Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:tallyho schreef op 31 augustus 2014 @ 20:45:

Aan de andere kant, je kunt haar reacties ook zonder enig risico gewoon overslaan. Ze zegt toch altijd hetzelfde dus dat kan prima.

Dit.

Ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken om EN.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 18:42:

[...]

Die van gisteravond waren om te gieren. Vandaag zijn er ook pareltjes.Die Dubaidame, sorry, classy lady, is briljant. En ik ben gewoon bang dat het niet eens verzonnen is. Niet dat ze echt gaat emigreren, maar ik denk wel dat zij denkt dat het echt is, of hoopt dat het echt is.
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 20:45:

Niemand kan haar helpen zolang ze zelf niet wil. Ik hoop dat ergens het kwartje gaat vallen. Blijkbaar is er wel iets dat triggert want ze blijft terugkomen en blijft met me in gesprek ook al praat ik haar niet naar de mond

Ja, dat zegt wel wat denk ik. Misschien dat ze onbewust toch op zoek is naar hulp?

Ik vind het knap als je met haar in gesprek blijft. En ergens denk ik dat het goed is dat het topic niet weer verwijderd wordt, blijkbaar zoekt en vindt ze hier toch iets goeds.
quote:Thordis schreef op 31 augustus 2014 @ 20:47:

[...]

Die Dubaidame, sorry, classy lady, is briljant. En ik ben gewoon bang dat het niet eens verzonnen is. Niet dat ze echt gaat emigreren, maar ik denk wel dat zij denkt dat het echt is, of hoopt dat het echt is.Ik ben afgehaakt toen iemand opmerkte dat ze misschien maar zwanger moest worden en ze antwoordde dat ze dat inderdaad misschien maar moest doen. Yes, sure....
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 20:45:

Niemand kan haar helpen zolang ze zelf niet wil. Ik hoop dat ergens het kwartje gaat vallen. Blijkbaar is er wel iets dat triggert want ze blijft terugkomen en blijft met me in gesprek ook al praat ik haar niet naar de mond

Dat denk ik dus ook. Ik denk dat ze veel aan jou heeft en dat jij zowat de enige bent die nog enigszins tot haar doordringt.

Je merkt dat ze respect heeft voor jou.

Maar idd, niemand kan haar helpen zolang ze niet wil. Ze lijkt er nog niet aan toe om te willen genezen.
Life is short. Eat dessert first.
Ach, ik vind het wel een gave. Elk topic zo weten te draaien dat de uitkomst is dat je zo snel mogelijk moet scheiden en een Co ouderschap moet zodat je in ieder geval de helft van de tijd je kinderen niet ziet en daarbij alle banden met je siblings verbreken zodat je tijd voor jezelf hebt is een kunst. Al vraagt iemand hoe laat ze de vuilcontainer aan de weg moet zetten.

(Mogelijk scenario: waarom doet je man dat niet, die werkt, en waarom jij niet, ik heb kinderen, waarom ga jij dan niet werken, waarom zorgt je man niet meer voor de kinderen, zoek een baan, ga scheiden en dump je kinderen)
quote:Merisi schreef op 31 augustus 2014 @ 20:50:

[...]

Ik ben afgehaakt toen iemand opmerkte dat ze misschien maar zwanger moest worden en ze antwoordde dat ze dat inderdaad misschien maar moest doen. Yes, sure....Oh dat had ik gemist. Dat is wel a little bit obvious yes,
Wat Bente betreft maak ik ook een hele diepe buiging voor Meds.

En de anderen die haar blijven (be)praten.
Huts!
quote:Thordis schreef op 31 augustus 2014 @ 20:51:

Ach, ik vind het wel een gave. Elk topic zo weten te draaien dat de uitkomst is dat je zo snel mogelijk moet scheiden en een Co ouderschap moet zodat je in ieder geval de helft van de tijd je kinderen niet ziet en daarbij alle banden met je siblings verbreken zodat je tijd voor jezelf hebt is een kunst. Al vraagt iemand hoe laat ze de vuilcontainer aan de weg moet zetten.

(Mogelijk scenario: waarom doet je man dat niet, die werkt, en waarom jij niet, ik heb kinderen, waarom ga jij dan niet werken, waarom zorgt je man niet meer voor de kinderen, zoek een baan, ga scheiden en dump je kinderen)
Oh, dat steenkolen Engels doet me denken aan dat topic van Adam kurrie en Patries en Mickey (Mickey toch?) Ik heb de tranen over mijn wangen gelachen toen....

[...]

Oh dat had ik gemist. Dat is wel a little bit obvious yes,Maar als mijn nieuwe lover zou zeggen dat ik mag kiezen waar we gaan wonen en dan net zulke leuke plekken noemt als in haar topic zou ik ook sterretjes in mijn ogen krijgen.

Goeie samenvatting!

(Mogelijk scenario: waarom doet je man dat niet, die werkt, en waarom jij niet, ik heb kinderen, waarom ga jij dan niet werken, waarom zorgt je man niet meer voor de kinderen, zoek een baan, ga scheiden en dump je kinderen)En onverstoorbaar, wat je ook tegen haar zegt, ze blijft zichzelf herhalen.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps

Een gave inderdaad. Hoewel het me soms wel irriteert.

Maar dan denk ik weer: 'Ach het is EN maar'.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:doornroosje9 schreef op 31 augustus 2014 @ 20:50:

[...]

Dat denk ik dus ook. Ik denk dat ze veel aan jou heeft en dat jij zowat de enige bent die nog enigszins tot haar doordringt.

Je merkt dat ze respect heeft voor jou.

Maar idd, niemand kan haar helpen zolang ze niet wil. Ze lijkt er nog niet aan toe om te willen genezen.Het is ook moeilijk, je ziet hoe vast ze zit in haar gedachten en angsten, daar valt niet tegenaan te redeneren.
quote:Merisi schreef op 31 augustus 2014 @ 20:54:

[...]

Maar als mijn nieuwe lover zou zeggen dat ik mag kiezen waar we gaan wonen en dan net zulke leuke plekken noemt als in haar topic zou ik ook sterretjes in mijn ogen krijgen. Ik zou me vooral afvragen waar het addertje onder het gras zit en wegrennen. Geen enkele normale betrouwbare man stelt een 10 jaar jongere vrouw die nog moet beginnen aan haar studie voor om te emigreren naar een ver buitenland. Zonder enig doel, want het is niet zo dat hij daar moet gaan wonen (dan had ik het nog ergens gesnapt: je bent de liefde van mijn leven en ik moet volgende week in Tietjerkstradeel gaan wonen, ga alsjeblieft met me méé!) of dat hij er iets te zoeken heeft.

Dus eng en onbetrouwbaar en waarschijnlijk klopt het verhaal niet.

(Mogelijk scenario: waarom doet je man dat niet, die werkt, en waarom jij niet, ik heb kinderen, waarom ga jij dan niet werken, waarom zorgt je man niet meer voor de kinderen, zoek een baan, ga scheiden en dump je kinderen)Dat klopt precies.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:tallyho schreef op 31 augustus 2014 @ 20:57:

[...]

En onverstoorbaar, wat je ook tegen haar zegt, ze blijft zichzelf herhalen.Ik heb wel eens gedacht dat het satire was, maar ik ben daar niet meer zo zeker van. Als je de bal namelijk voorlegt, trapt ze hem niet in.
Ik vind het wel oprecht knap.

Ik denk dat ik vanaf nu ga proberen om elk topic zo te draaien dat ik binnen 5 topics de illuminati van álles de schuld kan geven. Dat wordt dan mijn 'ding'
@ Thordis / Dubaimeisje

Ja joh, is gewoon een of andere duistere crimineel die een jong

blompje wil plukken.

En zij een uiterst naief meisje dat (mocht dit waar zijn) zichzelf in grote problemen gaat brengen.
Het is EN maar? Ik begin intussen bewondering voor haar te krijgen. Ik zou zo'n niche echt geen twaalf jaar of zo vol kunnen houden hoor, ruggengraatloze zoutzak die ik er ben.
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 20:58:

[...]

Het is ook moeilijk, je ziet hoe vast ze zit in haar gedachten en angsten, daar valt niet tegenaan te redeneren.Maar misschien is het een beetje zoals met een druppel water die ook heeeeel langzaam een steen uitholt. Dat wat jij en anderen tegen haar zeggen heeeeel langzaam en onbewust toch effect gaat hebben.
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 20:58:

[...]

Het is ook moeilijk, je ziet hoe vast ze zit in haar gedachten en angsten, daar valt niet tegenaan te redeneren.

Ik heb jaren intensief contact gehad met iemand die oa een eetstoornis had (heeft) door zeer ernstige trauma's. Dat is uitputtend en je moet oppassen dat je er zelf niet aan onderdoor gaat. Nu staat het contact op een laag pitje omdat ik het zelf niet meer aankon. Daardoor grijpt dit mij ook zo erg aan, denk ik.

Zeker omdat ik weet dat haar trauma's nog doorgaan en niemand lijkt te kunnen helpen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 20:59:

[...]

Ik heb wel eens gedacht dat het satire was, maar ik ben daar niet meer zo zeker van. Als je de bal namelijk voorlegt, trapt ze hem niet in.Precies! Ze is echt, maar soms vindt ze het leuk hoor, beetje schoppen en provoceren.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven