Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 januari 2015 @ 18:14:

[...]

Een soort cultureel antropologische belangstelling . Ik zat al honderd jaar op een heel braaf gezapig forum, en toen ik hier per ongeluk via google terecht kwam was ik stomverbaasd over de forumdynamiek, ik had geen idee dat het zo ook kon en ik kon er geen genoeg van krijgen. Ik las ook niet dagelijks mee hoor, maar ik wist de dynamiek wel vrij snel te detecteren zeg maar . Maar om nou een account aan te maken om lekker mee te kunnen rellen vond ik nou ook weer zoiets.Wat heeft je uiteindelijk over de streep getrokken?
quote:feow schreef op 19 januari 2015 @ 18:39:

[...]

Joh, laat mij ook eens kinderachtig blij zijn omdat ik iets weet Ik gun je je vreugde van harte, zo ben ik dan ook wel weer
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 januari 2015 @ 18:24:

[...]

In mijn eerste post beschuldigde ik EN ervan een gelukkige moeder van 14 kinderen te zijn, in Oost-Groningen
TAM, je moet echt je schattige dirndl weer 's uit de kast halen hoor. Het wordt nu een beetje mal.
Ik heb geen idee meer hoe ik hier terecht ben gekomen, eigenlijk. Volgens mij schreef iemand op een ander forum dat er hier zoveel gebitcht wordt en toen dacht ik: dat moet ik zien.
quote:ThunderassMan schreef op 19 januari 2015 @ 18:39:

[...]

Wat heeft je uiteindelijk over de streep getrokken?Eén of ander topic waar ik iets over te melden meende te hebben, maar ik was lijdende aan een hele langzame compie dus toen mijn account eindelijk aangemaakt was was ik dikke mosterd. Daarna heeft mijn nick een tijdje liggen verstoffen op de plank, tot ik mijn mond dus niet kon houden tegen EN .
En, viel het mee of viel het tegen Mic?
quote:StoraHuntur schreef op 19 januari 2015 @ 18:41:

TAM, je moet echt je schattige dirndl weer 's uit de kast halen hoor. Het wordt nu een beetje mal.

Jaja, drukdruk.

Vrouwlief is de deur uit, dus ik zal dadelijk eens kijken wat ik kan doen.
quote:Micchan schreef op 19 januari 2015 @ 18:42:

Ik heb geen idee meer hoe ik hier terecht ben gekomen, eigenlijk. Volgens mij schreef iemand op een ander forum dat er hier zoveel gebitcht wordt en toen dacht ik: dat moet ik zien.Daar pas ik tussen
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 januari 2015 @ 18:43:

[...]

Eén of ander topic waar ik iets over te melden meende te hebben, maar ik was lijdende aan een hele langzame compie dus toen mijn account eindelijk aangemaakt was was ik dikke mosterd. Daarna heeft mijn nick een tijdje liggen verstoffen op de plank, tot ik mijn mond dus niet kon houden tegen EN .Dat was dan wel een klein stukje dynamiek dat je gemist had.
ja ik wil die gouden fritties weer zien!
quote:ThunderassMan schreef op 19 januari 2015 @ 18:43:

[...]

Jaja, drukdruk.

Vrouwlief is de deur uit, dus ik zal dadelijk eens kijken wat ik kan doen.Als ze weer thuis komt, wil je haar de groeten van mij doen?
quote:ThunderassMan schreef op 19 januari 2015 @ 18:45:

[...]

Dat was dan wel een klein stukje dynamiek dat je gemist had. Nee joh, het was iets heel saais en ondynamisch. Iets met kleuterverlenging of zo.Solo zal me wel weer in mijn vaarwater hebben gezeten.
quote:Steinbeck2 schreef op 19 januari 2015 @ 18:43:

En, viel het mee of viel het tegen Mic?Er zaten inderdaad reacties tussen dat ik dacht 'Zooo...', maar dat je hier ook gewoon mag zeggen waar het op staat (met kleine uitzonderingen) beviel me wel. Het is vooral ook erg gezellig.
quote:StoraHuntur schreef op 19 januari 2015 @ 18:44:

[...]

Daar pas ik tussen Ik toch niet? Ik doe nooit wat.
oja in een ver verleden las ik ook op een forum dat het hier zo leuk was, want je kon die wijven zo lekker stangen. zoiets was het ongeveer.

maar toen keek ik en zag dat er hier geen beginnen meer aan was.

wat me toch deed reageren weet ik niet meer, zal de kast van google is overhoop gooien
quote:vivapimpelmees schreef op 19 januari 2015 @ 18:47:

[...]

Als ze weer thuis komt, wil je haar de groeten van mij doen?Doe ik, lieve Pimpelmees.
quote:StoraHuntur schreef op 19 januari 2015 @ 18:05:

[...]

1 post hè, 1 post en ik wíst het gelijk!Ik had iets meer tijd nodig.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Micchan schreef op 19 januari 2015 @ 18:48:

[...]

Ik toch niet? Ik doe nooit wat.

Jij bent altijd haske lief hoor

quote:Lady-Voldemort schreef op 19 januari 2015 @ 18:16:

[...]Oh god. Wat een muts was dat.Echt hè, verschrikkelijk.
Fluimp, volgens mij waren jouw eerste posts hier op de napraat. Dat is best geniaal als je er over nadenkt.
quote:StoraHuntur schreef op 19 januari 2015 @ 18:09:

[...]

Mamavk.
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 18:32:

maar toen werd je inene gebanned ofzoToen was ze helemaal over de zeik en wist niet meer wat te doen, zielug.
Eeuh, wat was het maximum formaat van de ava's ook al weer? enne, hoe deed ik dat?
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 18:47:

ja ik wil die gouden fritties weer zien!
anoniem_64778 wijzigde dit bericht op 19-01-2015 19:00
Reden: foute knopje, fout gewijzigd, foute URL... pfff!
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven