Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
ava van larva vind ik mooi ik hou wel van aparte dingen
Hahaha neej maar de Marokkaan zat wel huilend in een hoekje..
Ooh jaaa! Dat topic! Dank je larva.
quote:_isis_ schreef op donderdag 28 augustus 2014 19:29 ava van larva vind ik mooi ik hou wel van aparte dingenDank je wel!
quote:Sensy12 schreef op 28 augustus 2014 @ 19:31:

Ooh jaaa! Dat topic! Dank je larva.Shit, dat heb ik gemist! Toch beter opletten.
Merisi, als ik mijn avatar zat ben dan heb ik jouw geile oma als avatar nog achter de hand
Hé hallootjes
Ha Stora, je bent er weer!
quote:StoraHuntur schreef op 28 augustus 2014 @ 19:32:

Hé hallootjes

Haaaaaaiiii !

Hoe heb je het gehad? Lekker bruin geworden?
Hoe was dat nou, zo'n time out om je forum zonden te overdenken

Ben je nu helemaal hervormd.
Stora!!!!

Was de streng?
quote:Scamp schreef op 28 augustus 2014 @ 19:16:

Hierdoor moet ik wel denken aan die forummer met die kinderachtige My little pony's bij iedere opmerking die ze maakte.

Is die weg?
quote:StoraHuntur schreef op 28 augustus 2014 @ 19:32:

Hé hallootjes She's back! Heb je je verrekijker meegenomen? En hoe was je ban? Vond je 'm lekker? Heb je iets leuks voor ons meegenomen, bansouveniertjes uit Banland? Vertel! Vertel! Vertel!
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 augustus 2014 @ 18:46:

Over bans gesproken, ik zag dat er vanmiddag twee geband zijn die elkaar in de haren vlogen. De één schold de ander uit voor moslima en de ander die ene voor Hindoe. Want ja, allebei islamitsch, maar toch.

O ja, in het HEMA/Zwarte Pieten topic.

Eh....

Die pijler is een echte nogo voor mij geworden.

Er begint soms best interessant topic maar binnen no time wordt het verziekt. Steeds weer, waar het ook over gaat.

Man wat een tiepjes zitten daar
Je bent zelf een theepot
quote:Bieb2.0 schreef op 28 augustus 2014 @ 19:35:

[...]

Hierdoor moet ik wel denken aan die forummer met die kinderachtige My little pony's bij iedere opmerking die ze maakte.

Is die weg?

Dat ben ik niet hoor. Dit is mijn alter ego muis

Pinkie is incognito. En heel lief ook, trouwens.
Ha Stora!

Tijd voor een eigen leven gehad?
Nou, ik had besloten een forumpauze in te lassen. Was haske leuk! Ik heb een wortel gegeten. O, en ik heb mijn wod gehad gelukkig.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 augustus 2014 @ 19:36:

[...]

Die pijler is een echte nogo voor mij geworden.

Er begint soms best interessant topic maar binnen no time wordt het verziekt. Steeds weer, waar het ook over gaat.

Man wat een tiepjes zitten daarEr kan daar absoluut geen respectvolle discussie gevoerd worden. Binnen 5 minuten is het persoonlijk en dikke ruzie.
quote:Scamp schreef op 28 augustus 2014 @ 19:36:

[...]

Dat ben ik niet hoor. Dit is mijn alter ego muis

Pinkie is incognito. En heel lief ook, trouwens.

De muizen vind ik wel grappig.

De plaatjes van Pinkie (die dus ja) nogal een overkill
stora is ook weer thuis
quote:StoraHuntur schreef op 28 augustus 2014 @ 19:37:

Nou, ik had besloten een forumpauze in te lassen. Was haske leuk! Ik heb een wortel gegeten. O, en ik heb mijn wod gehad gelukkig.Je hebt een nieuwe taal geleerd! Vertel, deel met ons ignoramussen, wat is WOD?
quote:StoraHuntur schreef op 28 augustus 2014 @ 19:37:

Nou, ik had besloten een forumpauze in te lassen. Was haske leuk! Ik heb een wortel gegeten. O, en ik heb mijn wod gehad gelukkig.Gatver wat saai. Je hebt dus tijdens je vakantie alleen maar zitten kanen. *bergt slingers en toeters alweer op*
quote:Merisi schreef op 28 augustus 2014 @ 19:00:

[...]

Nee, over die gastin die hier komt zuigen, met een voodoo achtige ava.N e g e r e n.
Je bent zelf een theepot
quote:Bieb2.0 schreef op donderdag 28 augustus 2014 19:35 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Scamp in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Scamp schreef op 28 augustus 2014 @ 19:16</a>:</b>

</div></blockquote>

Is die weg? Ohhjaa die mis ik ook!
quote:larva schreef op donderdag 28 augustus 2014 19:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bieb2.0 in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Bieb2.0 schreef op donderdag 28 augustus 2014 19:35</a></b> <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="<a href="Scamp in "Napraattopic 2"" class="link">Scamp in "Napraattopic 2"</a>" class="messagelink">Scamp schreef op 28 augustus 2014 @ 19:16</a>:</b>

</div></blockquote>

Is die weg? </div></blockquote>Ohhjaa die mis ik ook! Nou jaaa missen missen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven