Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mis je die echt?quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 19:40:

[...]

Ohhjaa die mis ik ook!Missen? wees blij!
wel ongesteldsheids dag.

Verder heb ik de mods geprobeerd te bellen maar helaas niet gelukt. Ik was de 423ste wachtende dus ik dacht "laat maar, ik mail wel".
quote:SuzanneSuus schreef op 28 augustus 2014 @ 19:39:

[...]

N e g e r e n.

N E G E R E N

Stora geef eens antwoord: wat is een wod?
Wat is dat toch met sommige mensen dat ze vol moeten blijven houden dat iemand een slechte moeder is. Lekker iemand naar beneden halen en ook nog beweren dat je dat irl nog wel harder had gedaan, nou wees er maar trots op

Pfffffft, en klaar alweer.
Ik vind het trouwens knap hoe op pijler Actueel een topic over macrobiotisch eten kan uitmonden in een Israel-Palestina discussie.
quote:Anyco schreef op 28 augustus 2014 @ 19:44:

Wat is dat toch met sommige mensen dat ze vol moeten blijven houden dat iemand een slechte moeder is. Lekker iemand naar beneden halen en ook nog beweren dat je dat irl nog wel harder had gedaan, nou wees er maar trots op

Pfffffft, en klaar alweer.
Nou ik ga even alle nieuwe topics doorlezen hoor.
quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 19:42:

[...]

Nou jaaa missen missen..wij waren telepathie s!!! het bestaat!!!
Aaaah Stora, je bent er weer. Kan ik me met een gerust hart afmelden voor mijn vakantie!

Ik ga er vanuit dat jullie straks in deel vier of misschien wel vijf zitten, verheug me nu al op het bijlezen
quote:Anyco schreef op 28 augustus 2014 @ 19:44:

Pfffffft, en klaar alweer.nog over een ......gek? arm mens
quote:StoraHuntur schreef op 28 augustus 2014 @ 19:42:

[]wel ongesteldsheids dag.

Verder heb ik de mods geprobeerd te bellen maar helaas niet gelukt. Ik was de 423ste wachtende dus ik dacht "laat maar, ik mail wel".O die heb ik nooit, geen wonder dat ik dat niet wist. Dacht even dat ik dommer was geworden vandaag
Wie is iedereen hier toch? Isis, Ginger, Larva, Merisi???
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Fijne vakantie ginger!!!
quote:*Ginger* schreef op 28 augustus 2014 @ 19:46:

Aaaah Stora, je bent er weer. Kan ik me met een gerust hart afmelden voor mijn vakantie!

Ik ga er vanuit dat jullie straks in deel vier of misschien wel vijf zitten, verheug me nu al op het bijlezen Fijne vakantie Ginger.
Haaaaai Stora!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Merisi schreef op 28 augustus 2014 @ 18:18:

[...]

Maar dan maak ik Enn aan het schrikken!

Dit is Bette Davis, een vrouw met kloten

Deze ava is ook erg mooi Merisi!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Nouschi schreef op donderdag 28 augustus 2014 19:48 Wie is iedereen hier toch? Isis, Ginger, Larva, Merisi???Ben jij een oplettende forummer?
quote:Nouschi schreef op 28 augustus 2014 @ 19:48:

Wie is iedereen hier toch? Isis, Ginger, Larva, Merisi???Ja, dan knipper je even met je ogen, heeft het halve forum een andere nick aangeschaft.
quote:larva schreef op 28 augustus 2014 @ 19:49:

[...]

Ben jij een oplettende forummer?Nee, absoluut niet.
quote:Enn schreef op 28 augustus 2014 @ 19:49:

[...]

Deze ava is ook erg mooi Merisi!Fijn, dan hou ik hem er voorlopig in
quote:Merisi schreef op 28 augustus 2014 @ 19:27:

[...]

Zou Ikverlangnaarlia echt niet door hebben dat zij niet naar hem verlangt? Of hij neemt iedereen in het ootje of hij is echt ziek in zijn hoofd. Voor dat laatste zou hier geen plaats moeten zijn maar is er wel.
Je bent zelf een theepot

Wie is iedereen hier toch? Isis, Ginger, Larva, Merisi???

Wie is iedereen hier toch? Isis, Ginger, Larva, Merisi???Dit.
quote:StoraHuntur schreef op 28 augustus 2014 @ 19:32:

Hé hallootjes Há Stora! Zat je nou in de bannenbak?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
oh wacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven