Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 28 augustus 2014 om 20:22
quote:Scamp schreef op 28 augustus 2014 @ 20:19:
Ja Jezus, Isis. Ga jij nou ook al Averanderen?! Ik vond die andere mooi!
*zit hier een beetje te mokken in een hoekje om avatars*haha, Isis is forumkampioen avatar wisselen. Al wordt het wel een beetje saai, want deze is al eens eerder aan de beurt geweest volgens mij.
Ja Jezus, Isis. Ga jij nou ook al Averanderen?! Ik vond die andere mooi!
*zit hier een beetje te mokken in een hoekje om avatars*haha, Isis is forumkampioen avatar wisselen. Al wordt het wel een beetje saai, want deze is al eens eerder aan de beurt geweest volgens mij.
donderdag 28 augustus 2014 om 20:33
quote:ann3113 schreef op 28 augustus 2014 @ 20:30:
Mis ik iets in dat topic? Had serieus gereageerd, maar ja... ik viel een beetje uit de toon bij de andere reacties...
De consensus is dat dit een kletskoekverhaal is van iemand die hier aandacht wil trekken.
En mocht het toch echt zijn is de TO een echte griezel.
Mis ik iets in dat topic? Had serieus gereageerd, maar ja... ik viel een beetje uit de toon bij de andere reacties...
De consensus is dat dit een kletskoekverhaal is van iemand die hier aandacht wil trekken.
En mocht het toch echt zijn is de TO een echte griezel.
donderdag 28 augustus 2014 om 20:34
quote:*Ginger* schreef op 28 augustus 2014 @ 20:33:
Dank dames!
Larva, klopt, maar de laatste vier, vijf jaar wel veel actiever dan eerst. Eerst was het vooral meelezen en af en toe wat posten. Nu post ik gewoon wat en ga dan eens lezen wat er eigenlijk stond
Zo, koffers zijn ingepakt, ik duik mijn bed in want die wekker gaat retevroeg morgen.
Waar ga je heen?
Dank dames!
Larva, klopt, maar de laatste vier, vijf jaar wel veel actiever dan eerst. Eerst was het vooral meelezen en af en toe wat posten. Nu post ik gewoon wat en ga dan eens lezen wat er eigenlijk stond
Zo, koffers zijn ingepakt, ik duik mijn bed in want die wekker gaat retevroeg morgen.
Waar ga je heen?
donderdag 28 augustus 2014 om 20:37
Yups, dat had ik door - maar als iemand echt psycho is dan is het wel eng. Maar hoe hij reageert dat is ..brrr... Ik had al even geloept en gezien dat hij al vaker over zijn Lieve Lia had geschreven.
Nou ja, maar weer op zoek naar serieuzere topics ...
[alhoewel sommige reacties wel vermakelijk zijn]
Nou ja, maar weer op zoek naar serieuzere topics ...
[alhoewel sommige reacties wel vermakelijk zijn]
donderdag 28 augustus 2014 om 20:37