Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Aniuk schreef op 19 januari 2015 @ 18:15:

[...]

U heeft pb LadyV.Ik heb een ouwe oliebol in je bidet geworpen.
quote:StoraHuntur schreef op 19 januari 2015 @ 18:21:

[...]

Ja, nav die nick dacht ik dat ook Totdat ik in een heul grappig topic met haar kwam!Nee joh, echt niet! Neuzel was het.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik kan me nog heel goed voor de geest halen dat ik stortie ineens toch wel leuk ging vinden
quote:Nouschi schreef op 19 januari 2015 @ 18:19:

Ik begon met een inbakeren afleren topic In mijn eerste post beschuldigde ik EN ervan een gelukkige moeder van 14 kinderen te zijn, in Oost-Groningen
en er loopt op dit forum een persoon rond die ik denk al een jaar of 13 ken van forumland
Dat is wel lef hebben LV.
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 18:23:

ik kan me nog heel goed voor de geest halen dat ik stortie ineens toch wel leuk ging vindenAls punnik vond ik jou helemaal niet zo leuk, da's wel een leuke anekdote voor op onze trouwpartij.
verder snap ik net als istar ook niet wat er nou zo leuk kan zijn om een forum te lezen zonder er in mee te doen
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 18:24:

en er loopt op dit forum een persoon rond die ik denk al een jaar of 13 ken van forumland

Kom je op veel fora?

Ik eigenlijk alleen hier.
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 18:24:

en er loopt op dit forum een persoon rond die ik denk al een jaar of 13 ken van forumlandOh, dat heb ik ook, meerdere zelfs. De wereld is maar klein hoor.
waarom vond jij mij dan niet leuk he?
Ik kom ook alleen hier (en op 1 prikbord) anders zou ik écht mijn toko moeten verkopen.
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 18:26:

waarom vond jij mij dan niet leuk he?Ik vond je een enorme player.
ik kom sinds 1999 op forums. maar zit nu alleen nog maar hier.
Waarom vond jij mij eerst niet leuk dan?
en toen dacht je, ik kan wel een speelmaatje erbij gebruiken
quote:Steinbeck2 schreef op 19 januari 2015 @ 18:25:

[...]

Kom je op veel fora?

Ik eigenlijk alleen hier.Ik kom nog regelmatig op één forum (naast viva). En een ander forum hou ik nog een beetje bij als meelezer, for old times sake en voor de meets.
Stoor, ik heb even gedacht dat jij die ene forumster was van de steengoede oneliners. Maar later dacht ik dat niet meer.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 januari 2015 @ 18:29:

[...]

Ik kom nog regelmatig op één forum (naast viva). En een ander forum hou ik nog een beetje bij als meelezer, for old times sake en voor de meets.

Ik heb pas 1 x iemand van een forum ontmoet irl. Dat was van dit forum.

Heel soms kom ik wel op het wetenschapsforum, maar dat is alleen als ik een hele gerichte vraag heb.
maar toen werd je inene gebanned ofzo
quote:SuzanneSuus schreef op 18 januari 2015 @ 20:11:

[...]

Ja maar is 'nee' toch TAM?Wil je dat wel eens laten? Zomaar m'n eigen woorden tegen me gebruiken.
quote:Steinbeck2 schreef op 19 januari 2015 @ 18:31:

[...]

Heel soms kom ik wel op het wetenschapsforum, maar dat is alleen als ik een hele gerichte vraag heb.Ooo, dáár ken ik jou van! Ik heb volgens mij wel 's wat vragen van jou beantwoord.
quote:StoraHuntur schreef op 19 januari 2015 @ 18:34:

[...]

Ooo, dáár ken ik jou van! Ik heb volgens mij wel 's wat vragen van jou beantwoord. Wat leuk, dat we elkaar dan hier ook ontmoeten. Je wijze uitstraling en diepgaande wetenschappelijke kennis waren me al opgevallen, maar ja, daar heb ik maar niets van gezegd. Ik wilde je niet verlegen maken.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 januari 2015 @ 18:08:

Doe mij ook even een PB knollie .

En als ik dan toch bezig ben: wie was u eigenlijk, HoeraStunter? Daar tast ik al eeuwen over in het duister

Joh, laat mij ook eens kinderachtig blij zijn omdat ik iets weet
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven