Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 20 februari 2015 om 22:41
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2015 @ 22:40:
Ik trek dat soort types helemaal niet, Twerkie, Kateslet, Barbieee, en hoe heet die andere nog maar weer? Ik lees ze dan ook bijna nooit.Komen toch altijd weer je Drentse roots naar boven.
Ik trek dat soort types helemaal niet, Twerkie, Kateslet, Barbieee, en hoe heet die andere nog maar weer? Ik lees ze dan ook bijna nooit.Komen toch altijd weer je Drentse roots naar boven.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 20 februari 2015 om 22:41
vrijdag 20 februari 2015 om 22:42
quote:Solomio schreef op 20 februari 2015 @ 22:34:
[...]
Heerlijk. Als het weer maar een beetje meewerkt. Het ziet er nu iets minder dramatisch uit dan vorige week op buienradar maar dan nog. Wordt veel in de strandtent hangen ipv strandwandelen ben ik bang.
[...]
Heerlijk. Als het weer maar een beetje meewerkt. Het ziet er nu iets minder dramatisch uit dan vorige week op buienradar maar dan nog. Wordt veel in de strandtent hangen ipv strandwandelen ben ik bang.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 20 februari 2015 om 22:42
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2015 @ 22:40:
Ik trek dat soort types helemaal niet, Twerkie, Kateslet, Barbieee, en hoe heet die andere nog maar weer? Ik lees ze dan ook bijna nooit.Barbieee is echt, van de rest geloof ik het niet. Katewslet is Martin is Edmund is......
Ik trek dat soort types helemaal niet, Twerkie, Kateslet, Barbieee, en hoe heet die andere nog maar weer? Ik lees ze dan ook bijna nooit.Barbieee is echt, van de rest geloof ik het niet. Katewslet is Martin is Edmund is......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 20 februari 2015 om 22:43
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2015 @ 22:42:
[...]
Als het weer maar een beetje meewerkt. Het ziet er nu iets minder dramatisch uit dan vorige week op buienradar maar dan nog. Wordt veel in de strandtent hangen ipv strandwandelen ben ik bang.Tja, in februari naar de kust, ik vind het niet zo heel slim eerlijk gezegd.
[...]
Als het weer maar een beetje meewerkt. Het ziet er nu iets minder dramatisch uit dan vorige week op buienradar maar dan nog. Wordt veel in de strandtent hangen ipv strandwandelen ben ik bang.Tja, in februari naar de kust, ik vind het niet zo heel slim eerlijk gezegd.
The early bird suffers longer.
vrijdag 20 februari 2015 om 22:45
vrijdag 20 februari 2015 om 22:48
quote:Solomio schreef op 20 februari 2015 @ 22:43:
[...]
Tja, in februari naar de kust, ik vind het niet zo heel slim eerlijk gezegd. Vorig jaar in Volendam anders heel veel op het terras gezeten
[...]
Tja, in februari naar de kust, ik vind het niet zo heel slim eerlijk gezegd. Vorig jaar in Volendam anders heel veel op het terras gezeten
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 20 februari 2015 om 22:48
vrijdag 20 februari 2015 om 22:49