad, heel vaak. :-D
Ik gok dat ik iets langer ben dan jij (173) Maar de meeste zijn echt wel ok. Zelfs mn 2m ex stond al op zijn voeten voordat hij door had dat hij überhaupt onderuit ging. Maar echt liefelijk is het geheel niet nee. Ook iemand zijn lens nog eens terug gevonden in Paradiso op de grond, lang leve mobieltjes wat dat aan gaat.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
17-08-2022 15:31
Ik gok dat ik iets langer ben dan jij (173) Maar de meeste zijn echt wel ok. Zelfs mn 2m ex stond al op zijn voeten voordat hij door had dat hij überhaupt onderuit ging. Maar echt liefelijk is het geheel niet nee. Ook iemand zijn lens nog eens terug gevonden in Paradiso op de grond, lang leve mobieltjes wat dat aan gaat.

Dat is niet iets, dat is flink langer. :-D
En ik zeg toch niets over dat men niet oke is? Ik gaf alleen aan dat ik klein bent daarom vaker blauwe ogen heb gehad. Dat was alles. ;)
anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 17-08-2022 15:33
2.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
17-08-2022 15:24
Neuh, boeit mij het nou wie wat bedacht heeft. Als ik maar weet wat ik wanneer toe moet passen. Bovendien mix ik vaak de hele door door elkaar, omdat ik 1 theorie te rigide vind en daardoor helemaal niet passend.
Lijkt me dat je dat inderdaad per kind bekijkt, of zo'n theorie past en al dan niet te rigide is en of er wat te mixen valt. Lijkt me juist goed (zie dat trouwens bij sommige collega's ook nu ik er over nadenk).

Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
17-08-2022 15:31
Ik gok dat ik iets langer ben dan jij (173) Maar de meeste zijn echt wel ok. Zelfs mn 2m ex stond al op zijn voeten voordat hij door had dat hij überhaupt onderuit ging. Maar echt liefelijk is het geheel niet nee. Ook iemand zijn lens nog eens terug gevonden in Paradiso op de grond, lang leve mobieltjes wat dat aan gaat.
Wat er na een concert allemaal achter blijft. Ik denk vaak 'hoe dan'? 'Viel' 1 van je sokken van je voet? Het gevonden voorwerpen hok is een fantastische plek om verhalen te verzinnen :P
Grobbekuiken_ schreef:
17-08-2022 15:32
Lijkt me dat je dat inderdaad per kind bekijkt, of zo'n theorie past en al dan niet te rigide is en of er wat te mixen valt. Lijkt me juist goed (zie dat trouwens bij sommige collega's ook nu ik er over nadenk).
Ik kijk niet of een theorie past. Ik kijk wát past. En of dat nou van Kok, Piaget of Biesta is boeit me niet.
LuciFee2022 schreef:
17-08-2022 15:25
Klappen heb ik ook wel eens gehad maar dat was met duidelijke aanleiding, ik wilde dat hij van me afbleef en dat pikte die kwal niet.

Maar dat is niet leuk nee, zomaar uithalen kan best maar als jij denkt dat niet hele verhaal is, dan heb je vast gelijk, jij kent hem heel goed, of hij dat wil of niet. ;-)
Hij vindt vooral van niet :lol:
Maar het kan he, maar ik ken mijn kind ook en ik weet dat hij verbaal zeer vasthoudend en daardoor provocerend kan zijn (zonder dat hij dat zelf doorheeft of begrijpt).
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
17-08-2022 15:36
Ik kijk niet of een theorie past. Ik kijk wát past. En of dat nou van Kok, Piaget of Biesta is boeit me niet.
Mjah, dat bedoelde ik ook.

Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
17-08-2022 15:19
:O Allemachtig, daar ben je wel even zoet mee ja. Jammer dat je toch eerst door die tentamens heen moet. Nogmaals succes!

Nou zie ik Moi net schrijven dat ze de theoriën prima weet, maar niet altijd weet van wie die theorie dan is. Dat eerste lijkt me toch het belangrijkste, wie die bedacht heeft lijkt me voor je werk nou helemaal niet zo belangrijk. Of zeg ik nou iets geks?
Nou ja, dit dus.
Geven ze een theorie, waar ik je alles over kan vertellen, willen ze alleen weten wie em bedacht heeft. Of wie de leermeester van deze bedenker was.
Dat zijn natuurlijk maar een paar vragen, maar sowieso is de detailgerichtheid ons een doorn in het oog.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
17-08-2022 15:31
Ook iemand zijn lens nog eens terug gevonden in Paradiso op de grond, lang leve mobieltjes wat dat aan gaat.
In mijn tijd heette het pogo'en, en er was een duidelijke tweedeling waarneembaar: de heren pogo'den in het centrum en de dames in de periferie. Ik dook natuurlijk altijd gezellig bij de heren, en op een goeie dag kreeg een medepogo'er een enorme douw waardoor zijn bril met een grote boog wegvloog. Die jongen had min tien of zo, dus hij was redelijk wanhopig. Dus iedereen kroop tot verbazing van de uitvoerend artiest ineens over de grond op zoek naar de bril, en ik vond hem. Nog helemaal heel, hij was onder het podium terecht gekomen. De pogo werd zeer energiek voortgezet, maar ik ben niet één keer meer omver gegooid want iedere keer als ik dreigde te vallen plukte de brilmeneer me overeind, uit pure dankbaarheid :lol:

Oh en GLF: gefeliciteerd met je zwangerschap! En je moet maar denken dat jouw topic het levende bewijs is dat mensen ook best gestoord kunnen zijn zonder diagnose.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een duif op m'n voorraam van de auto gehad. Zo zielig! :cry: Schrok me de kolere!
Sommige mensen worden zeikend verwekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven