Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Istar_ schreef op 20 februari 2015 @ 22:19:

[...]

Trol dus.

Hmmmm.

Ze is denk ik wel echt jong en schoolgaand. Ben je meteen een trol als je post om reacties uit te lokken? Dan zijn hier vele vele trollen in het trollenbos!
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 22:21:

[...]

Hmmmm.

Ze is denk ik wel echt jong en schoolgaand. Ben je meteen een trol als je post om reacties uit te lokken? Dan zijn hier vele vele trollen in het trollenbos!Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op Usenet, fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen.[2] Het gebruik van het woord trol in deze zin, is afkomstig van de vroege uitsluitend Engelstalige
Dan hebben we een half forum vol met trollen dus
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 22:23:

Dan hebben we een half forum vol met trollen dus Gezellig hè?
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 22:23:

Dan hebben we een half forum vol met trollen dus Ik denk dat het verschil hem zit in dat sommige mensen nog wel serieuze dingen over zichzelf posten. Vakantieverhalen bijvoorbeeld.
Weten de mods de exacte definitie van een trol? Want dan kunnen alle provocerende forummers meteen aan een perma. Trollen=perma toch?
quote:feow schreef op 20 februari 2015 @ 21:28:

[...]

Ik weet niet of ik met mijn vinger op mijn voorhoofd moet tokken of met mijn vinger vlak boven mijn slaap moet tokken.

Hoe dan ook: tokkie Pardon?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Istar_ schreef op 20 februari 2015 @ 22:26:

[...]

Ik denk dat het verschil hem zit in dat sommige mensen nog wel serieuze dingen over zichzelf posten. Vakantieverhalen bijvoorbeeld.Is EN herrezen als Twerkie?
quote:Thordis007 schreef op 20 februari 2015 @ 22:28:

[...]

Is EN herrezen als Twerkie? Zo leeghoofdig is EN zelfs niet.
quote:Thordis007 schreef op 20 februari 2015 @ 22:28:

[...]

Is EN herrezen als Twerkie? Twerkie is wel al meermaals bestempeld als dochter van EN!
Ik ga volgende week naar de kust naar zo'n gezellig vakantiepark.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2015 @ 22:30:

Ik ga volgende week naar de kust naar zo'n gezellig vakantiepark.Jij boffert.
quote:Istar_ schreef op 20 februari 2015 @ 22:29:

[...]

Zo leeghoofdig is EN zelfs niet.

Je wéét het niet. Misschien deed EN ook gewoon jaren alsof en nu in een andere vorm.

Ik denk het ook niet hoor, maar dat iemand zich voordoet als 18 jarig schoolmeisje met een voorliefde voor dikke billen en bontkraagjes wil natuurlijk niet zeggen dat het niet stiekem een kerel van 26 is met een voorliefde voor het opstoken van dames op een forum.

Ik ga volgende week naar de kust naar zo'n gezellig vakantiepark.Bakfiets?
Ah, slim nouschi! Vakantieplannen gedeeld dus nu mag je weer trollen
quote:Thordis007 schreef op 20 februari 2015 @ 22:32:

[...]

Bakfiets?Nee die niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik ga volgende week naar de kust naar zo'n gezellig vakantiepark.Heerlijk.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2015 @ 22:27:

[...]

Pardon?

Hmmmm, als je een grapje uit moet leggen is het (voor anderen, ik vind mijn eigen grapjes als ik eerlijk ben altijd leuk) niet leuk meer.

Tikken op je hoofd maakt bij mij, misschien ben ik een beetje hol geluid. Tok tok. En een klein tikje geeft dus een tikje, of een tokkie.

Aangezien ik je uitleg snap, tik ik op mijn hoofd.

Ofwel ik was dom, en die pakken altijd lelijk. Dan tik ik op mijn voorhoofd zoals het 'gek'- gebaar.

Ofwel, ik snap het, slim van me, en die pakken kunnen dus ook mooi zijn. Ik tik met verticale vinger naast mijn slaap zoals het 'koppie-koppie'- gebaar.

Tjongejong, het valt niet mee om jou te helpen een andere lading aan het woord tokkie te geven, gewoon om de tokkies die smijten met het woord tokkie te pesten. Ik ben bang dat ik het alleen maar erger heb gemaakt voor je.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Thordis007 schreef op 20 februari 2015 @ 22:31:

[...]

Je wéét het niet. Misschien deed EN ook gewoon jaren alsof en nu in een andere vorm.

Ik denk het ook niet hoor, maar dat iemand zich voordoet als 18 jarig schoolmeisje met een voorliefde voor dikke billen en bontkraagjes wil natuurlijk niet zeggen dat het niet stiekem een kerel van 26 is met een voorliefde voor het opstoken van dames op een forum.U mag door voor de wasmachine!
quote:feow schreef op 20 februari 2015 @ 22:35:

[...]

Hmmmm, als je een grapje uit moet leggen is het (voor anderen, ik vind mijn eigen grapjes als ik eerlijk ben altijd leuk) niet leuk meer.

Tikken op je hoofd maakt bij mij, misschien ben ik een beetje hol geluid. Tok tok. En een klein tikje geeft dus een tikje, of een tokkie.

Aangezien ik je uitleg snap, tik ik op mijn hoofd.

Ofwel ik was dom, en die pakken altijd lelijk. Dan tik ik op mijn voorhoofd zoals het 'gek'- gebaar.

Ofwel, ik snap het, slim van me, en die pakken kunnen dus ook mooi zijn. Ik tik met verticale vinger naast mijn slaap zoals het 'koppie-koppie'- gebaar.

Tjongejong, het valt niet mee om jou te helpen een andere lading aan het woord tokkie te geven, gewoon om de tokkies die smijten met het woord tokkie te pesten. Ik ben bang dat ik het alleen maar erger heb gemaakt voor je.Ik begreep hem wel.
quote:Feeksje1977 schreef op 20 februari 2015 @ 22:36:

[...]

Ik begreep hem wel.Ik ook.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ook!
Ik ook...
Het ei snapte hem ook!

Maar ik heb wat met tokken enzow, mijn moeder tokt ook heel wat af.
Ik trek dat soort types helemaal niet, Twerkie, Kateslet, Barbieee, en hoe heet die andere nog maar weer? Ik lees ze dan ook bijna nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven