Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
En co-ouderschappen want dan heb je tenminste nog tijd voor een leven.
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2014 @ 20:43:

[...]

Ik moet er juist altijd heel erg om lachen.

En de pro's laten natuurlijk ook dezelfde riedel horen.Precies. Die laatste zin.
quote:StoraHuntur schreef op 31 augustus 2014 @ 21:18:

En co-ouderschappen want dan heb je tenminste nog tijd voor een leven.Zit wat in
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2014 @ 21:20:

[...]

Zit wat in Geen idee, hier geen kinderen dus zoIEzo nog een leven.
quote:Thordis schreef op 31 augustus 2014 @ 20:51:

Ach, ik vind het wel een gave. Elk topic zo weten te draaien dat de uitkomst is dat je zo snel mogelijk moet scheiden en een Co ouderschap moet zodat je in ieder geval de helft van de tijd je kinderen niet ziet en daarbij alle banden met je siblings verbreken zodat je tijd voor jezelf hebt is een kunst. Al vraagt iemand hoe laat ze de vuilcontainer aan de weg moet zetten.

(Mogelijk scenario: waarom doet je man dat niet, die werkt, en waarom jij niet, ik heb kinderen, waarom ga jij dan niet werken, waarom zorgt je man niet meer voor de kinderen, zoek een baan, ga scheiden en dump je kinderen)

Dit en abortus plegen

En ik vind heel grappig, zij heeft een vast riedeltje en de rest (incl ik) reageren daar ook altijd op met zelfde riedeltje. Moet kunnen.

Als EN alles mag zeggen en oneindig mag blijven herhalen mogen de andere ook zeggen dat ze dr zat zijn. Lijkt me wel zo eerlijk

Nuttig lijkt het me niet nee..
quote:doornroosje9 schreef op 31 augustus 2014 @ 21:17:

[...]

Doet me goed om dit te lezen. Je geeft zoveel om iemand en je kan niet helpen, dat is enorm stukmakend.Voel je niet schuldig dat je afstand hebt genomen. Je eigen welzijn moet altijd op nr. 1 staan.
quote:Annapalona schreef op 31 augustus 2014 @ 21:23:

[...]

Dit en abortus plegen

Zij vind baby's van 7 maanden in de buik nog steeds een klompje cellen
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2014 @ 21:14:

[...]

klopt. En in ieder geval de kinderen bij opa en oma laat.

Ook altijd hilarisch als iemand een weekje weg wil met kind naar Terschelling. "Stal kind bij familie en vlieg een weekje naar de Malediven"En geef haar eens ongelijk
En is volgens mij satire al het geblaat gaat spottend, bijtend, vind haar verveeld en gaat altijd op dezelfde hekelende wijze tewerk als het om kinderen gaat hier op het forum.
Het is geen satire als je dit soort dingen roept tegen een zwangere waarvan blijkt dat het kind gehandicapt is. er zijn grenzen, ook in satire
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 21:33:

Het is geen satire als je dit soort dingen roept tegen een zwangere waarvan blijkt dat het kind gehandicapt is. er zijn grenzen, ook in satireNou dan is zij gewoon een wierdo , dat kan ook
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 21:33:

Het is geen satire als je dit soort dingen roept tegen een zwangere waarvan blijkt dat het kind gehandicapt is. er zijn grenzen, ook in satireEens, want dat kom ik dus ook wel eens van EN tegen, waar is dan in godsnaam je gevoel?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Zij gaat gewoon heel ver in haar botte reacties maar is zo sluw het te verpakken zodat het bijna niet opvalt, echt een gave volgens mij.
quote:Star schreef op 31 augustus 2014 @ 21:28:

[...]

En geef haar eens ongelijk Ook weer waar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben er in getrapt...

Antwoorden GGD, zwangerschap

Dat moet wel fake zijn toch?

Ik serieus reageren, lees ik ineens iets over bang zijn voor een misvormd kind omdat ze over hobbelige wegen gefietst heeft.

Zoveel domheid kan niet echt zijn toch?
quote:_isis_ schreef op 31 augustus 2014 @ 21:40:

Zij gaat gewoon heel ver in haar botte reacties maar is zo sluw het te verpakken zodat het bijna niet opvalt, echt een gave volgens mij.

Ik vind het wreed en egoistisch. Maar goed ik verwacht niet anders van iemand die alles wat niet Westers is, apenlanden noemt, naar de Mac gaat op haar reizen omdat het eten niet te vreten is en volgens mij houdt ze alleen van zichzelf en haar ouders.

Dat is mijn samenvatting van de forummer Nien, die ik al jaren lees.
quote:mamavk schreef op 31 augustus 2014 @ 21:42:

Ik ben er in getrapt...

Antwoorden GGD, zwangerschap

Dat moet wel fake zijn toch?

Ik serieus reageren, lees ik ineens iets over bang zijn voor een misvormd kind omdat ze over hobbelige wegen gefietst heeft.

Zoveel domheid kan niet echt zijn toch?

Oh jawel hoor. Er is elke week wel een topic met zo'n opmerking van een zwangere vrouw. Vaak volwassen.

Deze to is 17.
quote:mamavk schreef op 31 augustus 2014 @ 21:42:

Zoveel domheid kan niet echt zijn toch?Geen idee.... en geen enkel probleem als ik er ingetrapt ben, echt niet. Want dat betekent dat er gelukkig niet echt een meisje/kind van 17 jaar oud zwanger is geraakt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ook ooit iemand met een heel topic over of het niet slecht was om haar baby af en toe op een harde ondergrond te verschonen.
quote:sabbaticalmeds schreef op zondag 31 augustus 2014 20:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="tallyho in "Napraattopic 2"" class="messagelink">tallyho schreef op 31 augustus 2014 @ 20:57</a>:</b>

[...]

En onverstoorbaar, wat je ook tegen haar zegt, ze blijft zichzelf herhalen.</div></blockquote>Ik heb wel eens gedacht dat het satire was, maar ik ben daar niet meer zo zeker van. Als je de bal namelijk voorlegt, trapt ze hem niet in. Ze doet het om te zieken. Als ze geen reacties krijgt op gewone topics, dan zoekt ze er eentje uit waar ze echt iemand flink kan kwetsen, want dan is aandacht verzekerd. Misselijk is het gewoon!
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand van 17 dat denkt...

Dat ik die leeftijd had was ik echt niet bezig met baby's en zwanger worden, maar dat je geen misvormde kinderen krijgt van fietsen dat wist ik toen ook wel.
quote:mamavk schreef op 31 augustus 2014 @ 21:51:

Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand van 17 dat denkt...

Dat ik die leeftijd had was ik echt niet bezig met baby's en zwanger worden, maar dat je geen misvormde kinderen krijgt van fietsen dat wist ik toen ook wel.

Lees maar eens een weekje mee op de ''zwanger'' pijler en je oren klapperen van alle domheid die je daar kan lezen.

En pas op voor Nien
quote:Enn schreef op 31 augustus 2014 @ 21:45:

[...]

Geen idee.... en geen enkel probleem als ik er ingetrapt ben, echt niet. Want dat betekent dat er gelukkig niet echt een meisje/kind van 17 jaar oud zwanger is geraakt.Dat is waar.
quote:honeymoonquiz schreef op 31 augustus 2014 @ 21:46:

Ook ooit iemand met een heel topic over of het niet slecht was om haar baby af en toe op een harde ondergrond te verschonen.Die had sowieso nogal, ahum, aparte onderwerpen.
quote:Star schreef op 31 augustus 2014 @ 20:26:

Dat gezeik dat ElNinjoo niet meer op topics mag reageren waar het over kinderen gaat komt me ook mijn keel uit.

Nou, afgelopen nacht of 2 nachten geleden was ik wel weer ff klaar met haar langspeelplaat hoor.

Vooral haar kortzichtige posts

Ze heeft op sommige punten absoluut een punt en komt ze echt tot de kern.

Ik kan het 9 van de 10 keer langs me heen laten gaan, ik weet precies wannneer haar reacties me triggeren ( en dat ligt niet aan haar).

Ze hééft gelijk over samengestelde gezinnen maar draaft te ver door, is weinig empatisch IMHO. En soms is ze toch in 1 topic na 10 ongenuanceeerde posts in staat om iets te schrijven dat grijs is ipv zwartwit.

Ze reageert maar op een beperkt aantal topics, altijd gelieerd aan haar stokpaardjes. Dat is waar.

Haar langspeelplaat ken ik ondertussen wel maar aan de andere kant: de hihohappy-maar-nèt-niet posts waarop ze reageert zijn ook langspeelplaten

Maar ik beken dat ze afgelopen nacht me negatief triggerde. Ok ok,ik was moe ( had dienst, hoop shit, daar mag miss NY een puntje nog aan zuigen).

Ze brengt het vaak hoogst lomp maar ze heeft ook geregeld een punt

'Het komt wat rottig haar strot uit' ...
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven