Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 december 2014 om 19:42
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 19:39:
Ik vind Innuendo ook veel beter dan Bohemian Rapsody.
Bohemian Rapsody is ook een knap nummer, maar dat is Innuendo dus ook.
Er gebeurt muzikaal gezien zo veel in dat nummer.
Ze waren sowieso bijzonder en zo muzikaal, heel vernieuwend in hun tijd.
Ik vind Innuendo ook veel beter dan Bohemian Rapsody.
Bohemian Rapsody is ook een knap nummer, maar dat is Innuendo dus ook.
Er gebeurt muzikaal gezien zo veel in dat nummer.
Ze waren sowieso bijzonder en zo muzikaal, heel vernieuwend in hun tijd.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 31 december 2014 om 19:47
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 19:31:
[...]
Hier wordt echt alles gevraagd. Ik ben benieuwd hoe lang dat nog duurt.
"mag ik een eierkoek?"
half uur later
"mag ik nog een eierkoek?"Ik zeg dat wel een beetje gekscherend hoor. Ze eten nooit alles op, en weten eigenlijk wel wat echt niet op mag! De gehaktballen voor 's avonds halen echt de avond wel, gelukkig!
[...]
Hier wordt echt alles gevraagd. Ik ben benieuwd hoe lang dat nog duurt.
"mag ik een eierkoek?"
half uur later
"mag ik nog een eierkoek?"Ik zeg dat wel een beetje gekscherend hoor. Ze eten nooit alles op, en weten eigenlijk wel wat echt niet op mag! De gehaktballen voor 's avonds halen echt de avond wel, gelukkig!
woensdag 31 december 2014 om 19:49
quote:sandt2.0 schreef op 31 december 2014 @ 19:47:
[...]
Ik zeg dat wel een beetje gekscherend hoor. Ze eten nooit alles op, en weten eigenlijk wel wat echt niet op mag! De gehaktballen voor 's avonds halen echt de avond wel, gelukkig!Zo heeft mijn moeder ooit eens een kerst gehad waarbij ze misgreep wat de kerstkransjes betreft. Die hadden wij allemaal al op. Steeds een paar en alleen nog een lege doos over
[...]
Ik zeg dat wel een beetje gekscherend hoor. Ze eten nooit alles op, en weten eigenlijk wel wat echt niet op mag! De gehaktballen voor 's avonds halen echt de avond wel, gelukkig!Zo heeft mijn moeder ooit eens een kerst gehad waarbij ze misgreep wat de kerstkransjes betreft. Die hadden wij allemaal al op. Steeds een paar en alleen nog een lege doos over
woensdag 31 december 2014 om 19:52
Hallo allemaal
Wat een hoop napraat weer vandaag, ik ben het soort muts die het ook nog allemaal gaat zitten nalezen, dus. Facepalm voor mezelf.
Maar goed eerst, lieve Brex

Friese Doorloper en ik zijn er klaar voor, het knalt hier al als ware het Serajevo.
We zijn lekker met z'n tweetjes, de FD en ik, samen languit op de bank en een beetje zappen.
Wat een hoop napraat weer vandaag, ik ben het soort muts die het ook nog allemaal gaat zitten nalezen, dus. Facepalm voor mezelf.
Maar goed eerst, lieve Brex
Friese Doorloper en ik zijn er klaar voor, het knalt hier al als ware het Serajevo.
We zijn lekker met z'n tweetjes, de FD en ik, samen languit op de bank en een beetje zappen.