Napraattopic 19

04-01-2015 19:37 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 21:32:

[...]

Ja, die is nep. De volgende echter niet:

Mega! Dildo ( Amsterdammertje, zeker 35 cm)

Dildo uit stoma

Mariabeeldje

Kaarsen

Cola- en bierflesje ( ook een La Chouffe, die zijn iets minder langwerpig )

Biljarbal

Lamp ( peertje)

Ui, komkommer , aardappelsetc ( een ramp om eruit halen)

Electriciteitsdraden en potloden uit penissenIk ben dol op La Chouffe (en Kasteel Rouge (mis nu een kwijlende emoticon))
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:BrutusExemplaar schreef op 04 januari 2015 @ 21:48:

[...]

Ik ben dol op La Chouffe (en Kasteel Rouge (mis nu een kwijlende emoticon))Ik ben laatst bij de Brouwerij geweest Houffalize
Hallo, die zaten dus in vagina's (!!!!) hè, en het enige wat jullie zien is de drank
Ben ik nog steeds in Bermuda of onder iedereens negeerknop?

Mijn vorige 2 posts verdwenen in jullie draadjes namelijk...

( bij mijn eerste post vandaag had ik nog enig idee wat zich af had gespeeld, kon mezelf een update geven , maar dat lukt niet meer nu)
Je bent zelf een theepot
Ik vraag me wel al de hele avond af of er naast de waarschuwingen ook nog gekeken word naar de TO met de Amerikafantasie zelf?
quote:SuzanneSuus schreef op 04 januari 2015 @ 21:56:

( bij mijn eerste post vandaag had ik nog enig idee wat zich af had gespeeld, kon mezelf een update geven , maar dat lukt niet meer nu)Snarfie heeft lopen trollen op napraat. Meer niet.

( bij mijn eerste post vandaag had ik nog enig idee wat zich af had gespeeld, kon mezelf een update geven , maar dat lukt niet meer nu)Wat wil je weten Suus?

( bij mijn eerste post vandaag had ik nog enig idee wat zich af had gespeeld, kon mezelf een update geven , maar dat lukt niet meer nu)Wat is je vraag?
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 21:53:

Hallo, die zaten dus in vagina's (!!!!) hè, en het enige wat jullie zien is de drank Oh, ik dacht anussen.
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 21:53:

Hallo, die zaten dus in vagina's (!!!!) hè, en het enige wat jullie zien is de drank Ik schreef ook nergens dat ik het had over het drinken..

Maar dat bedoelde ik wel! Voor dit zo een eigen leven gaat lijden en leiden
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
He jammer dat de mods die posts van Snarfie hebben gewist. Was het een beetje de moeite waard?
quote:AnnaP1977 schreef op 04 januari 2015 @ 21:57:

Ik vraag me wel al de hele avond af of er naast de waarschuwingen ook nog gekeken word naar de TO met de Amerikafantasie zelf?Ik durf daar niet meer te kijken
quote:misspoez schreef op 04 januari 2015 @ 21:59:

He jammer dat de mods die posts van Snarfie hebben gewist. Was het een beetje de moeite waard?Nee. nep-naw

He jammer dat de mods die posts van Snarfie hebben gewist. Was het een beetje de moeite waard?Ze waren heel poëtisch ja.
Nou ik ga er weer even vandoor. Tot later.
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 21:58:

[...]

Oh, ik dacht anussen.Hè bah.
Doei Micchan!
Doeg Mic.

He jammer dat de mods die posts van Snarfie hebben gewist. Was het een beetje de moeite waard?Had Snarfie de schijterd zelf al gedaan bijna meteen elke keer. Heel zielig gedrag.
Ik ga pitten, moet alleen 2 kinderen uit mijn bed overhevelen alleen.. De oudste is alleen zo groot en zwaar dat red ik nooit. En de jongste word van alles wakker... Hopelijk slaap ik in mijn eigen bed vanavond, de bank ligt niet lekker
Trusten AnnaP! Hopelijk lekker in je eigen bed!
Pas je niet in een kinderbed?
Lekker dan. Twee lilleke darters op tv en hier flessen Chouffe in vagina's en anussen....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:AnnaP1977 schreef op 04 januari 2015 @ 22:04:

Ik ga pitten, moet alleen 2 kinderen uit mijn bed overhevelen alleen.. De oudste is alleen zo groot en zwaar dat red ik nooit. En de jongste word van alles wakker... Hopelijk slaap ik in mijn eigen bed vanavond, de bank ligt niet lekker Recyclebare tip voor vele situaties: kruiwagen!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
In Australië hebben ze vuurtornado's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven