Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 19 februari 2015 om 20:01
quote:Steinbeck2 schreef op 19 februari 2015 @ 19:55:
[...]
Elle is gewoon.....Elle. Een heel eigen persoonlijkheid.Dat is me niet ontgaan Maar hoe later op de dag / avond, hoe onnavolgbaarder ze wordt, valt mij op.
[...]
Elle is gewoon.....Elle. Een heel eigen persoonlijkheid.Dat is me niet ontgaan Maar hoe later op de dag / avond, hoe onnavolgbaarder ze wordt, valt mij op.
Anti-social behaviour is a trait of intelligence in a world full of conformists - Nikola Tesla
donderdag 19 februari 2015 om 20:03
donderdag 19 februari 2015 om 20:18
Gelukkig ben ik dus niet de enige die haar vraagtekens heeft bij hoe Elle post. Ben haar nu op 2 topics tegengekomen en begrijp er steeds minder van.
Ze reageert als door een wesp gestoken meer dan overemotioneel en ook nog helemaal niet relevant aan wat ze van anderen quoot.
Ze reageert als door een wesp gestoken meer dan overemotioneel en ook nog helemaal niet relevant aan wat ze van anderen quoot.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
donderdag 19 februari 2015 om 20:22
quote:Audrey-Parker schreef op 19 februari 2015 @ 20:18:
Gelukkig ben ik dus niet de enige die haar vraagtekens heeft bij hoe Elle post. Ben haar nu op 2 topics tegengekomen en begrijp er steeds minder van.
Ze reageert als door een wesp gestoken meer dan overemotioneel en ook nog helemaal niet relevant aan wat ze van anderen quoot.Als je zo emotioneel forumT, dan kun je beter een pauze nemen van het forum. Het beheerst blijkbaar haar leven enorm.
Ze reageert als door een wesp gestoken meer dan overemotioneel en ook nog helemaal niet relevant aan wat ze van anderen quoot.Als je zo emotioneel forumT, dan kun je beter een pauze nemen van het forum. Het beheerst blijkbaar haar leven enorm.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
donderdag 19 februari 2015 om 20:23
quote:Feeksje1977 schreef op 19 februari 2015 @ 20:21:
Mijn man moet elke dag vroeg op.. en hij is niet van de wekker meteen uit doen en opstaan jammer genoeg.
Denk doe even huilie
Sorry TAM Kom maar hoor, dan hou ik je stevig tegen mijn boezem.
Mijn man moet elke dag vroeg op.. en hij is niet van de wekker meteen uit doen en opstaan jammer genoeg.
Denk doe even huilie
Sorry TAM Kom maar hoor, dan hou ik je stevig tegen mijn boezem.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
donderdag 19 februari 2015 om 20:25
Nou ik was eigenlijk verdwaald op deze pijler omdat ik eens aan het rondgluren was bij de populaire topics.
En toen kwam ik een topic tegen over Spuugpaleis waar ik echt geen touw aan vast kon knopen.
Zeg ik nu iets heel doms?
En toen kwam ik een topic tegen over Spuugpaleis waar ik echt geen touw aan vast kon knopen.
Zeg ik nu iets heel doms?
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
donderdag 19 februari 2015 om 20:26
donderdag 19 februari 2015 om 20:27
quote:Audrey-Parker schreef op 19 februari 2015 @ 20:25:
Nou ik was eigenlijk verdwaald op deze pijler omdat ik eens aan het rondgluren was bij de populaire topics.
Zeg ik nu iets heel doms?Nee, dat is een ervaring die meer mensen hier hebben
Zeg ik nu iets heel doms?Nee, dat is een ervaring die meer mensen hier hebben
donderdag 19 februari 2015 om 20:29
quote:Audrey-Parker schreef op 19 februari 2015 @ 20:25:
Zeg ik nu iets heel doms?Haha, het spuugpaleis vind ik briljant. Maar ik hou dan ook van hun humor.
Zeg ik nu iets heel doms?Haha, het spuugpaleis vind ik briljant. Maar ik hou dan ook van hun humor.