Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 januari 2015 om 18:34
quote:StoraHuntur schreef op 23 januari 2015 @ 18:25:
Ik schaam me nu dus diep dat ik gelijk wist wie Donna, Katie en Rocco waren.En terecht. Bij mij viel het kwartje pas toen jij begon over Broek en Rits. Ik keek het nog wel eens toen ik hoogzwanger was, uit verveling. Maar dat iemand er echt een studie van maakt en er ethische dilemma's uit weet te distilleren, met allemaal Schwere Wörter ook nog, dat is nieuw voor mij.
Ik schaam me nu dus diep dat ik gelijk wist wie Donna, Katie en Rocco waren.En terecht. Bij mij viel het kwartje pas toen jij begon over Broek en Rits. Ik keek het nog wel eens toen ik hoogzwanger was, uit verveling. Maar dat iemand er echt een studie van maakt en er ethische dilemma's uit weet te distilleren, met allemaal Schwere Wörter ook nog, dat is nieuw voor mij.
vrijdag 23 januari 2015 om 18:34
quote:Miss.Innuendo schreef op 23 januari 2015 @ 18:32:
O, Istar....ik heb serie 1 van House of Cards uitgekeken.
En:
Gelukkig heeft deze acteur meer films en series op zijn conto staan
Niet spoileren, ik ben bij aflevering 6! En lief ook, en dat vinden we zo romantisch
Het zijn al 2 seizoenen toch?
O, Istar....ik heb serie 1 van House of Cards uitgekeken.
En:
Gelukkig heeft deze acteur meer films en series op zijn conto staan
Niet spoileren, ik ben bij aflevering 6! En lief ook, en dat vinden we zo romantisch
vrijdag 23 januari 2015 om 18:37
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 18:34:
[...]
En terecht. Bij mij viel het kwartje pas toen jij begon over Broek en Rits. Ik keek het nog wel eens toen ik hoogzwanger was, uit verveling. Maar dat iemand er echt een studie van maakt en er ethische dilemma's uit weet te distilleren, met allemaal Schwere Wörter ook nog, dat is nieuw voor mij.Luister 's, als je Avro's kunstuur tot in den treuren gekeken heb, incl. alle herhalingen in kwadraat moet je wat hè.
[...]
En terecht. Bij mij viel het kwartje pas toen jij begon over Broek en Rits. Ik keek het nog wel eens toen ik hoogzwanger was, uit verveling. Maar dat iemand er echt een studie van maakt en er ethische dilemma's uit weet te distilleren, met allemaal Schwere Wörter ook nog, dat is nieuw voor mij.Luister 's, als je Avro's kunstuur tot in den treuren gekeken heb, incl. alle herhalingen in kwadraat moet je wat hè.
vrijdag 23 januari 2015 om 18:39
quote:Istar_ schreef op 23 januari 2015 @ 18:34:
[...]
O shit, sorry, ik dacht dat jij de 2 seizoenen allebei al had gezien!
Ja, seizoen 3 begint in februari bij Netflix.
[...]
O shit, sorry, ik dacht dat jij de 2 seizoenen allebei al had gezien!
Ja, seizoen 3 begint in februari bij Netflix.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 23 januari 2015 om 18:42
vrijdag 23 januari 2015 om 19:02
Bella, ik zit in jouw regio, en misschien ook nog wel in een interessante sector voor jou? Doe mij anders ook ffkes PB'en als je wil, dan hou ik hier mijn oren en ogen ook open.
MissI, fijn dat je (waarschijnlijk) al snel weer aan de slag bent. Zoekt stukken relaxter!
Ehm...eh... Ik heb bijgelezen maar ik ben het meeste alweer vergeten. Als jullie me zoeken, dan zit ik me in mijn hoekje te schamen
MissI, fijn dat je (waarschijnlijk) al snel weer aan de slag bent. Zoekt stukken relaxter!
Ehm...eh... Ik heb bijgelezen maar ik ben het meeste alweer vergeten. Als jullie me zoeken, dan zit ik me in mijn hoekje te schamen
vrijdag 23 januari 2015 om 19:12
quote:Miss.Innuendo schreef op 23 januari 2015 @ 16:33:
[...]
Dus al met al niet de uitkomst waar ik op hoopte, maar desalniettemin niet slecht, want voorlopig weer aan de slag, zoals het er naar uit ziet. Als we eruit komen v.w.b. arbeidsvoorwaarden (en ik hoop dat die onveranderd gaan zijn) dan kan ik volgende week alweer beginnen Dat zou toch wel heel lekker zijn als je zo weer aan de slag kunt. Nog maar ff genieten van je vrije tijd dus
[...]
Dus al met al niet de uitkomst waar ik op hoopte, maar desalniettemin niet slecht, want voorlopig weer aan de slag, zoals het er naar uit ziet. Als we eruit komen v.w.b. arbeidsvoorwaarden (en ik hoop dat die onveranderd gaan zijn) dan kan ik volgende week alweer beginnen Dat zou toch wel heel lekker zijn als je zo weer aan de slag kunt. Nog maar ff genieten van je vrije tijd dus
vrijdag 23 januari 2015 om 19:16