Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 17:07
zaterdag 3 januari 2015 om 17:08
quote:BrutusExemplaar schreef op 03 januari 2015 @ 16:58:
Help, wie raapt me op. Ik gier het echt uit hier.
Man is naast het boodschappen doen ook even langs een platenzaak geweest. Hij was iets te fanatiek zegt hij (lees: gewoon veel platen gekocht dus).
En hij heeft een bos bloemen mee (vast om de aankoop van zijn platen wat goed te maken) en die bloemen kunnen dan mooi in de vaas die ik zojuist kocht Lekker stel zijn jullie.
Help, wie raapt me op. Ik gier het echt uit hier.
Man is naast het boodschappen doen ook even langs een platenzaak geweest. Hij was iets te fanatiek zegt hij (lees: gewoon veel platen gekocht dus).
En hij heeft een bos bloemen mee (vast om de aankoop van zijn platen wat goed te maken) en die bloemen kunnen dan mooi in de vaas die ik zojuist kocht Lekker stel zijn jullie.
zaterdag 3 januari 2015 om 17:09
zaterdag 3 januari 2015 om 17:11
quote:yasmijn schreef op 03 januari 2015 @ 17:09:
Die gemene Scar
Ik vind deze scene zo zielig.
Klein beestje dat alleen bij een dode ouder zit...
Maakt niet uit of het een hert of leeuw is.
Die gemene Scar
Maakt niet uit of het een hert of leeuw is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 januari 2015 om 17:13
quote:Enn schreef op 03 januari 2015 @ 17:11:
[...]
Maakt niet uit of het een hert of leeuw is.Wat een dráááámá. Je weet toch dat het gaat gebeuren? Tis gewoon Bambi all over again, alleen nu met Bambi-eters en een leuk liedje.
[...]
Maakt niet uit of het een hert of leeuw is.Wat een dráááámá. Je weet toch dat het gaat gebeuren? Tis gewoon Bambi all over again, alleen nu met Bambi-eters en een leuk liedje.
zaterdag 3 januari 2015 om 17:15
quote:ThunderassMan schreef op 03 januari 2015 @ 17:13:
[...]
Wat een dráááámá. Je weet toch dat het gaat gebeuren? Tis gewoon Bambi all over again, alleen nu met Bambi-eters en een leuk liedje.
Goh joh, zou het? Echt?
Ja, dat zeg ik toch net.
[...]
Wat een dráááámá. Je weet toch dat het gaat gebeuren? Tis gewoon Bambi all over again, alleen nu met Bambi-eters en een leuk liedje.
Goh joh, zou het? Echt?
Ja, dat zeg ik toch net.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 januari 2015 om 17:16
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 17:09:
[...]
Juist! Êén keer kwam ik er niet onderuit, toen was ik met vriendinnen. Sindsdien kijk ik films met de mannen en níet met de vrouwen.Zo eens!!!!!! En nee, niet omdat alle mannen hetzelfde zijn (of alle vrouwen), maar mannen die op vrouwen lijken laat ik niet toe in mijn leven. Ik hou van man-mannen en van vrouwen met in ieder geval een redelijk grote stoerheidsfactor. En de mensen die ik ken houden ook niet van zoetsappige films. Dus Thordis, volgens mij kunnen we best samen een filmpje pakken. Ik moet de laatste expendables nog kijken
[...]
Juist! Êén keer kwam ik er niet onderuit, toen was ik met vriendinnen. Sindsdien kijk ik films met de mannen en níet met de vrouwen.Zo eens!!!!!! En nee, niet omdat alle mannen hetzelfde zijn (of alle vrouwen), maar mannen die op vrouwen lijken laat ik niet toe in mijn leven. Ik hou van man-mannen en van vrouwen met in ieder geval een redelijk grote stoerheidsfactor. En de mensen die ik ken houden ook niet van zoetsappige films. Dus Thordis, volgens mij kunnen we best samen een filmpje pakken. Ik moet de laatste expendables nog kijken