Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Istar_ schreef op 10 februari 2015 @ 16:44:

Jeetje, die TO van de anticonceptie. Heeft op sterven na dood gelegen met longembolieën door de pil en nu weigert haar vent condooms met de mededeling dat "het haar schuld is als het een broer/zus relatie wordt."

Ik geloof dat ik hem zo hard in zijn ballen zou trappen dat sterilisatie niet meer nodig was.Soms ben ik zó blij met mijn eigen man. Zat echt met mijn ogen te klapperen... "Maar verder is het wel een schat."
Nu ben ik nieuwsgierig.

Life is short. Eat dessert first.
Woon je in Belgisch Limburg? Dan mag je hem hier komen eten! Of morgen ophalen in Hasselt, dan mag ik nog een keer naar school!

Solo, daar heb ik geen problemen mee, gelukkig. Moet ook bekennen dat hij wel heel erg machtig is. Is een beetje buik als gevolg van KZ / zwangerschap?
HoneyMQ, vooral die zin doet het hem. Brrrrrrrrrr. Ik zou hem eens de reacties laten lezen, ben echt benieuwd of dat kan helpen.
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 17:15:

Woon je in Belgisch Limburg? Dan mag je hem hier komen eten! Of morgen ophalen in Hasselt, dan mag ik nog een keer naar school!

Solo, daar heb ik geen problemen mee, gelukkig. Moet ook bekennen dat hij wel heel erg machtig is. Is een beetje buik als gevolg van KZ / zwangerschap?Ik woon inderdaad in Limburg. Woon jij net over de grens dan? Ik wist niet dat je in Hasselt naar school ging, dat heb ik ergens gemist.
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 17:15:

Solo, daar heb ik geen problemen mee, gelukkig. Moet ook bekennen dat hij wel heel erg machtig is. Is een beetje buik als gevolg van KZ / zwangerschap?Haha, ik heb niet een beetje buik hoor, ik heb veel buik. Gevolg van mijn bouw, zwangerschappen, KS's en flink overgewicht.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ga dat topic ook eens lezen. Kijken waar de heisa om gaat.
quote:Honeymoonquiz schreef op 10 februari 2015 @ 17:13:

[...]

Soms ben ik zó blij met mijn eigen man. Zat echt met mijn ogen te klapperen... "Maar verder is het wel een schat."

Er kunnen de meest vreselijke dingen over een man in een topic staan, maar verder..........'is het best wel een schat'. Yeah, Right!
Lovesray post net dat ze een miskraam heeft gehad. (Topic zwanger en iedereen is zo negatief)
Ik las het en deed

Geloofde sowieso al weinig van dat topic.
Oooh maar Fang dan zit je maar een goeie 50 km verderop. Kom ik ook n stukje taart doen
Oei, was het een troll? Ik heb het niet helemaal gevolgd.
quote:Istar_ schreef op 10 februari 2015 @ 17:27:

Ik las het en deed

Geloofde sowieso al weinig van dat topic.Ik was ook niet overtuigd, maar je weet nooit.
Gin stuur eens een PB! Nu ben ik wel heel nieuwsgierig!

Roos, ik ga je nu even een pb sturen.

En dan ga ik echt stofzuigen en koken. Stein kan hij vandaag toch even langskomen, hoeft hij geen boodschappen te doen?
quote:Aniuk schreef op 10 februari 2015 @ 17:25:

Lovesray post net dat ze een miskraam heeft gehad. (Topic zwanger en iedereen is zo negatief)Jahoor, vast.
quote:Istar_ schreef op 10 februari 2015 @ 16:44:

Jeetje, die TO van de anticonceptie. Heeft op sterven na dood gelegen met longembolieën door de pil en nu weigert haar vent condooms met de mededeling dat "het haar schuld is als het een broer/zus relatie wordt."

Ik geloof dat ik hem zo hard in zijn ballen zou trappen dat sterilisatie niet meer nodig was.Heeft ergens complete onzin over een koperspiraal gelezen ook.
Je bent zelf een theepot
quote:Aniuk schreef op 10 februari 2015 @ 17:29:

[...]

Ik was ook niet overtuigd, maar je weet nooit.Als het echt zo is, is het maar beter. En dan nu maar hopen dat ze haar benen bij elkaar houdt.
Stein: leuke man, ik zou het erop kunnen

Ziek echt goed uit hè?

Fang, wat ben je gezellig aanwezig vandaag.

Bella, hoe gingen de gespreken? ( of ben ik mosterd?)
Je bent zelf een theepot
merano schreef op 10 februari 2015 @ 16:39
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Honeymoonquiz schreef op 10 februari 2015 @ 17:13:

[...]

Soms ben ik zó blij met mijn eigen man. Zat echt met mijn ogen te klapperen... "Maar verder is het wel een schat."

Ik schrik soms zo van heftige relatieperikelen hier. Nu zal niet altijd alles kloppen, worden zaken vsn 1 kant belicht etc

Maar dan nog
Je bent zelf een theepot
Ik zou ook geen koperspiraal willen.
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 17:09:

Ik heb hier nog een grote reep Milka Triolade liggen, ik mag elke avond twee blokjes, jammie. En ook een grote Milka Choco Jelly, die vind ik niet zo jammie. De Jellybeans knisperen en ik wil geen geknisper in mijn chocolade en geen vulling (m.u.v. pure choco gevuld met mint of avocaat).Ik houd niet van chocolade. Lindt vind ik dan wel lekker, 2-3 keer per jaar een stukje.
Je bent zelf een theepot
quote:Istar_ schreef op 10 februari 2015 @ 17:39:

Ik zou ook geen koperspiraal willen.Underrated ac vind ik, zo jammer dat de verhalen erover niet kloppen en iedereen dat gelooft.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 10 februari 2015 @ 17:36:

Stein: leuke man, ik zou het erop kunnen

Ziek echt goed uit hè?

Fang, wat ben je gezellig aanwezig vandaag.

Bella, hoe gingen de gespreken? ( of ben ik mosterd?)

Nee hoor, ik kom net binnenvallen!

Gesprekken gingen allebei goed.

Ik geef wel duidelijk de voorkeur aan de buiten-met-oranje-jas-en-mannen functie!

Dat dan weer wel

Eind van deze week weet ik meer.

Nog even spannend!

Heb het topic van LovesRay ook gezien.

Nep of niet, dat laatste kwam er wel erg zielig uit dus heb ik maar wat aardigs gepost.
Huts!
quote:doornroosje9 schreef op 10 februari 2015 @ 17:15:

Nu ben ik nieuwsgierig.

[afbeelding]

Thanks Roosje!

Ik moet nu mijn bank van de kwijl ontdoen!
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven