Napraattopic 2024.5, met geklets

05-04-2024 16:43 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat punt 5, dit keer zonder aanvulling.

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598

En hierbij ook de link naar 2024.4:
overig/napraattopic-2024-4-met-geklets/ ... ges/504573

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
MrsMorrison schreef:
05-04-2024 17:35
Ja je moet ergens je inspiratie vandaan halen natuurlijk. Redouan of Mohammed had ook gekund.

Ik hoop dat de echte Janus niet meeleest of het via Rianne te horen krijgt. Dan ligt de familie op zeker op ramkoers.
Ja of Stanley, Willem of Klaas.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Gelsomina schreef:
05-04-2024 17:27
Ik vind de naam van de zwager, Janus, een beetje gezocht. Zo heet de persoon waarop het personage Ferry Bouman(Undercover) is gebaseerd in werkelijkheid.
Ook dat nog ja. Al wist ik het niet hoor, want ik vind al dat misdaadgedoe echt rete-oninteressant. Maar het maakt wel extra duidelijk dat dat topic zwaar fake is. En dan komen er nog allerlei lieden serieus advies geven en boos worden als iemand grapjes maakt want dat is Pesten :lol:
Ik ben juist dol op onrecht, hoe meer onrecht hoe meer vreugd.
Alle reacties Link kopieren
In dat pindakaastopic worden ze ook steeds gekker. Echt, de wereld loopt op zijn eind.
Ik ben juist dol op onrecht, hoe meer onrecht hoe meer vreugd.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
05-04-2024 18:02
In dat pindakaastopic worden ze ook steeds gekker. Echt, de wereld loopt op zijn eind.

Ja daar staan ook een paar pareltjes van opmerkingen tussen. Je mag natuurlijk van alles ergens van vinden daar is dat topic ook voor bedoeld maar ik vind er ook echt niks van. Nooit bij stilgestaan om er iets van te vinden ook.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
05-04-2024 18:02
In dat pindakaastopic worden ze ook steeds gekker. Echt, de wereld loopt op zijn eind.
Net bijgelezen en ik moest heel hard lachen over jouw opmerkingen die jij vanochtend plaatste :HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
MrsMorrison schreef:
05-04-2024 18:04
Ja daar staan ook een paar pareltjes van opmerkingen tussen. Je mag natuurlijk van alles ergens van vinden daar is dat topic ook voor bedoeld maar ik vind er ook echt niks van. Nooit bij stilgestaan om er iets van te vinden ook.
Tuurlijk mag je vinden dat pindakaas stinkt. Maar als je begint te schuimbekken over smeerkezen en gore stinkvarkens alleen maar vanwege een boterham met pindakaas ben je toch een beetje van het padje hoor.
Ik ben juist dol op onrecht, hoe meer onrecht hoe meer vreugd.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
05-04-2024 18:16
Tuurlijk mag je vinden dat pindakaas stinkt. Maar als je begint te schuimbekken over smeerkezen en gore stinkvarkens alleen maar vanwege een boterham met pindakaas ben je toch een beetje van het padje hoor.

Hahaha ja zij zal wel echt het zonnetje op kantoor geweest zijn. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
05-04-2024 18:16
Tuurlijk mag je vinden dat pindakaas stinkt. Maar als je begint te schuimbekken over smeerkezen en gore stinkvarkens alleen maar vanwege een boterham met pindakaas ben je toch een beetje van het padje hoor.
En meerderen schrijven dat ook echt, bizar.
Bijzondere werkplekken trouwens, ik ken echt niemand die pindakaas eet op kantoor.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
05-04-2024 18:30
En meerderen schrijven dat ook echt, bizar.
Bijzondere werkplekken trouwens, ik ken echt niemand die pindakaas eet op kantoor.

Ik wel hoor :) Ik :lol:

En mijn collega eet gekookte eieren.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
05-04-2024 18:30
En meerderen schrijven dat ook echt, bizar.
Bijzondere werkplekken trouwens, ik ken echt niemand die pindakaas eet op kantoor.
Bij mij op de wasserij eet ook niemand pindakaas. De Oekraïners eten wel heel veel vis en ik eet vaak gekookte eieren. Maar daar jammert niemand over.
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 05-04-2024 18:33
16.89% gewijzigd
Ik ben juist dol op onrecht, hoe meer onrecht hoe meer vreugd.
Alle reacties Link kopieren
PoesmetLaarzen schreef:
05-04-2024 18:31
Ik wel hoor :) Ik :lol:

En mijn collega eet gekookte eieren.
Dan ken ik er nu 1 :cheer2:

Gekookte eieren ook bij ons op kantoor, boeien.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
05-04-2024 18:16
Tuurlijk mag je vinden dat pindakaas stinkt. Maar als je begint te schuimbekken over smeerkezen en gore stinkvarkens alleen maar vanwege een boterham met pindakaas ben je toch een beetje van het padje hoor.
Oh die teennagels wilde knippen?
Alle reacties Link kopieren
Bij onze examenplaats bij het CBR werkt iemand die zelf graag kookt en als die persoon er is neemt hij altijd restjes mee van wat hij dat weekend gemaakt heeft.

Komen we na de lunch binnen ruikt de hele examenzaal naar kruidig eten. Soms ruikt het lekker soms niet. Maar er zal geen een collega iets negatiefs over zeggen of vinden. Vaak vinden ze het allemaal leuk en ze mogen mee-eten/proeven als ze willen.
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
05-04-2024 18:35
Oh die teennagels wilde knippen?
Ja die ook maar dat verbaasde me niet. Ik heb het over een paar forummers die normaal best redelijk zijn en nu helemaal los gaan over een bammetje met pindakaas.
Ik ben juist dol op onrecht, hoe meer onrecht hoe meer vreugd.
Alle reacties Link kopieren
Over pindakaas gesproken.
Ik heb laatst 2 potten van Flower Farm gehaald (1+1 gratis) en die vind ik echt ranzig.

Nu eet ik een stuk minder pindakaas.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
PoesmetLaarzen schreef:
05-04-2024 18:52
Over pindakaas gesproken.
Ik heb laatst 2 potten van Flower Farm gehaald (1+1 gratis) en die vind ik echt ranzig.

Nu eet ik een stuk minder pindakaas.
Welke is wel lekker dan? Die van Appie huismerk durf ik niet meer. Tijdje geleden kreeg ik iets wat meer op pindasoep leek en daarna weer een soort klont, allebei even smakeloos. Het kan trouwens natuurlijk ook nog aan de Krona liggen, het heeft ook tijden geduurd voor ik weer normaal ananas kon eten. Maar dat zou wel jammer zijn want ik was altijd dol op pindakaas.
Ik ben juist dol op onrecht, hoe meer onrecht hoe meer vreugd.
Alle reacties Link kopieren
Pasta met courgette- basilicumsaus.
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren
PoesmetLaarzen schreef:
05-04-2024 18:52
Over pindakaas gesproken.
Ik heb laatst 2 potten van Flower Farm gehaald (1+1 gratis) en die vind ik echt ranzig.

Nu eet ik een stuk minder pindakaas.
Ik dacht laatst eens goedkope te proberen, stikte er bijna in zo droog. Flower Farm dus ook geen aanrader helaas, vind andere producten wel ok.
Alle reacties Link kopieren
Lidl met nootjes is mijn favoriet.

https://www.lidl.nl/p/pindakaas-met-stukjes-noot/p1971
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
De mijne Calve met nootjes.
Ik heb zin om met het ov te reizen en dan broodjes pindakaas te eten :O
Lekker stinkbekken :biggrin:
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren
PoesmetLaarzen schreef:
05-04-2024 19:00
Lidl met nootjes is mijn favoriet.

https://www.lidl.nl/p/pindakaas-met-stukjes-noot/p1971
Ah, die ga ik morgen meteen halen.
Ik ben juist dol op onrecht, hoe meer onrecht hoe meer vreugd.
Alle reacties Link kopieren
ik ben vandaag door de aardbeiendrive-inn geweest :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
05-04-2024 19:07
ik ben vandaag door de aardbeiendrive-inn geweest :proud:
Ooooo daar stuurde jongste laatst een Tiktok van. Zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
05-04-2024 18:54
Welke is wel lekker dan? Die van Appie huismerk durf ik niet meer. Tijdje geleden kreeg ik iets wat meer op pindasoep leek en daarna weer een soort klont, allebei even smakeloos. Het kan trouwens natuurlijk ook nog aan de Krona liggen, het heeft ook tijden geduurd voor ik weer normaal ananas kon eten. Maar dat zou wel jammer zijn want ik was altijd dol op pindakaas.
Ik moest hier echt hardop om lachen :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
05-04-2024 19:14
Ooooo daar stuurde jongste laatst een Tiktok van. Zo leuk!
ze hadden er echt vanalles met aardbei, milshakes waren lekker en de aardbeien zelf ook
Ik kwam er ook op door dat tiktokfilmpje en aangezien mijn moeder in die plaats naar het ziekenhuis moest, zijn we er maar even doorheen gereden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven