Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 28 augustus 2014 om 19:00
quote:Ismene schreef op 28 augustus 2014 @ 18:59:
[...]
Voel me alweer dom het viva forum heeft een slechte invloed!
Ik heb een keer de quote van Nouschi in een topic geplaatst, dus het kan zijn dat je dat daar hebt gelezen.
Ik weet niet wat ik hilarischer vind; de quote of het feit dat ie in haar inbox zat
[...]
Voel me alweer dom het viva forum heeft een slechte invloed!
Ik heb een keer de quote van Nouschi in een topic geplaatst, dus het kan zijn dat je dat daar hebt gelezen.
Ik weet niet wat ik hilarischer vind; de quote of het feit dat ie in haar inbox zat
donderdag 28 augustus 2014 om 19:01
quote:Merisi schreef op donderdag 28 augustus 2014 19:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Sensy12 in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Sensy12 schreef op 28 augustus 2014 @ 18:57</a>:</b>
[...]
Niet over die gast die stapel op zijn pysch is?</div></blockquote>Nee, over die gastin die hier komt zuigen, met een voodoo achtige ava. We hebben een L...
[...]
Niet over die gast die stapel op zijn pysch is?</div></blockquote>Nee, over die gastin die hier komt zuigen, met een voodoo achtige ava. We hebben een L...
donderdag 28 augustus 2014 om 19:01
quote:Sensy12 schreef op donderdag 28 augustus 2014 18:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 28 augustus 2014 @ 18:56</a>:</b>
Wist niet welk topic maar heb de meest actuele even aangepakt..
</div></blockquote> boe! Boehoe! Boe! Boeh!
Wist niet welk topic maar heb de meest actuele even aangepakt..
donderdag 28 augustus 2014 om 19:04
quote:Sensy12 schreef op donderdag 28 augustus 2014 19:02 larva, mogen de Goede Geesten jou gunstig gezind zijn vanwege je goede werk in wel 3 topics op Actueel
Hahaha! Let it be!
(Psstt als de mods komen mopperen op offtopic in het hema forum dan zeg ik gewoon dat ik het "boeeee" vond van de hema;) ofzo..)
Hahaha! Let it be!
(Psstt als de mods komen mopperen op offtopic in het hema forum dan zeg ik gewoon dat ik het "boeeee" vond van de hema;) ofzo..)
donderdag 28 augustus 2014 om 19:08
And so it shall be!
Dat gehuil om off topic, daar mopperen mods toch pas over op het moment dat iemand gaat staffen?
Maar kan me voorstellen dat een anti- of pro-Piet vindt dat je harmonieuze sfeer waarin gediscussieerd wordt, verpest hebt. Ja, dan heb je een ban aan je broek hangen. Oppassen. Tread lightly.
Dat gehuil om off topic, daar mopperen mods toch pas over op het moment dat iemand gaat staffen?
Maar kan me voorstellen dat een anti- of pro-Piet vindt dat je harmonieuze sfeer waarin gediscussieerd wordt, verpest hebt. Ja, dan heb je een ban aan je broek hangen. Oppassen. Tread lightly.
donderdag 28 augustus 2014 om 19:13
quote:Sensy12 schreef op donderdag 28 augustus 2014 19:08 And so it shall be!
Ai ai ai,
Grappig trouwens want toen ik laatst ging anonimiseren vond ik een bericht van de mods in mijn email: "u mag geen parodie topics meer openen, die zijn onnodig en voor niemand leuk..". Maar gelachen dat we hebben! Stiekum! Haha.
Ai ai ai,
Grappig trouwens want toen ik laatst ging anonimiseren vond ik een bericht van de mods in mijn email: "u mag geen parodie topics meer openen, die zijn onnodig en voor niemand leuk..". Maar gelachen dat we hebben! Stiekum! Haha.
donderdag 28 augustus 2014 om 19:20
quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 19:13:
[...]
Ai ai ai,
Grappig trouwens want toen ik laatst ging anonimiseren vond ik een bericht van de mods in mijn email: "u mag geen parodie topics meer openen, die zijn onnodig en voor niemand leuk..". Maar gelachen dat we hebben! Stiekum! Haha.Als dit gaat om wat ik denk, het was grappig, maar ook wel een beetje gemeen omdat iemand het echt niet door had.
[...]
Ai ai ai,
Grappig trouwens want toen ik laatst ging anonimiseren vond ik een bericht van de mods in mijn email: "u mag geen parodie topics meer openen, die zijn onnodig en voor niemand leuk..". Maar gelachen dat we hebben! Stiekum! Haha.Als dit gaat om wat ik denk, het was grappig, maar ook wel een beetje gemeen omdat iemand het echt niet door had.
donderdag 28 augustus 2014 om 19:25
quote:Merisi schreef op donderdag 28 augustus 2014 19:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 28 augustus 2014 @ 19:13</a>:</b>
[...]
Ai ai ai,
Grappig trouwens want toen ik laatst ging anonimiseren vond ik een bericht van de mods in mijn email: "u mag geen parodie topics meer openen, die zijn onnodig en voor niemand leuk..". Maar gelachen dat we hebben! Stiekum! Haha.</div></blockquote>Als dit gaat om wat ik denk, het was grappig, maar ook wel een beetje gemeen omdat iemand het echt niet door had. Neej het ging over de mannelijke geslachtsorgaan..
[...]
Ai ai ai,
Grappig trouwens want toen ik laatst ging anonimiseren vond ik een bericht van de mods in mijn email: "u mag geen parodie topics meer openen, die zijn onnodig en voor niemand leuk..". Maar gelachen dat we hebben! Stiekum! Haha.</div></blockquote>Als dit gaat om wat ik denk, het was grappig, maar ook wel een beetje gemeen omdat iemand het echt niet door had. Neej het ging over de mannelijke geslachtsorgaan..