Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:prada schreef op 19 januari 2015 @ 01:01:

[...]

Die hebben dan weer wel heel goed touw.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:prada schreef op 19 januari 2015 @ 00:59:

Sorry voor mijn zwarte humor, een beetje teveel meegemaakt.Hier ook een teflonlaag tegen suïcidemanipulantjes.
quote:DorothyParker schreef op 19 januari 2015 @ 00:59:

[...]

De droger heeft nog 10 minuten nodig

Gelukkig heb ik een buurvrouw om een klaagtopic over mijn droger te openen En anders is er wel een Wakkere mama die je naar bed schopt
quote:prada schreef op 19 januari 2015 @ 01:01:

[...]

Die hebben dan weer wel heel goed touw.
quote:prada schreef op 19 januari 2015 @ 01:05:

[...]

En anders is er wel een Wakkere mama die je naar bed schopt

Is allemaal de fout van man. Had nog wasmiddel nodig. Stuur hem 3 gemeentes verder naar de enige winkel die open is op zondag. Maak een foto met zijn gsm van de doos. Schrijf merk en geur op. Ik speel het reclamespotje na. Zing het liedje nog eens 5 keer.

Komt hij drie uur later terug met de verkeerde doos
quote:DorothyParker schreef op 19 januari 2015 @ 01:04:

[...]

Nou zie ik binnen zeer korte tijd drie lachstuipen van jou. Kijk je wel een beetje uit, dalijk blijf je er nog in
quote:WishfulThinking schreef op 19 januari 2015 @ 01:09:

[...]

Nou zie ik binnen zeer korte tijd drie lachstuipen van jou. Kijk je wel een beetje uit, dalijk blijf je er nog in Moet dan ook heel hard lachen om jullie humor
Ik heb geen zm plannen maar ik kan er wel galgenhumor van maken. Ik weet ook hoe het voelt als je die wel hebt, heb er even over nagedacht na de dood van mijn man. 10 jaar geleden. Geen zm maar een hersentumor.

De kinderen en ik hebben overleefd door die zwarte humor. Soms pakt jongste het scheepstouw maakt een galg en zegt dan met een big smile " zo mam, die ligt alvast klaar voor je" of hij kijkt in mijn medicijnla en zegt dan "nou daar kun je wel twee keer zm mee plegen" Ach het is onze manier om met de dood te dealen zeg maar.
quote:DorothyParker schreef op 19 januari 2015 @ 01:09:

[...]

Is allemaal de fout van man. Had nog wasmiddel nodig. Stuur hem 3 gemeentes verder naar de enige winkel die open is op zondag. Maak een foto met zijn gsm van de doos. Schrijf merk en geur op. Ik speel het reclamespotje na. Zing het liedje nog eens 5 keer.

Komt hij drie uur later terug met de verkeerde doos Moest hier echt hardop om lachen
Nou ik ga pitten: voor diegenen die morgen met de trein moeten: neem er voor de zekerheid eentje eerder. Je weet immers nooit wie ervoor gaat liggen.
quote:WishfulThinking schreef op 19 januari 2015 @ 01:12:

Nou ik ga pitten: voor diegenen die morgen met de trein moeten: neem er voor de zekerheid eentje eerder. Je weet immers nooit wie ervoor gaat liggen.En hier moest ik ook om lachen. Welterusten Wish.
quote:WishfulThinking schreef op 19 januari 2015 @ 01:12:

Nou ik ga pitten: voor diegenen die morgen met de trein moeten: neem er voor de zekerheid eentje eerder. Je weet immers nooit wie ervoor gaat liggen. was ik net van plan om morgen met de trein te gaan. Misschien toch maar de auto nemen.
Ohhhh Door, wat een dilemma. Keuzes, keuzes.
Trouwens je droger is klaar, ik herhaal je droger is klaar.
Trusten WishfulThinking.
Ik hoop het. Wel handig, die helderziende gave van je
Ach gewoon de tijden die je post lezen.
Goedemorgen, en ga nou niet allemaal voor mijn trein liggen! Zo vervelend die vertragingen.
Goedemorgen.

Mijn ervaring met een trein eerder is dat die ALTIJD op tijd rijden en je dan dus minstens een half uur te vroeg op de plaats van bestemming bent.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Zo, zijn we weer trots op onszelf dames?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 19 januari 2015 @ 07:54:

Zo, zijn we weer trots op onszelf dames?Ja, ik ben helemaal klaar en opgemaakt op naar werk! Vet goed van mezelf! En jij?
quote:Maackii schreef op 19 januari 2015 @ 07:56:

[...]

Ja, ik ben helemaal klaar en opgemaakt op naar werk! Vet goed van mezelf! En jij?

Goed man.

Ik zit nog in mijn pyjama. Maar kind is naar school, dat is ook iets om trots op te zijn. Hoewel het niet echt mijn verdienste is dat het vandaag gelukt is.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Nou even terug gelezen, naar zulke mensen die zo'n trein topic openen en wel anaal klaarkomen topics kunnen vinden in hun waas van depressie. Bah, beetje trollen prima maar dit is net even een stapje te ver vind ik.
quote:Solomio schreef op 19 januari 2015 @ 08:16:

[...]

Goed man.

Ik zit nog in mijn pyjama. Maar kind is naar school, dat is ook iets om trots op te zijn. Hoewel het niet echt mijn verdienste is dat het vandaag gelukt is. Bij mij ook, man brengt haar vandaag.. lekker hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven