Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Bella geweldig!!!!!!!!!! En dat hesje, is het niet handiger om zoiets zelf te laten drukken?

MrsE, ohw, dat snap ik denk ik niet. Ik bedoelde meer "vieze mup" (lieflijk bedoeld, geen idee hoe ik dit in ABN kan zeggen met dezelfde bedoeling. Op zijn Stora's: vies meisje, hihi?).

Stein, wat een mooie post in het topic van MrsDF, en eerlijk is eerlijk, die van Elle zeker ook.

Pimp, hij komt er niet meer mee weg. Echt niet, sorry
Dankjewel Stein. Een weekend vol kinderverjaardagen die makkelijk overgeslagen kunnen worden gelukkig. Of man gaat met kind. Ze zien maar, ik doe niet mee!
quote:Solomio schreef op 13 februari 2015 @ 18:26:

[...]

Lief dat je ernaar vraagt.

Gedoe met ambulante begeleiding moet nog opgelost worden. Wordt wel aan gewerkt, maar is nog niet klaar. En daar heb ik behoorlijk last van nog steeds. Dinsdag gesprek, hopelijk is het daarna klaar.

Denk je dat je een goede oplossing krijgt? Het lijkt me erg vervelend als alleenstaande moeder met kinderen die extra aandacht nodig hebben, als externe partijen dan niet meewerken.

Succes met het gesprek dinsdag.
quote:Fangtasia schreef op 13 februari 2015 @ 18:28:

Bella geweldig!!!!!!!!!! En dat hesje, is het niet handiger om zoiets zelf te laten drukken?

MrsE, ohw, dat snap ik denk ik niet. Ik bedoelde meer "vieze mup" (lieflijk bedoeld, geen idee hoe ik dit in ABN kan zeggen met dezelfde bedoeling. Op zijn Stora's: vies meisje, hihi?).

Stein, wat een mooie post in het topic van MrsDF, en eerlijk is eerlijk, die van Elle zeker ook.

Pimp, hij komt er niet meer mee weg. Echt niet, sorry Ja, dat vond ik ook, die post van Elle. Misschien is ze alleen zo fanatiek als het om mannen gaat?
quote:Gingembre schreef op 13 februari 2015 @ 18:28:

Dankjewel Stein. Een weekend vol kinderverjaardagen die makkelijk overgeslagen kunnen worden gelukkig. Of man gaat met kind. Ze zien maar, ik doe niet mee!Goed plan. Beterschap gewenst.
Solo, gesprek gaat goed komen! Echt!

Gin, beterschap
Bella, super allemaal, zo leuk om je zo blij te "lezen". Doe Daantje maar een knuf.
quote:Steinbeck2 schreef op 13 februari 2015 @ 18:30:

[...]

Ja, dat vond ik ook, die post van Elle. Misschien is ze alleen zo fanatiek als het om mannen gaat?

Ik kom haar niet zo vaak tegen, dus geen idee. Maar vond het wel waard om het even te vermelden.

Stein, je bent een attent en lief mens
quote:Fangtasia schreef op 13 februari 2015 @ 18:28:

MrsE, ohw, dat snap ik denk ik niet. Ik bedoelde meer "vieze mup" (lieflijk bedoeld, geen idee hoe ik dit in ABN kan zeggen met dezelfde bedoeling. Op zijn Stora's: vies meisje, hihi?).Feeks heeft vandaag haar hondje naar een teef gebracht, dus vandaar het plaatje.
quote:MrsEinstein schreef op 13 februari 2015 @ 18:33:

[...]

Feeks heeft vandaag haar hondje naar een teef gebracht, dus vandaar het plaatje.Ohhhhhhh, je had Pimpel gequoot. Die weer een reactie op TAM had. Ik dacht al dat Pimpel stiekem LadyZiva was of zo
quote:Fangtasia schreef op 13 februari 2015 @ 18:33:

[...]

Ik kom haar niet zo vaak tegen, dus geen idee. Maar vond het wel waard om het even te vermelden.

Stein, je bent een attent en lief mens

Nou ja zeg

quote:Steinbeck2 schreef op 13 februari 2015 @ 18:28:

[...]

Denk je dat je een goede oplossing krijgt? Het lijkt me erg vervelend als alleenstaande moeder met kinderen die extra aandacht nodig hebben, als externe partijen dan niet meewerken.

Succes met het gesprek dinsdag.

Nou ja, we zijn het er allemaal (ik heb inmiddels wel onze 2e ambu gesproken, zij is zeg maar back-up voor als de eerste ziek of met vakantie is) over eens dat de afstand die de ambu heeft niet voldoende (meer) is. Ze komt hier al 4 jaar en we kennen elkaar inmiddels door en door. Had ik haar ergens anders ontmoet, dan hadden we zomaar vriendinnen kunnen worden, want we matchen goed. Maar daardoor ging het wel mis afgelopen week.

Nu kijken of we nog een professionele werkrelatie kunnen herpakken, anders gaat de tweede ambu het voortaan overnemen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Haai schatties!! Wat heb ik gemist de afgelopen 2 weken? Actie van het grote lijnen team is voldoende;)
Oh en dat het forum zukt was me al opgevallen..
quote:Solomio schreef op 13 februari 2015 @ 18:43:

[...]

Nou ja, we zijn het er allemaal (ik heb inmiddels wel onze 2e ambu gesproken, zij is zeg maar back-up voor als de eerste ziek of met vakantie is) en we zijn het erover eens dat de afstand die de ambu heeft niet voldoende (meer) is. Ze komt hier al 4 jaar en we kennen elkaar inmiddels door en door. Had ik haar ergens anders ontmoet, dan hadden we zomaar vriendinnen kunnen worden, want we matchen goed. Maar daardoor ging het wel mis afgelopen week.

Nu kijken of we nog een professionele werkrelatie kunnen herpakken, anders gaat de tweede ambu het voortaan overnemen.Jammer dat die lijn is overschreden, maar dat gevaar is er altijd denk ik als iemand zo lang zo nauw bij kinderen is betrokken. Wel fijn dat er een back up is, dan sta je in ieder geval niet met lege handen.
quote:Fangtasia schreef op 13 februari 2015 @ 18:34:

[...]

Ohhhhhhh, je had Pimpel gequoot. Die weer een reactie op TAM had. Ik dacht al dat Pimpel stiekem LadyZiva was of zo Fang, er rijdt een carnavalswagen door je straat.
quote:Maackii schreef op 13 februari 2015 @ 18:44:

Haai schatties!! Wat heb ik gemist de afgelopen 2 weken? Actie van het grote lijnen team is voldoende;)

Waar ben je geweest? Op vakantie ofzo? In de gevangenis

Hier vooral veel ergernis over het forum, het werkt belabberd. Maar verder niet echt veel opzienbarends gebeurd. We vermoeden dat de forum bug ook bezig is forumsters aan te steken, want velen van ons zijn ziekjes.
Weet ze het dat jullie dit al besproken hebben? Ik zou daar wel open kaart over spelen. Lijkt me nl. erg vervelend als ik erachter zou komen dat mijn directe collega een gesprek met klant heeft gehad en al tot een oplossing is gekomen zonder dat ik op de hoogte ben. Ik zou het begrijpen dat je het besproken hebt, ik zou er niet blij mee zijn dat er al besloten is "als dit niet, dan dat wel en ik buiten spel". (Ik denk dat ik het harder neerzet dan ik bedoel, ik ben vandaag niet zo goed met woorden heb ik het idee).
Bella, je klinkt zo gelukkig, wat fijn!

Oe, dat lijkt me niet makkelijk, Solo.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Fangtasia schreef op 13 februari 2015 @ 18:47:

Weet ze het dat jullie dit al besproken hebben? Ik zou daar wel open kaart over spelen. Lijkt me nl. erg vervelend als ik erachter zou komen dat mijn directe collega een gesprek met klant heeft gehad en al tot een oplossing is gekomen zonder dat ik op de hoogte ben. Ik zou het begrijpen dat je het besproken hebt, ik zou er niet blij mee zijn dat er al besloten is "als dit niet, dan dat wel en ik buiten spel". (Ik denk dat ik het harder neerzet dan ik bedoel, ik ben vandaag niet zo goed met woorden heb ik het idee).Zij hadden het al besproken voordat 2e ambu hier kwam en ik denk dat zij inmiddels elkaar ook alweer gesproken hebben. Dus ja, het ligt open.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Stein, ik heb hem in de fik gestoken. Ik tolereer geen carnavalswagens in mijn straat. Het as heb ik naar je toegestuurd. Kun je vast gebruiken op aswoensdag

Carnaval zit vol tradities waar ik niets mee heb: verkleden, zuipen, aan mensen kleffen, geschminckt zijn, luide muziek en vreselijke wagens die blijkbaar vaak humoristisch bedoeld zijn en ik de humor niet begrijp. En dan heb ik het nog niet over de zure haringen, de kerkelijke gedachten en riten erachter en dat je het amper kunt ontlopen want alles is dicht en doet aan carnaval.

*Zet carnaval-frustratie-modus uit en lacht weer*
Fijn Solo.

Maackii, welkom Hoe is het?

Aanvulling op de samenvatting: Er is nog een fittie geweest wat voor sommigen geen fittie was (teruglezen echt niet nodig) en Hats heeft een 24 uurs ban gehad i.v.m. negatief forumgedrag, maar is nog niet terug geweest. En Bella gaat top.
Bella, wat leuk. Mooi om te lezen dat het goed gaat! Veel plezier met de hond.

Solo, succes met je gesprek.
quote:Fangtasia schreef op 13 februari 2015 @ 18:55:

Stein, ik heb hem in de fik gestoken. Ik tolereer geen carnavalswagens in mijn straat. Het as heb ik naar je toegestuurd. Kun je vast gebruiken op aswoensdag

Carnaval zit vol tradities waar ik niets mee heb: verkleden, zuipen, aan mensen kleffen, geschminckt zijn, luide muziek en vreselijke wagens die blijkbaar vaak humoristisch bedoeld zijn en ik de humor niet begrijp. En dan heb ik het nog niet over de zure haringen, de kerkelijke gedachten en riten erachter en dat je het amper kunt ontlopen want alles is dicht en doet aan carnaval.

*Zet carnaval-frustratie-modus uit en lacht weer*Ik hou ook niet van carnaval, dus ik heb de as uitgestrooid over de zuidelijke provincies.
Stein Heb nog geantwoord en hij gaat nu in de prullenbak! Fijne avond allen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven