Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 december 2014 om 19:17
woensdag 31 december 2014 om 19:17
quote:valentinamaria schreef op 31 december 2014 @ 19:12:
ik ben mijn pantoffels kwijt en heb enorm koude voeten.
snap ik echt niks van, een uur geleden had ik ze nog aan.Ik heb het ook zo koud hier! Maar nu draait de cv weer, lekker. Terwijl wij naar de traditionele buurtborrel waren, heeft er een puberT aan de thermostaat gezeten. Pas net om zeven uur vond ik het wel erg koud worden, was het nog maar 16,5 graad in huis.
snap ik echt niks van, een uur geleden had ik ze nog aan.Ik heb het ook zo koud hier! Maar nu draait de cv weer, lekker. Terwijl wij naar de traditionele buurtborrel waren, heeft er een puberT aan de thermostaat gezeten. Pas net om zeven uur vond ik het wel erg koud worden, was het nog maar 16,5 graad in huis.
woensdag 31 december 2014 om 19:18
quote:BrutusExemplaar schreef op 31 december 2014 @ 19:12:
Ik heb zin om het op een zuipen te zetten. Gewoon tot ik erbij neerval en dan maar zíen welke dag het is als ik weer wakker word.
Ik ook.
Maar ik moet straks ook nog naar de buren. Daar kan ik niet bezopen aankomen.
Wel bezopen weggaan
Ik heb zin om het op een zuipen te zetten. Gewoon tot ik erbij neerval en dan maar zíen welke dag het is als ik weer wakker word.
Ik ook.
Wel bezopen weggaan
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 31 december 2014 om 19:18
quote:sandt2.0 schreef op 31 december 2014 @ 19:17:
[...]
Ik heb het ook zo koud hier! Maar nu draait de cv weer, lekker. Terwijl wij naar de traditionele buurtborrel waren, heeft er een puberT aan de thermostaat gezeten. Pas net om zeven uur vond ik het wel erg koud worden, was het nog maar 16,5 graad in huis.
Brrr. Waarom had de puber dat gedaan dan?
Ik heb het ook zo koud. En mijn lymfeklieren doen pijn. En mijn arm jeukt. Ik ben soooo sielug.
[...]
Ik heb het ook zo koud hier! Maar nu draait de cv weer, lekker. Terwijl wij naar de traditionele buurtborrel waren, heeft er een puberT aan de thermostaat gezeten. Pas net om zeven uur vond ik het wel erg koud worden, was het nog maar 16,5 graad in huis.
Brrr. Waarom had de puber dat gedaan dan?
Ik heb het ook zo koud. En mijn lymfeklieren doen pijn. En mijn arm jeukt. Ik ben soooo sielug.
woensdag 31 december 2014 om 19:19
quote:valentinamaria schreef op 31 december 2014 @ 19:12:
snap ik echt niks van, een uur geleden had ik ze nog aan.Zo, dat waren inderdaad goeie feestjes, de afgelopen dagen
snap ik echt niks van, een uur geleden had ik ze nog aan.Zo, dat waren inderdaad goeie feestjes, de afgelopen dagen
woensdag 31 december 2014 om 19:20
quote:sandt2.0 schreef op 31 december 2014 @ 19:17:
[...]
O, dat is echt zo'n grote no-go hier in huis, de thermostaat.
Afblijven als je geen volwassene bent. Heb je 't koud, trek maar wat aan. Heb je 't heet, trek maar wat uit.
[...]
O, dat is echt zo'n grote no-go hier in huis, de thermostaat.
Afblijven als je geen volwassene bent. Heb je 't koud, trek maar wat aan. Heb je 't heet, trek maar wat uit.
quote:Miss.Innuendo schreef op 31 december 2014 @ 19:18:
[...]
Ik ook.
Wel bezopen weggaan
Kak, ik was het bestaan van buren vergeten. Okee, gordijnen dicht en lampen uit. Stomme gezoen.
[...]
Ik ook.
Wel bezopen weggaan
Kak, ik was het bestaan van buren vergeten. Okee, gordijnen dicht en lampen uit. Stomme gezoen.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"