Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 januari 2015 om 14:21
quote:Amaqanda schreef op 23 januari 2015 @ 12:48:
ik met mijn grote mond. Half Facebook over me heen
Kennis had een een link van die verplichte anticonceptie gedeeld. Schrijft ze: invoeren die hap, sommige vrouwen zijn compleet incompatibel om kinderen te krijgen.
Dus ik: laten we beginnen met mensen die incompatibel schrijven waar incompetent bedoeld wordt.
Nu heb ik het gedaan. Zal nog eens een grapje maken...
Nog iets om te ontwijken! Je fb kennissen.
Is trouwens volgens mij een beetje een nieuwe trend hier op het forum. Mensen die een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis hebben. Niet dat het bij jou zo vergevorderd is natuurlijk, maar ik lees dat wel heel vaak de laatste tijd.
ik met mijn grote mond. Half Facebook over me heen
Kennis had een een link van die verplichte anticonceptie gedeeld. Schrijft ze: invoeren die hap, sommige vrouwen zijn compleet incompatibel om kinderen te krijgen.
Dus ik: laten we beginnen met mensen die incompatibel schrijven waar incompetent bedoeld wordt.
Nu heb ik het gedaan. Zal nog eens een grapje maken...
Nog iets om te ontwijken! Je fb kennissen.
Is trouwens volgens mij een beetje een nieuwe trend hier op het forum. Mensen die een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis hebben. Niet dat het bij jou zo vergevorderd is natuurlijk, maar ik lees dat wel heel vaak de laatste tijd.
vrijdag 23 januari 2015 om 14:35
quote:Steinbeck2 schreef op 23 januari 2015 @ 14:28:
God ik word echt een oud wijf. Vraagt iemand advies over een jurkje voor een bruiloft en het eerste wat bij me opkomt als ik de foto zie is "is dat jurkje niet te kort voor op een bruiloft"
[afbeelding]Welkom, ik herken het. Jammer genoeg haha
God ik word echt een oud wijf. Vraagt iemand advies over een jurkje voor een bruiloft en het eerste wat bij me opkomt als ik de foto zie is "is dat jurkje niet te kort voor op een bruiloft"
[afbeelding]Welkom, ik herken het. Jammer genoeg haha
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
vrijdag 23 januari 2015 om 14:37
vrijdag 23 januari 2015 om 14:40
quote:O.L.L.A schreef op 23 januari 2015 @ 14:35:
[...]
Welkom, ik herken het. Jammer genoeg haha
En ik ging vroeger stappen met een corset aan, had een hanenkam en later was ik New Wave, met hoog getoupeerd pikzwart haar. En nu zoiets.
Hoe is het OLLA? Ben je al mooie plannen aan het maken voor later dit jaar?
[...]
Welkom, ik herken het. Jammer genoeg haha
En ik ging vroeger stappen met een corset aan, had een hanenkam en later was ik New Wave, met hoog getoupeerd pikzwart haar. En nu zoiets.
Hoe is het OLLA? Ben je al mooie plannen aan het maken voor later dit jaar?
vrijdag 23 januari 2015 om 14:44
quote:Steinbeck2 schreef op 23 januari 2015 @ 14:40:
[...]
Hoe is het OLLA? Ben je al mooie plannen aan het maken voor later dit jaar?Voor volgend jaar, misschien. Net weer een discussie gehad en ik heb het gevoel om het gewoon maar te laten zoals het is.. Zo vermoeiend allemaal. Niet leuk zoals het hoort te zijn.
[...]
Hoe is het OLLA? Ben je al mooie plannen aan het maken voor later dit jaar?Voor volgend jaar, misschien. Net weer een discussie gehad en ik heb het gevoel om het gewoon maar te laten zoals het is.. Zo vermoeiend allemaal. Niet leuk zoals het hoort te zijn.
vrijdag 23 januari 2015 om 14:48
quote:O.L.L.A schreef op 23 januari 2015 @ 14:44:
[...]
Voor volgend jaar, misschien. Net weer een discussie gehad en ik heb het gevoel om het gewoon maar te laten zoals het is.. Zo vermoeiend allemaal. Niet leuk zoals het hoort te zijn.O, dat is jammer! En het leek een tijdje terug steeds beter te gaan. Dat vind ik echt jammer voor je.
[...]
Voor volgend jaar, misschien. Net weer een discussie gehad en ik heb het gevoel om het gewoon maar te laten zoals het is.. Zo vermoeiend allemaal. Niet leuk zoals het hoort te zijn.O, dat is jammer! En het leek een tijdje terug steeds beter te gaan. Dat vind ik echt jammer voor je.
vrijdag 23 januari 2015 om 14:54
quote:Steinbeck2 schreef op 23 januari 2015 @ 14:48:
[...]
O, dat is jammer! En het leek een tijdje terug steeds beter te gaan. Dat vind ik echt jammer voor je.Het gaat een stuk beter, dat zeker. Maar hij beloofd vanalles en doet het niet en ik ga dan in de " oh ik geef op" stand.
[...]
O, dat is jammer! En het leek een tijdje terug steeds beter te gaan. Dat vind ik echt jammer voor je.Het gaat een stuk beter, dat zeker. Maar hij beloofd vanalles en doet het niet en ik ga dan in de " oh ik geef op" stand.
vrijdag 23 januari 2015 om 15:15
Schop onder zijn hol Olla! Ook al werkt het niet dan heb jij even af kunnen reageren
Bloes! Fijn dat het zo goed gaat. De misselijkheid niet meegerekend dan.
Ik was net in de Albert Heijn en het was zo'n dag Ik had de kuttigste zelfscanner die er is daar en iedereen écht iedereen liep me voor de voeten. Bij het afrekenen was er nog één zelfafrekkenkassa vrij maar daar stond een kneuzig menneke half voor. *zucht* en bij het naar buiten gaan 2 van die huistrutten mét hun karren kletsen voor de ingang.
Ik ben er heel hard zuchtend en oogrollend met een grote boog omheen gelopen, kon het niet langer binnenhouden.
En nu heb ik troost chips.
Bloes! Fijn dat het zo goed gaat. De misselijkheid niet meegerekend dan.
Ik was net in de Albert Heijn en het was zo'n dag Ik had de kuttigste zelfscanner die er is daar en iedereen écht iedereen liep me voor de voeten. Bij het afrekenen was er nog één zelfafrekkenkassa vrij maar daar stond een kneuzig menneke half voor. *zucht* en bij het naar buiten gaan 2 van die huistrutten mét hun karren kletsen voor de ingang.
Ik ben er heel hard zuchtend en oogrollend met een grote boog omheen gelopen, kon het niet langer binnenhouden.
En nu heb ik troost chips.
vrijdag 23 januari 2015 om 15:31
quote:Steinbeck2 schreef op 23 januari 2015 @ 14:28:
[afbeelding]
Ik had hetzelfde
Boks!
Olla
Wat jammer dat het minder gaat. Ik kan wel begrip voor je man opbrengen vanwege mijn eigen angst.
Maar daar werk ik nu aan en dat levert me zoveel op!
Tip voor hem misschien?
Bloes
Fijn dat het goed gaat!
[afbeelding]
Ik had hetzelfde
Boks!
Olla
Wat jammer dat het minder gaat. Ik kan wel begrip voor je man opbrengen vanwege mijn eigen angst.
Maar daar werk ik nu aan en dat levert me zoveel op!
Tip voor hem misschien?
Bloes
Fijn dat het goed gaat!
Huts!
vrijdag 23 januari 2015 om 15:42
quote:Amaqanda schreef op 23 januari 2015 @ 15:32:
Mijn bestelde boodschappen komen morgen lekker niet naar de supermarkt!
Brengen ze het eigenlijk echt je keuken in? Wij wonen boven bedrijf dus dan motten ze wel een trap op. Van appie
Volgens de site wel.
Ik overwoog zojuist ook om mijn weekboodschappen door Appie te laten bezorgen, maar ik blijk in een achtergebleven gebied te wonen waar Appie niet komt . Jammer, want we hebben geen auto en mijn arme man sleept zich de hele week mottig met flessen drinken en zakken aardappelen en zo.
Mijn bestelde boodschappen komen morgen lekker niet naar de supermarkt!
Brengen ze het eigenlijk echt je keuken in? Wij wonen boven bedrijf dus dan motten ze wel een trap op. Van appie
Volgens de site wel.
Ik overwoog zojuist ook om mijn weekboodschappen door Appie te laten bezorgen, maar ik blijk in een achtergebleven gebied te wonen waar Appie niet komt . Jammer, want we hebben geen auto en mijn arme man sleept zich de hele week mottig met flessen drinken en zakken aardappelen en zo.