Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 januari 2015 om 09:46
donderdag 1 januari 2015 om 10:05
donderdag 1 januari 2015 om 10:10
donderdag 1 januari 2015 om 10:15
quote:GateKeeper schreef op 01 januari 2015 @ 10:10:
[...]
Wil je t kwijt?
Broer in psychose mega kwaad weggelopen, gelukkig was ie weer bij mijn ouders opgedoken voor 24.00 en helemaal heel.
Maar het was zorgenmakend en went ook nooit zoiets. Zeker omdat ik 75 kilometer verder op zat.
Doe maar niet quoten, ik doe later poef denk ik..
[...]
Wil je t kwijt?
Broer in psychose mega kwaad weggelopen, gelukkig was ie weer bij mijn ouders opgedoken voor 24.00 en helemaal heel.
Maar het was zorgenmakend en went ook nooit zoiets. Zeker omdat ik 75 kilometer verder op zat.
Doe maar niet quoten, ik doe later poef denk ik..
donderdag 1 januari 2015 om 10:16
quote:AnnaP1977 schreef op 01 januari 2015 @ 10:15:
[...]
Maar het was zorgenmakend en went ook nooit zoiets. Zeker omdat ik 75 kilometer verder op zat.Hè bah Anna, wat rottig. Zeker op oudjaar met al dat vuurwerk en dronken mensen op straat is dat heel zorgelijk. Gelukkig is hem niets overkomen.
[...]
Maar het was zorgenmakend en went ook nooit zoiets. Zeker omdat ik 75 kilometer verder op zat.Hè bah Anna, wat rottig. Zeker op oudjaar met al dat vuurwerk en dronken mensen op straat is dat heel zorgelijk. Gelukkig is hem niets overkomen.
donderdag 1 januari 2015 om 10:17
quote:Steinbeck schreef op 01 januari 2015 @ 10:15:
Ik ga zo een topic openen over vuurwerkvrije plekken voor volgend oud en nieuw, je kunt maar vast voorbereid zijn
Goed zo.
Je kan niet vroeg genoeg zijn. Gisteren is ook al een topic over het viva woord van 2015 gestart. Mss nog een idee om dat van 2016 alvast te beginnen?
Ik ga zo een topic openen over vuurwerkvrije plekken voor volgend oud en nieuw, je kunt maar vast voorbereid zijn
Goed zo.
Je kan niet vroeg genoeg zijn. Gisteren is ook al een topic over het viva woord van 2015 gestart. Mss nog een idee om dat van 2016 alvast te beginnen?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 1 januari 2015 om 10:17
quote:*Ginger* schreef op 01 januari 2015 @ 09:46:
Goedemorgen, daar zijn we weer. Dochter heeft vannacht nog even bij ons gelegen, kon niet slapen door de knallen. Viel ze lekker tegen me aangekropen in slaap, heerlijk. Kwart over negen werd ik wakker geknuffeld.
Vandaag heb ik een schoonfamilie real life, maar geen fut...Succes, ik doe helemaal niets vandaag denk ik
Goedemorgen, daar zijn we weer. Dochter heeft vannacht nog even bij ons gelegen, kon niet slapen door de knallen. Viel ze lekker tegen me aangekropen in slaap, heerlijk. Kwart over negen werd ik wakker geknuffeld.
Vandaag heb ik een schoonfamilie real life, maar geen fut...Succes, ik doe helemaal niets vandaag denk ik